Åh jeg er så glad i dag. Har været på Kursus her i weekenden. Det er bare så fedt at have en underviser med så meget indsigt, en så positiv indstilling og så meget overskud at det simpelthen smitter af på alle.
For ikke at tale om at mødes med dejlige ligesindede mennesker der alle vil det absolut bedste for deres hest.
Jeg føler, at jeg har så meget med hjem. Hesten bliver bare nemmere og nemmere jo mere vi lærer. Min forhenværende bølle har efterhånden udviklet sig til en lille englebasse.
Nu mangler jeg bare 5 lyse timer mere i døgnet så vi kunne nå at træne noget mere...
Jeg var på kursus på Vindskovgård med Christina Holmbæck. Hun er bare fantastisk god til at se hvad der lige mangler. Og supergod til at rose når det går godt(hvilken det ofte gør med hendes gode råd), så alle, ikke mindst hestene, er bare glade(og trætte) efter de dage
Jeg håber virkelig at følelsen varer ved længe, helt til foråret hvor jeg skal på kursus igen
Pøj pøj med undervisningen, hvad skal du undervises i?
Det er "bare" dressurundervisning, men min hest er helt nytilredet, han kommer hjem på fredag og så skal jeg selv stå for ridningen.
Derfor har jeg alieret mig med min ridelære, til at holde os i "ørerne" 3 x om ugen til at starte med, så vi ikke starter med en masse dumme småfejl , når vi nu sammen skal begive os ud i den store verden (læs farligt ridehus m. spejl, forbipasserende heste m.m.).
Uha jeg kan godt huske alle de spøgelser min hest også kunne se dan han var nytilredet
Det har nu også sin charme, men jeg er nu glad for at vi er ovre den værste del. Han kan nu også på tolvte år få øje på et frygteligt hesteædende rovdyr i ny og næ(heldigvis ikke så tit).
God fornøjelse med undevisningen, jeg kan godt huske hvor meget man brænder for at komme i gang når man har ventet på at hesten skulle blive gammel nok til tilridningen.