Jeg synes lige jeg har behov for at fortælle en lille sørgelig historie om min dejlige hest jeg nåede at have i alt for kort tid 
Det startede med at min mand og jeg havde søgt en skovturshoppe i lang tid. Først havde vi fundet den rigtige som vi aftalte med sælgeren om at hun skulle levere weekenden efter. Og vi havde købt ting og sager allerede til hesten.Så ringede sælgeren et par dage før hun skulle komme med hoppen og fortalte at den var blevet halt og hun ville derfor ikke sælge hende alligevel??? Nå det var lige noget af en skuffelse men den kom vi så heldigvis over igen... Så bestemte vi os for en utrolig sød hoppe føl. Vi fik hende så hjem og hun var en rigtig glad lille sød pige..men... vores 3 heste i forvejen kunne slet ikke acceptere hende. De jagede hende rundt og drev hende ud af hegnet, og det var så synd for vores lille føl, vi prøvede at lade hende gå for sig selv men hun blev mere og mere bedrøvet og jeg ringede så til hende vi havde købt hende af og fortalte vi nok var nødt til at finde et andet godt hjem til hende. Hun ville heldigvis så købe hende tilbage igen så hun har det heldigvis godt igen 
Men... vi havde jo så stadig ikke fundet vores drømme hest endnu...
Vi tog så til Korskro marked og der så jeg så min hest