Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

små hvide sten på dørmåtten...
Forfatter: 
Dato:  08-10-2006 14:26

Hej alle sammen...

ville lige høre jeres mening om noget lidt mærligt der skete hjemme hos mig den anden dag.

I fredags da jeg kommer hjem, ligger en lille håndfuld hvide granitsten på min dørmåtte (bor i rækkehus). Synes det er lidt mærkeligt, så ringer til min kæreste og spørger om det er nogen han har lagt der, det ku jo være han lige havde samlet de op af vores eget bed eller noget, men det har han ikke og han har heller ikke set dem, hvilket betyder at de lige at blevet lagt der, for vi havde kun lige misset hinanden.

Hvad mener I? Jeg synes ærligt talt det er lidt ubehageligt, men jeg er også en kæmpe kylling...

Min kæreste tror det måske er nogen der har lagt dem der for at se om vi er hjemme, da huset (som egentlig er min mors) har stået næsten tomt, men fuldt møbleret i noget tid.

Mange kram til jer alle på sådan en regnvåd søndag...

Louise

Louise, dog uden Charlie (øv)

man skal ikke forsøge at holde på noget man ikke kan holde mellem hænderne.... ;-)

0
0
Svar på denne tråd

Tjaaa
Forfatter: 
Dato:  08-10-2006 15:56

Det kan jo være, at det bare er et barn, som lige har samlet en håndfuld sten op og synes, at det var sjovt at smide dem på måtten!

Men det er da lidt mærkeligt!

***** Snepony *****

Hvis alt kommer imod dig,

kører du i den forkerte vejbane.

0
0
Svar på denne tråd

Stensamleren
Forfatter: 
Dato:  08-10-2006 20:41

Nu har jeg selv et eksemplar af en stensamler her i huset. Hun er 5 år gammel, og samler på næsten alle sten, uanset type og farve *G* Næsten hver anden dag ligger der også en bunke sten på vores dørtrappe, dagens fangst.

Men jeg tror altså bare at det kun er et barn der samlet jeres bunke også, og en forældre har måske stået og sagt kom nu - vi skal videre, læg de sten fra dig osv. MÅSKE ? Og vupti så er de landet hos jer. Det er selvfølgelig gæt værk.

0
0
Svar på denne tråd

Jo!! det er da vildt..
Forfatter: 
Dato:  08-10-2006 20:47
underligt!!! jeg er osse en mega kylling!! det er sygt underligt!! men som allycat siger, måske bare et barn..

Kram Irco Miro/Kat
Hvis du vil ha´de bedste, så køb Gustavii´s HESTE
www.gustavii.com

Mangler du et heste-job i England så kontakt mig!!

Du kan ikke have din egen hest med..

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider