Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

"Jeg kan jo IKKE lide heste"
Forfatter: 
Dato:  13-10-2006 11:42

Ja det bliver min gemal hårdnakket ved med at påstå og ihvertfald kan han SLET ikke hives med ned på rideskolen...

Og når han kommer derned så skal han ihvertfald IKKE med ind i stalden...

Og når han så endelig kommer med ind i stalden alligevel så skal han da ihvertfald slet ikke klappe hestene..

Og selvom alle hestene vrinsker til ham (han er ved at være kendt dernede) så må eet nus være nok mener han.. også selvom hestene er ved at vælte ud af boksen efter mere..

Og når han tror ingen kigger falder han om halsen på staldens kæmpe og så skal de kysse ;-D

Og når jeg så endelig er færdig med boksen så skal han da SLET ikke med hjem igen...

De er så søde når de IKKE kan lide heste...

Hvordan er jeres mænd der IKKE kan lide heste?

(Forresten så er min gemal mere vild i varmen for at komme ned på rideskolen end jeg er - og han kan IKKE lide heste må jeg minde ham om..)

~ Shetter ~
Hesteskruk på fulde gardiner
~♡~~♡~~♡~~♡~
"Lær at pille i din egen navle,
før du piller skidtet ud af andres"
~♡~~♡~~♡~~♡~

0
0
Svar på denne tråd

hestehader
Forfatter: 
Dato:  13-10-2006 11:46

Min lokale hestehader går ud og giver lille, ensomme Rollo gulerødder og nus hver gang jeg er ude at ride.

Jeg har ikke nænnet at fortælle ham, at han sandsynligvis gør det værre ved at gå derud hver gang staklen græder. "Jeg skal bare hyle så får jeg noget". Dum er den bette jo ikke.

:Pia

0
0
Svar på denne tråd

ha. ja ved du hva..
Forfatter: 
Dato:  13-10-2006 12:14

min kæreste kører cross, og heste er da bare noen kød scootere og sportskøer

Dog køber han sig fattig i gulerødder, muger ud, renser hove, strigler, hygger og alt det andet..(og han kan li det )

HUBERTUS KOSAK SPRING 17" TIL SALG

0
0
Svar på denne tråd

Og min...
Forfatter: 
Dato:  13-10-2006 12:35

"de træder på mig,og de gør det med vilje" handyman, tjekker som det første han gør, når han står ud af sengen om alle heste og ponyer er på foldene og ser ud til at være ok og så får jeg lige en kommentar om hvordan det ser ud derude.

Vi har folde lige uden for soveværelsevinduet.

Paint horses til daglig glæde

Stahr

0
0
Svar på denne tråd

Hm...
Forfatter: 
Dato:  13-10-2006 12:49

Tja.. min pige er også medlem af den klub... men det der med at være kærlig overfor dyrene er hun nu ikke til. Hun kan virkelig ikke lide dem. Faktisk er hun bange for dem... øv øv

Se vores nye hjemmeside:
www.123hjemmeside.dk/M...er/5313381
Se også vores anden hjemmeside med malerier:
www.123hjemmeside.dk/S...s_Malerier

0
0
Svar på denne tråd

hester hader
Forfatter: 
Dato:  13-10-2006 13:08

Min egen byggemand bob, HADER også heste.. Men selvom det regner igennem vores stuehus tag, er han begyndt at bygge hestestald som det første, så jeg kan købe en hest igen... ellers tigger jeg jo bare hver dag.. Og så må en hest jo ikke gå alene, så han mener at når jeg jo nu alligevel skal købe en til. Så kan jeg jo lige så godt købe en der kan rides.. til gæster og sådan.. (det i kursiv er hans ord)

Han er nu sød! Det var det samme da, vi skulle ha kat.. nu er det jo vores børn!

0
0
Svar på denne tråd

Badus..
Forfatter: 
Dato:  13-10-2006 13:13

Ha ha... sjovt du lige skriver byggemand bob.. det hedder min kat

Se vores nye hjemmeside:
www.123hjemmeside.dk/M...er/5313381
Se også vores anden hjemmeside med malerier:
www.123hjemmeside.dk/S...s_Malerier

0
0
Svar på denne tråd

Han er ret ligeglad med dem
Forfatter: 
Dato:  13-10-2006 13:33

Tja, jeg synes i er heldige, min mand er bedøvende ligeglad med mine heste. Han kan ikke se hvad jeg ser i dem, mener at pengene kunne være brugt meget mere fornuftigt.

Jeg har været nødt til at falde på knæ for at få ham til at fodre de hjemmeblivende dyr, nu når jeg tager på kursus i weekenden..

Så et ordentligt klap på skulderen til jeres "heste hadende" guttermænd..

Venlig hilsen

Maibritt Rittermann

Mangler du en hjemmeside?

www.maibritt.rittermann.org

0
0
Svar på denne tråd

Byggemand
Forfatter: 
Dato:  13-10-2006 13:36

Det er et sødt kælenavn til min elskede. Jeg har altid elsket dyr og altid haft dyr.. Derfor var der heller ikke mange af hans venner og familie der troede det ville gå imellem os. Da han altid har forklaret hvor lidt søde han synes at dyr er!

Nu kan han komme ind og sige helt harmdirrende At han lige "tilfældigvis" havde tjekket marsvine og de havde spist alt deres mad! Men han havde givet dem, så bare rolig.

Og nu må i ikke tro jeg ikke fodre mine dyr, jeg sidder og nusser og tjekker dem hver dag, men de kan altså har spist op, fra dag til dag..

Og han bliver ulykkelig hvis kattene ikke vil komme op og sove i sengen sammen med os.. Noget han havde nægtet ville ske, bare et år inden..

0
0
Svar på denne tråd

hestehadere
Forfatter: 
Dato:  13-10-2006 13:38

Min mand var også evigt fuld af rullende øjne da jeg købte Tinna, men alligevel insisterer han på at fodre, strigle, gnubbe på de helt rigtige gnubbesteder og han skal da også lige rense hovene, jeg kan jo ikke gøre det ordentligt ;)

Men han nægter at røre Pylle - hun er en hysterisk damehest, bvadr .

------
Rotter er geniale kæledyr. Spiser alt og holder svigermor fra døren.

0
0
Svar på denne tråd

heste hader mand
Forfatter: 
Dato:  13-10-2006 13:55

det tror jeg bestemt ik jeg har..

han følger med glæde med i stalden, hver morgen i weegnden, og det meste af dagen os, og gerne om aftenen når vi fodrer os, hehe han går rundt med æblespanden og giver nogen af hestene foder os, og han er endda været ude og ride et par gange, selv på min dv hoppe, der bare ik vil ha andre på ryggen end mig, men nu var de hvis blevet så gode venner, han godt kunne komme op..

han står os tit og kigger ned i kryberne når de spiser, hehe spørg mig ik hvorfor men det ser nok skægt ud..

og det bedste er vel, han er givet mig en bedækning til min dv hoppe, med hingsten feinbrand i fødselsdags gave..

så jeg tror nu nok min mand kan lide hestene..

juhhuu hoppen er ifol, den heldige far er feinbrand..

0
0
Svar på denne tråd

Ja jeg er
Forfatter: 
Dato:  13-10-2006 14:01

heller ikke så heldig at have en der gider heste lige så meget som mig..

Han syntes det er spild af tid og penge.

Men nu har vi tilsammen 4 børn, der alle kan lide heste, så det hjælper da lidt.

Men vi taler aldrig sammen om dem.

Knus fra Fleur

Mange tanker

og hilsner

til alle jer her på heste-nettet.

Medmenneskelighed gør en forskel.

Er der nogen der kender OX 913 ??????? Ikke afstamning, men præstationer.

0
0
Svar på denne tråd

puha kunne godt nok ik
Forfatter: 
Dato:  13-10-2006 14:10

leve med sådan en mand, vil synes det var trals han slet ik vil intresere sig det mindste for dem, eller hører når jeg snakker om det, hvilket jeg gør rimelig tit nogen gange...

juhhuu hoppen er ifol, den heldige far er feinbrand..

0
0
Svar på denne tråd

Min "heste-hader"
Forfatter: 
Dato:  13-10-2006 15:01

Min "heste-hader" foreslog selv at jeg "da bare kunne købe min egen" da jeg mistede min part-hest og ikke vidste om jeg skulle finde en ny eller hvad...

Nu hvor jeg har fået en hest er han med hver dag -og kan faktisk finde på selv at tage i stalden mens jeg er på arbejde.

han blander foder, henter hø, muger, lukker ind/ud på folde, renser hove (pga. min dårlige ryg) og han glæder sig til hesten er så stabil at han kan lære at ride også

Mit største problem er at han forkæler den lille hest (=propper den med godbidder) så meget, at jeg ender med at få problemer med en hest der tigger

0
0
Svar på denne tråd

min mand...
Forfatter: 
Dato:  13-10-2006 18:11

Min mand er osse fuldstændig ligeglad med heste.

De tager en masse af hans kone´s opmærksomhed, og de koster penge, og æder en masse.

Nej, han kan overhovedet ikke lide dem, og gider ikke værdige dem et blik.

Men, hvis han skal igennem hestefolden og jeg IKKE er i nærheden skal han da lige klappe dem lidt og snakke med dem.

Og jeg har taget ham på fersk gerning hvor han dele et æble med dem og de får æbleskroget.

Men han kan ikke lide dem nej han kan ej!!!

Men så hvis jeg spørger ham om vi ikke skal sælge den eller den, så syntes han altid de skal blive her.

Og han syntes osse føllene er sjove når de fiser rundt ude på folden og laver bukkespring.

Men heste er da ikke noget at ha NEJ, så hellere nogle flere fedekreaturer.

Med venlig hilsen Karina.

Prøv en Islænder!
Du vil garanteret syntes det er skideskægt!

0
0
Svar på denne tråd

Tjaaa...
Forfatter: 
Dato:  13-10-2006 20:30
Nu er jeg måske lige lovlig ung til at have en gemal endnu, men de fleste af mine drengevenner ryster opgivende på hovedet når jeg nævner hesten, men de må da alligevel indrømme at billedet af den i min kalender er flot En af dem har sågar udspurgt mig om hvor hesten står. Så... monstro at han dukker op på et tidspunkt

Er der nogen der har bøger og film om Black Beauty og hans familie liggende som I vil af med? Jeg er meget intesseret hvis I har noget I gerne vil af med.
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider