|
|
| Ingen McDonald's på Bornholm |
|
|
Så lukkede den McDonalds som ellers har eksisteret på Bornholm i (hmm.. tjah...) ca 4 år tror jeg  Spørgsmålet er så om det er godt eller skidt..??? Personligt synes jeg det er lidt af en sejr, det viser vi ved lidt om kvalitet Jeg arbejder selv på en grill, og ved derfor der er en himmel til forskel på McD-mad og "ordenlig" grillmad. Desuden vil turisterne hellere have bornholmske specialiteter end en flad burger  Hvad synes I?? Kunne I undvære den lokale McDonald's??
Mvh. Cat Fedmekuren startede: 07-09-2006 Ekstra kilo = 0,8 Højde: 174 cm Vægt: For lidt Mål: 55 kg (BMI på 18,1) Humør: Det går da lidt fremad:)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nej det kunne |
| Forfatter:  |
Ratster Zoo |
| Dato:  |
09-10-2006 09:29 |
|
jeg nok ikke. .Hvis jeg er turist et sted, (Danmark som udlandet) Så spiser jeg på Mac. d. hvis jeg ikke kan lide det lokale mad 
Ratster Zoo - avler af Vinterhvide Dværghamstere og Tamrotter Wee parring set, så er mit Børnefilm kuld snart på vej Søger opstaldning i Fredericia, læs mere HER
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| et liv uden |
|
|
McDonalds er ikke noget problem, jeg har ikke været der i mange år efterhånden, desuden kan jeg ikke lide den lugt der er i deres forretninger.
... Hellere en fed bil end en fed hest...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| det gik jo |
|
|
fint da jeg voksede op, og vil i øvrigt også hellere spise på den på storetorv, den gamle tøjforretning Sillehoved. Mc D på Bornholm lå helt forkert i mine øjne, og er ikke noget tab på nogen måde.
Medlem af klubben for manipulerende, hjernevaskende, talentløse ponymødre
Frisk bl. fuldfoder fra www.kirstinedal.dk leveret direkte til døren, vil du høre mere kontakt mig via besked el. 30 31 58 01
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| McDonalds |
| Forfatter:  |
Signe J |
| Dato:  |
09-10-2006 10:12 |
|
Da jeg var yngre var jeg helt vild med McD, men mon ikke mange børn er det - idag kan jeg ikke fordrage det. Sidst jeg var der forsøgte jeg tappert at kvæle en salat istedet, og endte med en allergisk reaktion. Holder mig til min stamcafé fra nu af.
------ Rotter er geniale kæledyr. Spiser alt og holder svigermor fra døren. Islandsk hoppe med god afstamning sælges - se hende HER
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Til hver en tid |
| Forfatter:  |
Randi Grønbæk |
| Dato:  |
09-10-2006 10:16 |
|
Jeg kan nemlig meget bedre lide at gå på Quick  Der er så mange gode alternativer (SushiPlace, Spaghetti Factory, Buffalo Grill og sandwichboder for nu bare at nævne et par stykker), men det tager som regel lidt længere tid. Jeg mener dog principielt, at den tid er godt givet ud... Når vi er i Danmark, er et af de faste indslag en tur til pølsevognen - en dansk hotdog ved man, hvad er (og en bøfsandwich ... og ... og ..., mon ikke snart turen går til Danmark igen!?)
Venlig hilsen Randi G. Mors hest er bedst (Anne-Katrine, 4 år)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mc D >< Grill mad |
| Forfatter:  |
Narni |
| Dato:  |
09-10-2006 10:34 |
|
Jeg er Bornholmer og har godt nok boet i Kbh i 8 år, men om jeg kunne undvære den lokale Mc D ... JA!!! Kan jeg undvære den lokale grillbar ... NEJ!! Der er ingen sammenligning mellem McD og en burger og pommes fra den lokale Grill Bar - prisen er der jo heller ikke den store forskel på.
For min skyld kunne man nedlægge samtlige Mc Donalds i DK - syntes det er dybt underligt at der er så mange mennesker de steder.
Om det er et spørgsmål om kvalitets bevidsthed tror jeg nu ikke...! På Bornholm voksede jeg op uden Mc Donalds og skulle man have junkfood, tog vi på Sam's Corner på torvet i Rønne - altid proppet med turister!
Der var jo også en Burger King i Centeret i Rønne på et tidspunkt - den lukkede efter et års tid eller lign. Så jeg tror ikke det er et placerings spørgsmål der gør at Mc D lukker.
Kh Anja Jeg søger en hest jeg kan springe på i Kbh området. Send en besked hvis du vi høre mere.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nej, jeg |
|
|
synes absolut ikke, at McD er et tab at miste. Det er for mig et meget ligegyldigt sted, som serverer mad, som ikke smager godt, og slet ikke ligner det, der vises på billederne. Tilgengæld ville jeg blive ked af det, hvis de små forskellige grillbarer lukker, da jeg elsker at få en pizza, kebab eller nogle pommmes friter på vej hjem fra byturen.
Penny- og Wendyblade købes. Se mere på præsentationen. Prøv: www.pludre.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| McDonalds. |
|
|
Jeg kan helt klart undvære McD --> har ikke spist der i 1½-2 år  Men kommer måske til at savne en McFlurry i sommervarmen, når man kommer hjem fra en ridetur.. Men ja, vi bornholmere kender til kvalitet 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sams bar |
|
|
det var det den hed, lå i sin tid i Apotekergården (hvor jeg rent faktisk kan huske apoteket lå i sin tid, ups jeg må være gammel) Det blev så til Sams corner i den gamle tøjbutik (den fine tøjbutik i min tid) jeg mener nu ikke Burger King lå i Bornholmer centeret, men overtog Sams bar i Apotekergården. Jo tak der er massere af gode og billeige spisesteder på Bornholm, så hvorfor vælge Mc D.
Medlem af klubben for manipulerende, hjernevaskende, talentløse ponymødre
Frisk bl. fuldfoder fra www.kirstinedal.dk leveret direkte til døren, vil du høre mere kontakt mig via besked el. 30 31 58 01
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Burger King |
| Forfatter:  |
Narni |
| Dato:  |
09-10-2006 12:53 |
|
Burger King lå i Snellemark centeret - det er jeg trods alt elt sikker på  Sams bar har jeg aldrig hørt om - kun Sams Corner - den startede vist med at hedde Jobi's corner eller noget i den stil 
Kh Anja Jeg søger en hest jeg kan springe på i Kbh området. Send en besked hvis du vi høre mere.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Burger King... |
| Forfatter:  |
99E |
| Dato:  |
09-10-2006 14:06 |
|
...lå ganske rigtigt i Snellemark Centret - i den korte tid, det eksisterede. McD er meget praktisk til "hurtig mad" og fordi man altid ved, hvad man får - uanset hvor i landet/verden, man bor. Sådan er det ikke med Sams Corner, hvor jeg vist aldrig har spist noget. Kan man klare sig uden McD? Ja, vi er jo (åbentbart) flere, der er vokset op uden store traumer - på Bornholm uden McDonalds.
... - 99E - ... Feel Think Act Play Like A Horse
Parelli Playday i Grønhøj Rideklub SE VIDEO HER: www.patparelli.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Æret og savnet - not!! |
|
|
Nemlig - McFlurry er også det eneste jeg kan komme til at savne, og det var også det absolut eneste jeg kunne finde på at købe på McD. Mmm.. McFlurry med daim  Må bare begynde at lave det selv så... Jeg sad her forleden dag og kiggede på en fra min klasse som spiste en burger fra McD... Uf.. hvor så det dog kedeligt ud Der var bare ikke noget i.. jo: Brød (i det mindste), en (slags) bøf, lidt slatten salat og én skive tomat og (måske) lidt agurk... og løg..? Eller... det var meget svært at identificere indholdet, men det er vel ca. det der burde være i  At man så er oplært i hvordan man laver en burger rigtigt, gør ikke afskyen mindre 
Mvh. Cat Fedmekuren startede: 07-09-2006 Ekstra kilo = 0,8 Højde: 174 cm Vægt: For lidt Mål: 55 kg (BMI på 18,1) Humør: Det går da lidt fremad:)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| McD Hmmm |
| Forfatter:  |
Flare63 |
| Dato:  |
09-10-2006 16:54 |
|
Man kan sige meget om mcD, men lige meget hvor man er i verden saa smager det af det samme. Det kan saa vaere godt eller daarligt, men det smager af det samme. Da jeg boede i Japan kunne jeg engang imellem tage ind og lige sluge en mcD, men det var ogsaa kun naar man lige ville vaek fra den lokale mad for en stund. Her i USA gaar jeg aldrig paa mcD, men engang imellem bliver det lige en Burger King eller Carl Jr. Begge disse smager i det mindste som en burger. I Danmark vil jeg 10 gange heller en tur til grillen end McD. Faktisk er en ristet hotdog nok det jeg savner mest her. Frank
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sams bar |
|
|
startede som grillbar i Apotekergården af ??? glemt hvad han hedder, men han havde i sin tid Sølvknappen eller var det centerpubben. Sam´s corner er først fra efter jeg er flyttet i 89, ligesom Rønne havde 2 biografer i hele min barndom. Ak ja, ak ja, vi er tilbage i midt 80érne, altså for ca 20 år siden, som tiden går. Får helt hjemve, tror familieturen skal være der over og ikke Lalandia som vi ellers har snakket om.
Medlem af klubben for manipulerende, hjernevaskende, talentløse ponymødre
Frisk bl. fuldfoder fra www.kirstinedal.dk leveret direkte til døren, vil du høre mere kontakt mig via besked el. 30 31 58 01
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sams corner |
| Forfatter:  |
Frk. Nielsen |
| Dato:  |
09-10-2006 21:24 |
|
Jeg synes at Sams corner er helt vild dårligt. Vi har været der 2 gange, og hver gang har de været over 40 min. om at lave 2 pizzaer??? Synes iøvrigt at de er meget dyre, og at deres pizzabunde er for tynde. Mac d kommer jeg til at savne, eeelsker deres sunday med ekstra chokoladesauce... Frk. Nielsen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det passer .. |
|
|
.. så ikke helt at McD er ens overalt i verdenen - selve opskriften er måske på en BigMac og andre ting - men køb en BigMac i Danmark og i USA, og den i USA får dig til at brække dig ad - både min bror og jeg var dybt dybt skuffet over den i USA .. Indenfor McD er det kød de bruger i Danmark også det bedste, var der vidst en test for tid tilbage, men altså indenfor kæden selv - ikke sammenlignet med verdenen udenfor McD. For så tag eks. en Ruby Tuesday burger - yum yum - se se, DET er burger !! Bare én mulighed ud af vel hundreder udemærket steder i USA, bare ikke McD .. - Martin
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sams corner |
|
|
Ja Sams Corner var stedet, hvor man hang ud, når skolen var overstået. Havde nu aldrig problemer med deres service... Mc. D. åbnede et par dagen inden, jeg flyttede, så den har jeg nu heller aldrig savnet.  Hilsen Camilla
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
| Forfatter:  |
evA med sin Aslan |
| Dato:  |
12-10-2006 15:11 |
|
Nej det ville være lidt svært uden 
M.V.H ღ evA med sin Aslan ღ - hvis man ikke passer på sig selv, hvem gør det så ? -
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bummelum |
|
|
Jeg kan sagtens klare mig uden en McD... Den nærmeste ligger nemlig en halv times kørsel herfra... Og så er priserne det samme nede på grillen, og der får man endda kvalitet for pengene 
Camilse og Looksen
JA... Looksen er Lukas, som i virkeligheden er Sondergardens Look At Me. Men lige meget hvad, så er en hest der elsker gulerødder Tjek vores HP www.camilse.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|