Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

aftensmad i en travl hverdag?
Forfatter: 
Dato:  16-10-2006 11:29

uhh ja, kender vi ikke alle dilemmaet med, om vi skal spise før eller efter træning?

Her i huset rider jeg undervisning mandag, tirsdag og onsdag, og kæresten spiller fodbold tirsdag og torsdag.

Det siges jo, at det sundeste er at spise inden kl 19.00, så oftest spiser vi inden der tages afsted, og det er jo så tit ved en 16.30-17.00 tiden

MEN når der så kommes hjem fra skoen (for mit vedkommende) så er der altså bare ikke den store lyst til at kokkerere i flere timer. derfor har menuen RIGTIG tit stået på enkle kyllingfileter med ris og sovs, eller frikadeller med spaghetti og ketchup (kærestens ønske )

hvad gør I?

spiser i før eller efter i har været i stalden/ude at ride/til træning eller whatever?

og hvor meget laver i så?

Lad os få nogle spisevaner på bordet

0
0
Svar på denne tråd

hos os er det ret forskelligt
Forfatter: 
Dato:  16-10-2006 11:57

Men for de meste spiser vi efter at have været ude ved hestene. Så har man også samlet en god appetit..

Nu behøves man jo heller ikke stå i køkkenet i flere timer, for at lave god mad. Som oftest laver vi også dobbelt portion så der er til dagen efter.

MVH
Jon Larsen, Far til englebarnet Tika,født d.18/3 2006, R.I.P
Suzuki GSX-R 250
Fiat Punto 1,2 ELX

Jossie og Chico = Foldboss og Foldbums

0
0
Svar på denne tråd

Dobbelt Portion
Forfatter: 
Dato:  16-10-2006 12:24
Vi lever til tider også rimelig ofte med en meget travl hverdag og ikke så meget hjemme.

De perioder løser vi på følgende måde.

Der står hele tiden en stor skål salat i køleskabet. Når vi koger kartofler, ris osv så bliver der kogt rigeligt, så de kan stå i køleskabet i et par dage. Det samme med kød.

Diverse gryderetter bliver der lavet en masse af og så ellers fryset ned. Så vi altid om morgenen kan tage en ret op til opvarmning om aftenen, med salat og andet tilbehør til. Det fungerer rigtig godt for os. Og er slet ikke tidskrævende når man er kommet ind i rytmen.

Selv i de perioder vi ikke er så travle, så laver vi lidt ekstra af gryderetter, for så det kan jo bare gemmes i fryseren.

Kh Anja

Jeg søger en hest jeg kan springe på i Kbh området.

Send en besked hvis du vi høre mere.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider