Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Morgenavis kl 1 om natten!!
Forfatter: 
Dato:  09-10-2006 06:45

Godmorgen allesammen :)

Ja jeg må bare ud med lidt undren og irritation over den nye gratisavis, "Morgenavisen"

Forleden fløj mine katte skræmt ind i stuen, da brevsprækken kl 00.30 åbnede sig og ind dumpede der noget..Mig ud at kigge..Hmm Morgenavisen..det var da et underligt tidspunkt

Og gud hjælpe mig om ikke inat at kl 1.00 skete det samme igen...Så er det bare lille mig tænker "Godt jeg ikke har en hund, der gør hvis der kommer noget ind ad brevsprækken eller sysler ved døren midt om natten, og samtidig har børn der bliver vækket pga hundens gøen"

Sig mig..er der ikke en lov der siger man ikke må smide noget ind ad folks brevsprækker imellem kl et eller andet til ???

Syntes det er dybt idiotisk at risikere at vække et helt hus pga en avis, man ikke har bedt om at få leveret for det første!!

Er jeg nærtagende eller hvordan ser i på det??

Lejlighed i Greve eller omegn søges, kontakt mig via præsentation =)

:-)Lev livet og nyd det, for du får kun dette ene :-)

0
0
Svar på denne tråd

Tja...
Forfatter: 
Dato:  09-10-2006 07:07

nu bor jeg jo uden for det område, hvor der deles gratisaviser ud.

Men hvis der kom nogle her klokken 1 om natten med en avis, ja så ville hunden vække hele huset og jeg ville være så gal, at det nok var sidste gang at avis budet turde lever avis her hos os på den tid af natten.

IMC.
0
0
Svar på denne tråd

ingen regler
Forfatter: 
Dato:  09-10-2006 07:08

Der er desværre på nuværende, ingen regler der siger, på hvilke tidspunkter det er iorden, at forstyrre folks nattesøvn med en overflod af aviser.

Der er en ikke en regel, der fortæller, at man kan blive fri for disse aviser. Med andre ord, er det lovligt, ikke at rette sig efter folks "nej tak til gratisaviser"-skilte.

Jeg har kæmpet en brav kamp med "min" avismand. Han vækkede mig, hver nat klokken 2. Har sjældent oplevet en, der kunne larme så meget!!

Nå men i mit ivrigt forsøg på, at få ham til at springe min brevsprække over, ringede jeg til avisen og frabad mig dette.

Jeg blev lovet guld og grønne skove, men lige meget hjalp det. Hver morgen lå der stadig to aviser på mit entre gulv.

Så satte jeg et tænk skilt "nej tak til gratisaviser" på døren.

Ikke om det hjalp, da jeg så i nyhederne hørte, at der ingen lov var om, at budene skulle rette sig efter disse skilte tog jeg andre mindre i brug.

I lang tid (3 uger) satte jeg simpelthen et papir for brevsprækken, hvor der stod "nej tak".

Dette hjalp, men gud nåde mig, hvis jeg en dag, skulle glemme, at komme dette papir på døren.

Nu... efter laaang tids (fra da et avisen udkom) kamp, er det lykkedes mig for første gang, ikke at få aviser. Og det helt uden, at jeg har barrikaderet min hoveddør.

Om det er respekt for mit "nej tak" eller om de blot mangler avisebude, melder historien intet om.

Anne

min hjemmeside
- Nu med billeder fra TopCup klasse A

"Vi kan ikke holdes ansvarlig for vore følelser.
Kun hvordan vi vælger at reagere på dem."
0
0
Svar på denne tråd

Køb en postkasse
Forfatter: 
Dato:  09-10-2006 07:53
Og sæt den ved vejen, så mindsker det larm - og gør det nemmere for budet

Med venlig hilsen

Lene

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  09-10-2006 07:59

Ja har godt hørt om de stædige postbude..kan da ikke være rigtigt...Tsk Tsk..

Ehmm...tror bestemt folk ville kigge en del hvis jeg satte en postkasse op uden ved vejen ved min lejlighed

Og bortset fra det, vil jeg ikke bruge hverken tid eller penge på at anskaffe mig noget, selv hvis jeg boede i hus, for at undgå at blive vækket...for man burde ikke få sin nattesøvn forstyrret pga en dum gratisavis etc...

Et "nej tak" skilt burde blive respekteret...slut prut basta!

0
0
Svar på denne tråd

gratisaviser
Forfatter: 
Dato:  09-10-2006 08:31

Jeg har sådan en lillebitte avisrute som dyrlæge-opsparing. Jeg har fået direkte ordre på at alle skal have den s... avis medmindre de ringer ind og siger "no way!". Og aviserne kommer klokken et - og nogen har mange ruter.

Hvis jeg afleverede en avis og der dernæst stod et hysterisk kvindemenneske og "nok skulle sørge for at jeg aldrig gjorde det igen" tror jeg nok ikke lige min samarbejdsvilje ville være den allerstørste. Men en pæn henstilling om at lade være - ville blive hørt og husket. Der er da ved gud ingen grund til at være grov før man har prøvet at tale pænt først

0
0
Svar på denne tråd

Fubu Bissemissemor
Forfatter: 
Dato:  09-10-2006 08:34

Nu kan jeg ikke lige holde min mund , for denne gang skal postbudene ikke have skylden , for vi må ikke gå med noget om natten , vi må først gå ud efter kl 7.

Så det er altså avisbudene i skal lange ud efter denne gang.

Og forresten hvorfor skriver du at vi er stædige postbude???

Vi er faktisk både flinke og rare , ihvertfald i Skanderborg

Heidi.

Den lykkelige ejer af Oliver og Mirakie , de skønneste basser i verden.
0
0
Svar på denne tråd

Budet's "skyld"?
Forfatter: 
Dato:  09-10-2006 09:08

Tja, som bud udtalt - avisen SKAL ud! Hvis du vidste, hvor mange klager, man kan få, hvis folk ikke modtager div, gratis-aviser samt reklamer!!

Oftest kommer klagerne fra folk med laaange indkørsler - og den håbløse brevsprække sidder, så man må ned på knæ, og PROPPE aviser/reklamer ind!

Resultatet er, at folk derpå klager over krøllede tryksager!

En postkasse kan købes for 100 kr!! Har man råd til hus, kan 100 kr vel næppe vælte budgettet!

Med venlig hilsen

Lene

0
0
Svar på denne tråd

Ring og klag til
Forfatter: 
Dato:  09-10-2006 09:11
dem der levere avisen..

Ratster Zoo - avler af Vinterhvide Dværghamstere og Tamrotter

Wee parring set, så er mit Børnefilm kuld snart på vej

Søger opstaldning i Fredericia, læs mere HER

0
0
Svar på denne tråd

Hvis det nu
Forfatter: 
Dato:  09-10-2006 09:19

er polakker der deler de aviser ud - så hjælper et nej-tak skilt til gratis aviser jo ikke

De kan vel ikke dansk??

Men kan godt forstå det er irriterende...

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  09-10-2006 09:30

Jeg har aldrig selv oplevet noget dårligt med postbude, men skrev stædige postbude pga alle de historier jeg har hørt fra andre, hvor de bare ikke forstår hverken en pæn eller grov hentydning om net tak til hvad det nu måtte være...

Men ja, det er da osse rigtigt..det er avisbudene der skal "skældes ud" her

Ikke postbudene...hihi...

Men ja...har sandelig også tænkt mig at ringe og klage til dem...de skal ikke regne med at jeg nogensinde gider så meget som røre deres avis, hvis den bliver tvunget ind i mit hjem kl @!#$ om natten!

Neverrr...*Gg*

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider