Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

hvor længe skulle i vente på jeres hvalp
Forfatter: 
Dato:  11-10-2006 11:34

ja nu hvor vi selv skal have en hvalp her i midten af marts måned, hvis alt går godt ;)

og kan da bare slet slet ikke vente.. synes det er lidt fedt at være med lige fra starten af, at mor skal til hanhund i næste uge og følge hende hele vejen..til der kommer små vapser til verden og så være med fra starten når de kommer, det bliver så spændene

vi begyndte at snakke med opdrætter for et par måneder siden og vi viste hun skulle bedækkes her i midten af oktober..

så hvis alt går vel så har vi ventet ca.7 måneder... men synes det er fedt at vente på en vaps på den måde, man når og tænke mange ting og sådan noget...

vi skal have en dejlig skotte hvalp.. samme sted fra som den min kæreste havde for 3 år siden, døde nogle dage før jeg mødte ham ansigt til ansigt...han blev 11 år..

det er dejligt at vi får en fra samme sted..

men hva med jer, hvor længe tog det før i fik jeres vaps i hændenere? var det måske lige en dejlig hvalp i fald over og tog den med hjem.. eller måske noget i havde snakket om i flere år og har stået på venteliste... eller noget helt 3..

må vi høre jeres historie om hvordan i fik jeres hvalp ;D

Hilsen
Line Larsen :-)

En ven er en der forstår din fortid tror på din fremtid og aceptere dig i dag som den du er!!

0
0
Svar på denne tråd

ventetid
Forfatter: 
Dato:  11-10-2006 11:41

Vi ventede en måneds tid på begge vores. Jeg var lidt småskruk med den første, så da min gode ven Buller tilfældigvis havde en affære med en tæve af min yndlingsrace, så måtte jeg bare slå til og fik sat mit mærke på minimax da han var 4 uger. Han boede på gården hvor jeg red, så han blev krammet mindst 3 gange om ugen indtil jeg kunne hente ham på hans 8 ugers fødselsdag.

Næste gang ledte jeg lidt specifikt efter en type og faldt for et billede i dba, det var så tilfældigvis den hvalp vi endte med, som var på billedet. Hun var også 4 uger og vi besøgte hende ugentligt indtil hun kunne hentes.

Egentlig skulle vi først have haft hund når vi flyttede i hus, men det blev så lige rykket 1½ år...

:Pia

0
0
Svar på denne tråd

Forskelligt
Forfatter: 
Dato:  11-10-2006 11:52

Mine to malinois-hanner har jeg haft reserveret fra før parring, men ellers har jeg set der har været hvalpe, faldet for afstamningen og har købt en eller jeg har fået en tilbudt. Det har været lidt forskelligt.

Som udgangspunkt ville jeg være interesseret i at vente i lang tid på den rette hund, men nu er jeg så heldig at jeg selv opdrætter og laver netop den type malinois, jeg kan lide, så derfor er det sjældent jeg er ude på købemarkedet.

Belgiske hyrdehundehvalpe (malinois) med DKK-stambog søger absolut gode hjem.

Ingen er både ærlig og fjendeløs

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  11-10-2006 12:30
Jeg bestilte hund for knap et år siden, og hvalpen kommer måske i løbet af 2007, hvis alt går som planlagt ellers i 2008..

*Animals ar Not Ours to Eat*
*Animals are Not Ours to Wear*
*Animals are Not Ours to Experiment on*
*Animals are Not Ours to Exploid*
0
0
Svar på denne tråd

8 uger :-)
Forfatter: 
Dato:  11-10-2006 12:43

er hvad jeg skulle vente på min dejlige hvalp. den er købt hos en super sød familie i hanstholm, der har hvalpene inden for, hvor de tager sig af dem i alle ender og kanter. jeg glæder mig helt vildt!! om 24 dage skal hun med hjem. det er næsten ikke til at forstå.

0
0
Svar på denne tråd

Jeg skulle
Forfatter: 
Dato:  11-10-2006 16:17

heldigvis kun vente på Nicky i 14 dage. Havde længet surfet på nettet efter en sød lille blanding, og pludselig var han der. Heldigvis var jeg den første der ringede på annoncen og den første der var ude og se hvalpene.

Efter jeg havde set ham var der en der ringede og tilbød at betale med det samme, men heldigvis sagde sælger, at jeg havde førsteret til ham. UHA hvor heldigt :0) Han er bare jordens dejligste hund

0
0
Svar på denne tråd

Ikke ret længe
Forfatter: 
Dato:  11-10-2006 17:12
Den dag vores gamle hund blev aflivet sad min mor og kiggede som sædvanligt på DKK's hjemmeside under "hvalpe sælges" (eller hvad det nu hedder), fordi vi havde et stykke tid været klar over at den gamle nok ikke kunne ret meget længere.

Tilfældigvis var der lige netop et kuld Islandske Fårehunde - så billedet, ringede/mailede rundt til hele familien, fik et OK, ringede op og reserverede bøllen. Dengang var de 2 uger gamle, så vi ventede 6 uger - kom nøjagtigt på hans 8ugers fødselsdag og hentede ham.

Selvom han var den der skulle længst væk (Fra Græsted til Flensborg) var han den første der flyttede hjemmefra :-)

Hilsen Lene

Ridning søges i Løgumkloster!
Næsten nybegynder søger en hest jeg kan ride lidt rundt på i skov og på mark. Jeg har desværre ingen mulighed for at betale,udover med arbejde.

Hilsen Lene
0
0
Svar på denne tråd

ventetid...
Forfatter: 
Dato:  11-10-2006 18:29

jeg har været på venteliste siden januar måned. den 16 september blev min hvalp endelig født.. jeg får den den 11 november, så der er præcis en måned til idag.. jeg snakker med opdrætteren stort set dagligt, og besøger hvalpen minimum en gang om ugen.

kan næsten ikke vente længere...

0
0
Svar på denne tråd

4 måneder...
Forfatter: 
Dato:  11-10-2006 19:10

vi ventede 4 måneder.

Jeg fandt den linie og afstamning jeg var interesseret i, og ringede og sagde at hvis der skulle komme en gul tæve hvalp, så ville jeg gerne stå i kø.

Den blev sat til den forventede hanhund, og vi fik hende som 9 ugers

0
0
Svar på denne tråd

bummelum
Forfatter: 
Dato:  11-10-2006 19:11
Jeg ventede ca 5 uger på min græske hvalp, og py ha vente tiden var lang

Æret være Steve Irwins minde!

www.fjolletobak.com/de...tent=12452

Støt www.graeskehunde.dk se minE dejlige grækerE i præs.

Se min nye græske hvalp i præs.

Mvh "Dolly"

0
0
Svar på denne tråd

Laaang ventetid
Forfatter: 
Dato:  12-10-2006 00:21

Da min daværende mand i maj '98 fik vores 2. franske bulldog Gorm, havde avler også engelske bulldogger. Der var en hanhund på 7 mdr. der hed Esejers. Ham faldt jeg pladask for og ønskede en hvalp efter ham.

Jeg fik så Kunuk til min 30-års fødselsdag i aug. 2000, men han blev først født 30/10-2001 og han var 16 uger da jeg kunne tage ham med hjem. Nu fylder han 5 år og han har alle dage været de mere end 3 års ventetid værd!

Det var nu lidt synd at Gorm og Kunuk måtte flytte hver til sit da vi blev skilt, Gorm lever stadig i bedste velgående hos eksen og Kunuk skal nok snart have en legekammerat her.

Hr. Jørgensen ønsker sig nemlig "sin helt egen" buller, så jeg tager nok snart turen til Kennel Nunuka for 4. gang...

KH Pia

- Et liv med en traver er et liv med fest og farver -

Travhoppe sælges - 7 år, 155 cm stg., sort - se præsentation.

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  12-10-2006 08:14

1½ år ventede vi på vores avls han, tæven efter de linjer vi gerne ville have skulle jo først lige blive løbsk, parres og få hvalpene, men det må man jo tage med når det er bestemte linjer man går efter*G*

0
0
Svar på denne tråd

vente tid...
Forfatter: 
Dato:  12-10-2006 12:13

Ventede et heeelt år på ham her...

Men det var vente tiden værd.

Velsignet er det menneske,
som har gjort sig fortjent til en gammel hunds kærlighed
.

Barokrytteriet

Opstaldning

Barefoot Nevada western sadel i sort købes !!!

0
0
Svar på denne tråd

Hvalp...
Forfatter: 
Dato:  12-10-2006 13:37

Vores Vaks måtte vi slet ikke vente på. Han ventede vist nærmere på os

Ej vi fandt ham under en ferie i Spanien og besluttede at tage den lille fyr med hjem. Et valg vi aldrig har fortrudt!

Se vores nye hjemmeside:
www.123hjemmeside.dk/M...er/5313381
Se også vores anden hjemmeside med malerier:
www.123hjemmeside.dk/S...s_Malerier

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider