Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Solarium eller hvid som en mide??
Forfatter: 
Dato:  11-10-2006 13:10

Hej med jer...

Nu går vi vinteren i møde og jeg vil gerne lige høre jer, hvordan i forholder jer til det faktum, at man blegner om vinteren. Accepterer i det eller tager i sol, bruger selvbruner eller spiser vildt mange gulerødder??? Jeg synes det er et deprimerende syn at se sig selv i spejlet når en ikke særlig pæn kone kikker tilbage på en med lettere lyserød hud?!!

Hilsen Maria

Brudekjole sælges

Tjek min hjemmeside ud. Masser af lækkert nyt tøj, sko og meget mere...

www.123hjemmeside.dk/mariadolmer

0
0
Svar på denne tråd

mide...
Forfatter: 
Dato:  11-10-2006 13:11
ja, jeg er vist bare hvid som en mide ... ihvertfald indtil videre. haha ..

Hilsen Mette

Søger oplysninger om Duke of Dawn DV 9700553

Sælges:

1 3/4 sæk hippolyt naturmüsli kan afhentes til billig pris (9310)

NYE ridebukser fra GS-performance m.fuldskind. ALDRIG brugt: 600 kr.

0
0
Svar på denne tråd

SSSOOOLLL
Forfatter: 
Dato:  11-10-2006 13:17
jeg tager self. sol
0
0
Svar på denne tråd

Efter jeg har fået tatoer
Forfatter: 
Dato:  11-10-2006 13:18

har jeg valgt ikke at tage solarium, i frygt for at de "visner" hurtigere :)

Og jeg plejer aldrig at blegne særlig meget om vinteren..

Ratster Zoo - avler af Vinterhvide Dværghamstere og Tamrotter

Wee parring set, så er mit Børnefilm kuld snart på vej

Søger opstaldning i Fredericia, læs mere HER

0
0
Svar på denne tråd

Besuty
Forfatter: 
Dato:  11-10-2006 13:18

Hvor tit og hvor meget sol tager du, er du rigtig sommer brun eller bare meget lys chokolade

Hilsen Maria

Brudekjole sælges

0
0
Svar på denne tråd

Solarie her
Forfatter: 
Dato:  11-10-2006 13:19
Jeg tager sol hele året, da jeg ellers ligner et spøgelse farvemæssigt. Dog ligner jeg langt fra sådan en "solarie pige", da jeg har svært ved at tage imod solen.

Helt nyt pony dækken str. 115 sælges

0
0
Svar på denne tråd

hvid som en mide
Forfatter: 
Dato:  11-10-2006 13:21
Jeg er ikke poletneger og bliver det aldrig..er i det hele taget ikke så god til sol..bliver rød som en reje, så lidt brun og ganske hurtigt skaller det hele af og vupti..hvid som en mide.

Hvem vil bytte?? Læderridestøvler str41 med extra vidde byttes til 14,5 tredelt eller massivt todelt bid.

har fundet drømmehesten...han er bare dejlig

0
0
Svar på denne tråd

kunne ikke finde på
Forfatter: 
Dato:  11-10-2006 13:22

jeg kunne ikke finde på at stege mig selv i et solarium aldrig aldrig aldrig...

så heller ligne en snemand og det gør jeg i den grad ggg... kan ikke lide at se mig selv når jeg desideret ligner en meget hvis snemand :P

og kæresten mener det samme som mig, tror han ville gå i koma hvis jeg gik ind og tog sol...for han mener jeg skal passe på mig selv ggg, han er så bange for jeg vil få kræft hvis jeg tager sol ;)

så jeg går ikke i sol...selvom jeg i den grad godt kunne bruge det...

hvis jeg skulle bruge selvbruner hehe.. bummelum kan lige forstille mig at jeg jeg får brune og hvide pletter over det hele, fordi jeg ville være en klogn til at smøre det rigtig ud ;D

Hilsen
Line Larsen :-)

En ven er en der forstår din fortid tror på din fremtid og aceptere dig i dag som den du er!!

0
0
Svar på denne tråd

Selvbruner/solarium
Forfatter: 
Dato:  11-10-2006 13:33

Jeg bruger sol, hele året. Men aldrig hele tiden så jeg ligner sådan en "neger", hvilket også skal rigtig meget til eftersom jeg er blondt. Men jeg tager vil sol ca 1-2 gange om mdr, max. Og gider jeg ikke det, har jeg en rigtig god selvbruner som kroppen lige får en tur af.

0
0
Svar på denne tråd

Aaaargh
Forfatter: 
Dato:  11-10-2006 13:35
Solarie er forfærdeligt!!! Vældig fint når man er 13 og ens hud ligner en barnenumse, og man iøvrigt skal have en negerhud, der "matcher" det afblegede hår og de alt for lavtaljede jeans... ;-D Jeg er kommet mig 100% over mine teenageår, og synes ærlig talt ikke det er lækkert (eller selvfølgeligt...Besuty) at placere sig under cancergrillen, når det for f... efterhånden ikke kan være en hemmelighed hvor farligt og usundt det er.
Sorry, det er blevet lidt en kæphest for mig, selv om jeg da selv faldt for fristelsen en gang imellem da jeg var yngre...

HIlsen fra Gitte.
0
0
Svar på denne tråd

Jeg gør
Forfatter: 
Dato:  11-10-2006 13:36

det en meeeget sjælden gang imellem, hvis min soreasis(kan ikke stave det) bliver for slem, ellers ligner jeg en mide

:-) En gang hestefreak-altid hestefreak :-)

0
0
Svar på denne tråd

Til gitnei
Forfatter: 
Dato:  11-10-2006 13:38

Hvis du skal undgå alt det er usundt og farligt, tja så burde du ikke spise noget (Der proppes diverse ting og sager i mad for at give farve og holdbarhed), gå uden for (bil os, cigarret os, ozonlaget's huller osv)

tja milest talt.. du burde slet ikke leve.. Hvertfald ikek hvis du gerne il leve sundt og uden for livsfare..

Livet er nemlig farligt, man dør af det ;)

0
0
Svar på denne tråd

Jeg tager også
Forfatter: 

sol, er også blondt, og når det bliver vinter bliver jeg bare HVID... så syntes det er lækkert lige en gang om ugen og tage lidt sol, både at få lidt farve og blive varmet godt igennem, det er lækkert...

Tager sol hele året, men ja ikke så man tænker at jeg tager sol, de ser naturligt ud, gider bare ikke ligne en snemand, når nu man kan tage sol

Lene

0
0
Svar på denne tråd

Sol nej tak...
Forfatter: 

Nu er jeg så heldig at jeg aldrig når at blive sådan rigtigt englænder-bleg, det kan jeg takke de latinamerikanske gener for :-)

Men jeg BLIVER altså hellere bleg om vinteren, end at jeg udsætter min hud for kunstig sol.

Jeg vil jo også gerne have pæn og sund hud når jeg bliver ældre (og så gider jeg hverken bruge tid eller penge på den slags)

0
0
Svar på denne tråd

Ratster zoo
Forfatter: 
Dato:  11-10-2006 13:44
Du kan da ikke for alvor sammenligne, det at tage solarie med at gå uden for (bilos...) eller at spise noget... For pokker mit liv fungerer fint uden solarie, men nok ikke uden mad eller at gå udendørs... Jeg fravælger solarie, men er ikke hellig. Prøver at være fornuftig med alt, incl. mad, kosmetik osv. Synes bare personligt at solarie er en ting, der er så farligt, at man bør undgå det, når det nu er så nemt!!! Den rigtige sol kan være en del sværere at gardere sig imod, og jeg nyder den da også (under min solcreme)...

Hilsen Gitte, der midehvid om vinteren, og er stolt af det. ;-D
0
0
Svar på denne tråd

solarium
Forfatter: 
Dato:  11-10-2006 13:45
Nej, jeg tager ikke solarium. Jeg kan sagtens leve med at blive lidt hvid om vinteren. Hellere det end at ende med at få læderhud!

***** Snepony *****

Hvis alt kommer imod dig,

kører du i den forkerte vejbane.

0
0
Svar på denne tråd

jamen...
Forfatter: 
Dato:  11-10-2006 13:46

Bliver i ikke lidt lyserøde i huden?

Hilsen Maria

Brudekjole sælges

0
0
Svar på denne tråd

Mide...
Forfatter: 
Dato:  11-10-2006 13:46

Her er der dømt mide. Har fået det kemo og de stråler, der tilkommer mig!

0
0
Svar på denne tråd

Til gitni
Forfatter: 
Dato:  11-10-2006 13:47

Nej jeg sammenligner ikke.. jeg siger bare at hvis du unår solarium i den tro at du undgår kræft, tja så burde du slet ikek bevæge dig udenfor.. verden er FULD af sygdomme og ting som kan slå os ihjel

Jeg lever skam også fint uden solarium, og har nok højst været i sådan en 20 gange.. Før jeg fik tato..

0
0
Svar på denne tråd

jeg bruger selvbruner
Forfatter: 
Dato:  11-10-2006 13:47

og går såvidt muligt ikke i solarium. Det er kun hvis jeg er total hvid og depressiv oveni, så gør jeg det. Det er lækkert at drømme sig til varme lande om vinteren.

Men idet jeg har haft kræft, så er jeg mere obs på hvad jeg skal holde mig fra...deriblandt solariet.

Mvh. Tine

0
0
Svar på denne tråd

maria dolmer
Forfatter: 
Dato:  11-10-2006 13:50
nej, det kaldes at være hudfarvt, som hvide mennesker er :D

0
0
Svar på denne tråd

solarie
Forfatter: 
Dato:  11-10-2006 13:50
Jeg nægter at udsætte min hud for flere muligheder for kræft end højest nødvendigt. Så jeg må leve med den tort det er, kun at være solbrun om sommeren.

------
Rotter er geniale kæledyr. Spiser alt og holder svigermor fra døren.

Islandsk hoppe med god afstamning sælges - se hende HER

0
0
Svar på denne tråd

Ratster zoo
Forfatter: 
Dato:  11-10-2006 13:54
Synes stadig væk sammenligningen stinker... Man kan aldrig være sikker på hvor kræft rammer. Tro mig jeg ved det... Men du er da 100% sikker på at øge risikoen markant med hyppige solariebesøg... Man kan jo bare lade være.
Det er det samme som de rygere der forsvarer deres rygning med.."ja jeg kender en der røg 60 smøger om dagen og blev 97..." Det betyder altså ikke at rygning er ufarligt.
Det er nok ikke for sjovt at mange læger/forskere advarer mod solarier, fordi man har fundet ud af at det er farligere end først antaget...

Maria Dolmer: Jo jeg bliver egentligt lidt lyserød om vinteren. Sådan lidt som en gris... ;-D Nej så slemt er det ikke, men jeg savner de fregner der er meget tydelige om sommeren.

Gitte
0
0
Svar på denne tråd

hvis jeg ikke bruger
Forfatter: 
Dato:  11-10-2006 13:55

selvbruner om vinteren bliver jeg mere askegrå.

Mvh. Tine

0
0
Svar på denne tråd

Til gitni
Forfatter: 
Dato:  11-10-2006 13:58

nyeste forskning viser faktisk at det er mindst ligeså farlig at være ikke ryger som ryger.. Det er nemlig ikke røgen der komemr ind gennem filteret der er farligt, men den røg der kommer op fra selve cigeretten..

Min læge har nu aldrig advaret mig i mod det.. skønt både min farmor og min farbror er død af kræft (dvs der er en god mulighed for at jeg også får det)..

0
0
Svar på denne tråd

ratster zoo...
Forfatter: 
Dato:  11-10-2006 14:00

jamen jeg er så også typen der såvidt muligt flytter mig, hvis der står nogle og ryger.

Jeg syntes fint at folk skal gå i solarium, men jeg syntes også de skal være klar over, at det er en fare, men kan fravælge. Både mht kræft (som jeg så abselut, efter selv at have prøvet det, ikke vil ønske for min værste fjende), men også mht at få grim hud osv.

Mvh. Tine

0
0
Svar på denne tråd

Ratster Zoo
Forfatter: 
Dato:  11-10-2006 14:09
Det er en god diskussion det her :-)
Jeg er bange for at man narrer sig selv mht til det der med passiv rygning kontra det selv at ryge. Selvfølgelig er passiv rygning forbandet farligt, men med alle de rygeforud der efterhånden er alle vegne kommer man altså mindre og mindre i kontakt med røg end førhen. Især hvis man selv er obs på det.
Alt andet lige er det hammerfarligt at ryge. bare fordi man har bevist at passiv rygning er farligt, betyder det altså ikke at det ikke er farligt at få røg gennem filteret...
Som sagt jeg har lidt en kæphest... Som jeg også nogle gange er nødt til at slå mig selv oven i hovedet med. Jeg er på ingen måde ufejlbarlig. Jeg vælger bare den balance mellem fornuft og det søde liv, som passer mig :-D.
Andre er i princippet frie til at gøre som de vil... Apropos det, undrer det mig at så mange forældre ikke har noget at sige til at deres, ofte ret unge, teenagere tager solarie flere gange om måneden. Jeg kender ihvertfald til et par stykker. Hvad siger i? Har forældre et oplysningsansvar mht. solarie??
0
0
Svar på denne tråd

solarie
Forfatter: 
Dato:  11-10-2006 14:21

Jeg har altid taget sol i et meget begrænset omfang, og aldrig mere end 1-2 gange om måneden. Det er kun i efterårs/vintermånederne. Men jeg er blevet mere opmærksom på at undgå det her i løbe af de sidste par år og er blevet fan af selvbruner i stedet.

Jeg regner da med at hoppe i solarie et par gange i løbet af vinteren, da det nu engang er s dejligt at ligge med lukkede øjne og drømme om en tropestrand.

På jagt efter mere tid

0
0
Svar på denne tråd

Til gitni
Forfatter: 
Dato:  11-10-2006 14:22

hov, kan se jeg fik formuleret det forkert.. Det jeg mente var at det ikke var helt så farligt som det der kom ud af den anden ende :)

Jeg må indrømme at jeg ikke tror at min motr vidste jeg gik i solarium de første par gange.. Da hun så sagde en dag at hun havde prøvet det, så sagde jeg at det havde jeg egentlig også, og så var det ikke rigtig mere i det :)

0
0
Svar på denne tråd

Tullelul
Forfatter: 
Dato:  11-10-2006 14:40

Sidste vinter tog jeg en del sol.. ikke polet-neger, bare for at undgå den der vinter-bleghed. I år har jeg indtil videre ladet være, men kan godt være det bliver en lille smule når det bliver endnu mørkere og koldere...

Det klinger :D

...Hende der pigen fra Ærø, med krikkedyrene Tulle & Plethest...

0
0
Svar på denne tråd

Solarie
Forfatter: 
Dato:  11-10-2006 15:29
Har før gået meget i solarie men det er slut nu med årene sætter det sine spor og jeg er gået over til selvbruner istedet for at holde kuløren.
0
0
Svar på denne tråd

humør..
Forfatter: 
Dato:  11-10-2006 16:08
har gjort det enkelte gange hvor humøret er nået helt ned på minus 200 i januar, det hjælper på vinter depressionen, men ellers gør jeg det aldrig har en million milliard modermærker så tør simpelthen ikke.

0
0
Svar på denne tråd

Til tihe1
Forfatter: 
Dato:  11-10-2006 16:09

hvad har modersmærker med det at gøre??

Jeg har da også mange modersmærker, og der er ikek sket noget med mig..

0
0
Svar på denne tråd

Blegt er godt!
Forfatter: 
Dato:  11-10-2006 16:58
...Jeg gider hverken spilde tid eller penge på at ligge i solarie - jeg synes bestemt IKKE det er nogen fed oplevelse at ligge og klistre på en slags brødrister med plastik"sæder".

Og at være "brun" er ikke noget, der står højt på min prioritetsliste - heller ikke om sommeren, for den sags skyld.

... 8-) - 99E - 8-)...
Feel Think Act
Play

Like A Horse

Parelli Playday i Grønhøj Rideklub
SE VIDEO HER:
www.patparelli.dk
0
0
Svar på denne tråd

Mode...?
Forfatter: 
Dato:  11-10-2006 17:11

Jeg bliver meget brun om sommeren men også meget lys om vinteren. Men helt ærligt, så synes jeg da, at begge dele kan være ganske flot. Bare man holder sin hud pæn.

Snehvide har da også hud så hvid som elfenben og hun scorer da både prinser og jeg ved ikke hvad.

Jeg synes stadig jeg er pæn med hvid hud, så hvorfor gå i solarium? Jeg har da heller ikke hørt andre klage over min lyse vinter teint.

Er det noget moden dikterer? Noget vi selv dikterer eller hvad er det? Hvorfor er det så in at være brun? Engang var det jo omvendt, så er det et modefænomen i dag?

0
0
Svar på denne tråd

helt klart
Forfatter: 
Dato:  11-10-2006 17:16

solarium

:) er brun i huden i forvejen så blir hurtig brun

livet er bedst m en pinto hest :)

kazella nyberg

JEG ER OG BLIR EN BIL TOSSET TØS :)

0
0
Svar på denne tråd

Jeg vil gerne være brun
Forfatter: 
Dato:  11-10-2006 17:27
- men er lidt bekymret for at få for mange rynker. Jeg tager derfor sol ca. en gang ugentligt, og bruger ellers "Tan in a Can" og selvbruningscreme. Det er ganske effektivt...

Rid jagt og distance - du og din hest vil elske det...

Tjek hjemmesiden: www.fynsrideforening.webbyen.dk

0
0
Svar på denne tråd

Vil hellere...
Forfatter: 
Dato:  11-10-2006 17:43

Jeg bruger helt klart solen om vinteren, mere end om sommeren self. Men jg nægter at blive ligbleg!

Jeg vil hellere dø ung og smuk :D

Nina Christophersen
2 Junior Springheste sælges (Se præs)

Gør livet til en fest, rid Spring hest
:D
Stald Egeskov Ridecenter(Klik her)

0
0
Svar på denne tråd

Jeg har slet..
Forfatter: 
Dato:  11-10-2006 18:20

ikke tid til sådan noget pjat..

Den eneste gang jeg har været i solarium var den gang jeg sov i et, hehe.. Det var selvfølgelig slukket

Krone og bølge - En selvfølge

Hesteklipning tilbydes i Midtjylland

Frieserhopper sælges

0
0
Svar på denne tråd

Ratster ZOO
Forfatter: 
Dato:  11-10-2006 18:29

Modermærker har det med det at gøre, at man risikerer modermærkekræft.

Jeg har fået bortopereret omkring 30 modermærker efterhånden, de fleste viste sig at have forstadier til modermærkekræft.

Derudover er jeg opereret 3 steder for decideret hudkræft, dog af den "blide" slags.

Så ingen sol til mig, hverken den ægte eller den kunstige!

Mvh DorteCL
"CARPE DIEM"
0
0
Svar på denne tråd

jeg er meget...
Forfatter: 
Dato:  11-10-2006 18:53

Jeg er meget modtagelig over for sol, så om sommeren er jeg meget brun - og kan derfor nøjes med at tage sol en enkelt gang om måneden i løbet af vinteren. - så ser min kulør meget naturlig ud, og blive ikke sådan en kunstig solariebrun

0
0
Svar på denne tråd

Jeg undgår...
Forfatter: 
Dato:  11-10-2006 20:01

..helst solens stråler sommer som vinter ;-)

Solcrem bruges (y)

Lys hud haves..

Sadel sælges:
Wintec 500 m. Cair, rødt kopfjern (næstbredest)
Brugt 5 gange - som ny!
Se min præsentation for info og billeder :-)
PRIS: 3000 kr.
Sadelmager, der kører til Nysted søges!
0
0
Svar på denne tråd

Jeg er...
Forfatter: 
Dato:  11-10-2006 20:12

...bleg året rundt. Og det har jeg det ganske fint med.

Jeg har meget lys hud, og skal ikke opholde mig mange minutter i solens stråler før jeg er skoldet.

Så jeg holder mig helst i skyggen.

Jeg har aldrig været i solarie, og har heller intet ønske om nogensinde at komme det.

Så kan folk kalde mine arme og ben for "lysstofrør" alt det, de lyster

0
0
Svar på denne tråd

Nomalt
Forfatter: 
Dato:  11-10-2006 20:15

Jeg har i flere år taget sol hver vinter mindst tre gange om ugen, men det er mange penge at smide i maskinen når jeg tager for ihvertfald 50 kr pr gang. Derudover får vi mange rynker i vores familie så jeg leder efter et alternativ. Jeg har prøvet mange forskellige selvbrunere, men jeg synes ikke jeg bliver rigtig brun og det ser heller ikke særlig pænt ud. Forleden var jeg så nede og høre hvad det koster at blive sprayet brun, men det er alt for dyrt. 250 kr og så holder det kun 5-10 dage så det gider jeg heller ikke. Det er kun noget jeg ville gøre inden en stor fest.

MvH

Lotte

0
0
Svar på denne tråd

Nop, ingen grillet kylling her.
Forfatter: 
Dato:  11-10-2006 20:40
Jeg har aldrig, i hele mit 23årige liv, været i en "grill", og det kommer jeg nok heller aldrig til.

Har svært ved at blive brun, men helt ærligt - så er jeg rimeligt ligeglad med om jeg er det eller ej.
Desværre bliver min hud altid grå når jeg mister det lidt brune jeg får om sommeren, og til sidst er den helt askegrå - indtil foråret kommer, så bliver jeg lyserød.

Men når den bare bliver plejet nok, med creme mm., så tror jeg at jeg gør min "skyldighed".

Hilsen Lene

Ridning søges i Løgumkloster!
Næsten nybegynder søger en hest jeg kan ride lidt rundt på i skov og på mark. Jeg har desværre ingen mulighed for at betale,udover med arbejde.

Hilsen Lene
0
0
Svar på denne tråd

slfhslkdfjs
Forfatter: 
Dato:  11-10-2006 20:53

Jeg tager sol ca. 1 gang hver 7-14 dag fra august til maj.

Tror det er sundere end at blive total skoldet om sommeren.

Jeg vil leve livet mens jeg har det og for det andet tror jeg der er så meget der er farligere eks. at have en BMI over 30?

Eller at ride/omgår heste uden ridehjelm.

Hilsen Anna

Anna og Flicka - Et broget makkerpar !

Selv uden rytter vil en hest

altid være en hest.

Men en rytter uden en hest

vil altid kun være et menneske.

Stanislaw Jerzy Lec

0
0
Svar på denne tråd

Jeg tog sol
Forfatter: 
Dato:  11-10-2006 22:10

da jeg var yngre, men nu finder jeg simpelhen det så kedeligt at ligge der og svede i 10 minutter. Tør plade af, tag tøj af, læg dig på en kold plade. Plade bliver varm, op igen (man kan ikke engang nå at sove!!!) tøj på, tør plade af: PRIS 25 kr.!!!

Jeg synes dog det er pænt at være lidt brun, men selvom jeg er blond har jeg ingen problemer med at holde noget af sommerkuløren ved lige med gode selvbruner-cremer. Skal jeg til en stor fest og fx. skal være iført en kjole med dybt udskæring kan jeg godt lige tage mig sammen til at blive stegt et par gange.

Alt i alt synes jeg dog det er forfærdelig tendes. Man ødelægger underhuden (for rynker) øger riskoen for hudkraft markant og keder sig. - Bare fordi en eller anden form for mode diktere at det er pænt at være brun. (ja, ja, jeg ved godt at flere prøver at sige, at det er fedt at være skummeltmælks hvid, men jeg synes altså kun det er Nicole Kidmann der bærer det med ynde...) -

KH

Linda

PS: jeg har en gang set det hul der bliver i hovedbunden når et ondartet modersmærke er "garvet" ud. Det satte lidt tanker i gang og et billed af dette burde hænge i ethvert solcenter!

"Du får alt hvad du giver...."

0
0
Svar på denne tråd

Hvad med..
Forfatter: 
Dato:  11-10-2006 22:22

Bleg er jeg - får meget nemt soleksem, så når aldrig at blive brun om sommeren. Selv efter sådan en solrig en af slagsen er jeg mide-agtig, og det er ikke engang vinter endnu.

Så har overvejet solarie en gang imellem. Er det hvert eneste besøg, der øger risikoen for skidt og møg, eller er det hyppig brug? Hvordan forholder det sig med fare vs. brug? Og kan man evt. bruge solcreme i et solarie?

Selvbruner duer jeg ikke til, fik grimme knopper overalt på benene engang jeg prøvede. Det bider heller ikke fast på mig, ender i håndklæder og deslignende.

0
0
Svar på denne tråd

o-la-la
Forfatter: 
Dato:  11-10-2006 23:23

Jeg er hvid som en mide

Dæleme om jeg vil ødelægge min hud og ligne en på 50 når jeg er 40... Oh no...

... Hellere en fed bil end en fed hest...
0
0
Svar på denne tråd

Begge dele
Forfatter: 
Dato:  11-10-2006 23:24

ja nu er der nogen der vil undre sig ;-)

Men mine ben skyr solen Og det er både naturlig sol og solarium... så jeg er brun på resten af kroppen, og hvid som en mide på mine ben

Er lige kommet hjem fra en uge på kreta, både mand og børn er MEGA brune- Og jeg ser ud som om jeg har været to steder. På Kreta med det meste af kroppen, og min ben har været på grønland

men ligger mig i grillen til vinter alligevel...også selvom jeg kun får ½ valuta for mine penge

Mvh

Mette C

Mor til:

Anne 22.07.04

&

Marie 07.04.06

Bliver "Fru. Andersen" d. 19/5 2007 ;-)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider