Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Finde personer efter 10 år
Forfatter: 
Dato:  09-10-2006 12:16

Jeg er på lidt af en opgave.

jeg skal finde en pige, der flyttede fra Espergærde til Falster for ti år siden, dvs da hun var ca 12 år.

Jeg aner INTET om hvor på Falster hun er flyttet til, eller hvad der er sket de sidste 10 år.

Dvs hun kan være flyttet, have skiftet navn, jamen alt.

Ved kun hun dengang hun flytted efor 10 år siden hed Liv Kastrup Larsen, havde en lillebror der hed Dark og at hun gik i 5. klasse på en skole i Espergærde.

Dér stopper mit spor.

Er der nogle af jer der ved, hvordan jeg kan komme videre?

Er der fx bøger på Falster hvor alle tilflyttere - også børn - registreres? Noget alla kirkebøger?

Har aldrig prøvet noget lignende før, men skal finde hende til en særlig begivenhed, som eslags "gave" til en for hvem hun betød rigtig rigtig meget dengang for 10 år siden.

Bluckie - På jagt!

0
0
Svar på denne tråd

Kommunen
Forfatter: 
Dato:  09-10-2006 12:30

I Norge har kommunen et folkeregister, det tror jeg nog er det samme i Danmark. Det betyder at du kan ringe til folkeregisteret, oppgi årstall for innflytting og navn, og sjekke om hun fremdeles er der.

Vet ikke hvor mange kommuner det finnes på Falster, men det kan være verd en ringerunde. Så er det også sånn at sitt mellomnavn vil hun knapt nog bytte. Det betyr at du kan søge på telefonkatalog og Google på hennes navn. Kender du fars navn, eller en bror, er det enda lettere. det bor en Thomas Kastrup Larsen i Aalborg, for eksempel, og en Charlotte Kastrup larsen i Grindsted.

Siden det ikke er så mange som heder det, kan det være en ide å ringe til en av dem og spørge om de kænder Liv, eller vet hvor hun bor.

Lykke til!

0
0
Svar på denne tråd

Hvis du kender
Forfatter: 
Dato:  09-10-2006 13:30

hendes tidligere adresse og selvfølgelig hendes navn, vil de fleste Folkeregistre være behjælpelige for et mindre ekspeditionsgebyr, typisk omkring 50 kr.

Jeg skulle bruge adresser på nogle tidligere klassekammerater og fik hjælp ad den vej.

Mvh

og god jagt

Line

Den som aldrig laver fejl, laver som regel slet ingenting.....

0
0
Svar på denne tråd

Tusind tak
Forfatter: 
Dato:  09-10-2006 15:45

Det vil jeg helt sikkert prøve.

Har ikke hverken gamle eller evt nye adresse, men lillebroederens navn (Dark, meget specielt navn) og så hendes daværende navn!

Vil prøve folkeregistret! TAK!!

0
0
Svar på denne tråd

hejsa...
Forfatter: 
Dato:  09-10-2006 17:34
har du prøvet på Krak, hvis hun har haft mobilnr registreret eller andet. Evt. lillebroren vil være til at finde eftersom hans navn er meget uadmindeligt, han bor evt. alt efter sin alder stadig hos sine forældre...så kunne du jo ringe til dem og præsentere dig selv og dit ærinde.

Mvh Heidi ~{ Nu med super parten Jens}~

0
0
Svar på denne tråd

tja de gule sider
Forfatter: 
Dato:  09-10-2006 17:38

er da også en mulighed, der er ca 17 telefonnumre med det navn, ganske vist ikke dem du nævner, men mon ikke de kender til dem du søger, det ligner en lille familie.

Medlem af klubben for manipulerende, hjernevaskende, talentløse ponymødre

Frisk bl. fuldfoder fra www.kirstinedal.dk leveret direkte til døren, vil du høre mere kontakt mig via besked el. 30 31 58 01

0
0
Svar på denne tråd

Lillebror og nr
Forfatter: 
Dato:  09-10-2006 17:54

Der er én med navn Dark der er til at finde.

Han er gift og bor i Fredericia og har et helt andet efternavn.

Har absolut intet tlf nr til Liv og har aldrig haft det, men har kunnet pejlet mig ind på to mulige veje hun kan have boet på, og har kontaktet de fire kommuner (folkeregistre) der er på Falster for at se om De er i stand til at hjælpe mig videre.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider