Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Er folk skøre???
Forfatter: 
Dato:  07-10-2006 20:26

Jeg har min hest stående ved en pige, der tilrider heste og tager heste i kommision for andre...derfor har hun ind imellem heste til salg - og så er det bare jeg undrer mig...det er nemlig de mærkeligste købere der ind imellem melder sig på banen...

...for eksempel var der i dag et forældrepar der ringede på en hest, der skulle bruges til deres 11-årige søn, men som også skulle kunne håndteres af deres otte-årige datter. Det er jo sådan set fair nok, hvis den hest de ville se ikke var en fuldblodsvallak på 165 cm i stang.

Jeg mener vel er den forholdsvis flink, og vel er den 13-14 år gammel - men den er altså stadig fuldblod - og hest - og kan under ingen omstændigheder håndteres af en otte-årig pige...hvad tænker sådan nogle forældre dog på???

Er det bare mig der er sippet?

0
0
Svar på denne tråd

Lidt sippet er du måske
Forfatter: 
Dato:  07-10-2006 20:32

Det er jo muligt at disse børn er vokset op med heste... Jeg har da set flere "unge" som har et rimelig godt tag på heste, nogle bedre end så mange voksne

Så, det det handler om er vel, at forældrene bruger tid og kræfter på at finde den helt rigtige hest til deres børn Det synes jeg ikke er skørt?

Men, det er jo ikke til at vide hvad det er for nogle mennesker, udfra det du skriver - så, jeg vælger at tro på det bedste i folk, og antager at de ved hvad de har gang i

Christel
(Nu, mor til to vidunderlige unger.... For FILAN da, jeg er ved at blive gammel:)!!)

0
0
Svar på denne tråd

ja heldet
Forfatter: 
Dato:  07-10-2006 20:32

følger jo som bekendt de tossede, så hvorfor ikke også de skøre

Nu er der jo nogen store og meget omgængelige heste, og min datter har da som 8 årig trukket med en vallak str.173, men jeg lurede noget, hun har ligeledes redet den som 10 årig også det gik fint (ridehus)

Men afgjort nej, jeg ville aldrig drømme om hest til børn på den alder fuldblod eller ej, så har vi det fint med kat 3 ponyer, de passer i størrelsen.

Medlem af klubben for manipulerende, hjernevaskende, talentløse ponymødre

Frisk bl. fuldfoder fra www.kirstinedal.dk leveret direkte til døren, vil du høre mere kontakt mig via besked el. 30 31 58 01

0
0
Svar på denne tråd

interessant spm.
Forfatter: 
Dato:  07-10-2006 22:09

min datter på 9 år, håndterer og rider min 3 års old./fuldblodshoppe som om de er født med hinanden i hånden.

Og jeg er tryg. Helt tryg.

KH

Annette

rigtige piger rider hver dag
BOKS MED SELVUDMUGNING UDLEJES I LILLE SPÅNESTALD...

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider