Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

H&M...
Forfatter: 
Dato:  06-10-2006 15:51

nej hvor er jeg alvorligt træt at H&M´s service

jeg har i dag modtaget deres vinter katalog at skynder mig at kigge efter om der er noget jeg gerne vil have og smutter på computeren med det samme for at bestille da jeg var sent ude sidste gang - og i dag er alt det jeg gerne vil bestille UDSOLGT ??

jeg har haft kataloget i max 1 time og der er allerede udsolgt - fatter det ikke

er der andre der er lidt trætte af at der altid står udsolgt på de ting du gerne vil have ??

Venlig Hilsen

Tine

god begynder pony købes !

skal være stabil i alle forhold da det er til en 5 årig pige som er abselut begynder, vil komme til meget hestevenlig familie

max 130 i stg.

0
0
Svar på denne tråd

Enig...
Forfatter: 
Dato:  06-10-2006 16:00

Oplevede det samme i foråret. Havde fundet en bunke tøj jeg gerne ville bestille og hoppede ind på hjemmesiden. Enten var varen helt udsolgt, udsolgt i den forkerte farve eller kun hjemme i mikrostr. og kæmpestr.

Jeg blev ret negativ!

Knus fra Tine

og hafferne

Flicka & Frigg

I solemnly swear

that I am up to no good

(Harry Potter © J.K. Rowling)

0
0
Svar på denne tråd

Ja, det er
Forfatter: 
Dato:  06-10-2006 16:12
temmelig trælst, og man skal være virkelig hurtigt ude. Jeg har dog aldrig prøvet, at jeg ikke kunne bestille det tøj, som jeg gerne ville have, den dag, som jeg har fået kataloget, men nogengange vil man jo gerne tænke lidt længere tid, og det skal man passe på med :/

Penny- og Wendyblade købes. Se mere på præsentationen.

Prøv: www.pludre.dk

0
0
Svar på denne tråd

bestil...
Forfatter: 
Dato:  06-10-2006 16:16

Kan i ikke bestille det pr tlf, og så plejer de at fortælle jer om der er udsolgt, og hvis der er udsolgt, så tilbyder de at sende det senere hvis de får det igen. Det gør de nemlig med rimelig meget af deres tøj.

Jeg oplever sjældent der er helt udsolgt, og jeg bestiller aldrig på dagen.

0
0
Svar på denne tråd

mærkeligt
Forfatter: 
Dato:  06-10-2006 16:21

at du først har fået kataloget idag, for det er nok 1½ uge siden jeg fik mit.

MVH Maria

Dejlig Rottweiler han stilles til rådighed for parring

Hoppe på 4 år sælges

0
0
Svar på denne tråd

jeg har iøvrgit...
Forfatter: 
Dato:  06-10-2006 16:32
Jeg har i øvrigt slet ikke fået mit endnu...!
0
0
Svar på denne tråd

bum bum
Forfatter: 
Dato:  06-10-2006 16:59
jeg synes sku det er ved at være møg irreterende - det er nu anden gang .. gider ikke ringe derind for at skulle vente for når jeg bestiller er det gerne fordi det er noget jeg skal bruge herognu - f.eks nu skal jeg til sælvbryllup på næste tirsdag og må så i stedet ud og lure i forretninger og det er ikke lige det jeg har aller mest tid til

Venlig Hilsen

Tine

god begynder pony købes !

skal være stabil i alle forhold da det er til en 5 årig pige som er abselut begynder, vil komme til meget hestevenlig familie

max 130 i stg.

0
0
Svar på denne tråd

Altså...
Forfatter: 
Dato:  06-10-2006 19:07

... jeg tror jeg har haft vinterkataloget i 2 måneder eller sådan noget. Jeg fik en mail om at jeg kunne fohåndsbestille kataloget, og det er der nok også andre der er medlem af HM Club eller Nyhedsbrev der har fået. Så måske det er grunden til det er udsolgt?

Jeg modtager endda også forårskataloget om ikke så længe...

-Christina

*Det er lysten til at ville, der giver evnen til at kunne*

0
0
Svar på denne tråd

arg...
Forfatter: 
Dato:  06-10-2006 19:28

Okay jeg har også haft den i lang tid - spurgte lige min kæreste om han har set kataloget inden for de sidste par dage med posten, hvorefter han beretter at det er længe siden den er kommet, han har bare lagt den over i bladholderen uden at sige det, og derefter glemt alt om det

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  06-10-2006 20:23
Tjah, i H&M får man hvad man betaler for - ingen ting.. så der er vel ikke så meget at komme efter. Men man kan jo også bare kæbe lækkert ting og få hvad man betaler for der, VIDUNDERLIG service og top kvali <3

M.V.H

ღ evA med sin Aslan ღ

- hvis man ikke passer på sig selv, hvem gør det så ? -

0
0
Svar på denne tråd

hej...
Forfatter: 
Dato:  06-10-2006 21:53

Jeg har bestilt fra deres katalog flere gange, og altid modtaget varerne med det samme, så ikke noget at klage over der.

Til gengæld er jeg ikke imponeret over deres service i butikkerne.

Rønnebjerggård... Dalmatinerhvalpe sælges, klar i uge 42.

0
0
Svar på denne tråd

cdacfbwsh
Forfatter: 
Dato:  06-10-2006 23:58

Synes også det lyder sært at du først har fået dit katalog for nylig, når jeg har haft mit i over en måned

I sommers bestilte min mor og jeg en hel masse sammen og fik alt andet end det vi skulle have, så ringede vi og brokkede os og en rabat-check + vores retur-sendte penge dumpede ind af døren.

Så var vi glade igen indtil de så endelig sendte vores tøj (pr. efterkrav), men i de forkerte størrelser!!!

Har dsværre alt for tit oplevet dårlig service vedr. postordre...

Alligevel bliver jeg ved at bestille

Men et godt råd er at gå i butikkerne lige når de nye kollektioner kommer på hylderne. Du kan ofte finde næsten alt det der er i bladet i butikkerne også.

Og her kan du jo se det før du køber det :)

~NUMSEFISKEN~
¤Nu med Equito's Litote¤
*Mål er drømme med en deadline*

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider