Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Ingen butikker str 145
Forfatter: 
Dato:  06-10-2006 12:09

Ja jeg ligger jo så syg med influenza og halsbetændelse... så det er i forvejen begrænset hvad jeg skal uden for... Men mit kære ridedyr har ødelagt sit regndækken og jeg skulle så lige ud og købe et nyt til ham... Men så nemt vard et ikke lige... har nu været i to rideudstyrbutikker og ingen af dem havde et hjemme i str 145... total kaos... den ene butik ville få nogen hjem til onsdag ( men der er godt nok længe til)...

nu ligger landet sådan at jeg jo ikke kan fare land og rige rundt når jeg har det så skidt... (måtte låne en pose og øhhh ja ørle i for at sige det mildt)... så det gjorde jo bestemt nok ikke min situation bedre... Hende ekspedienten vil jeg så gerne lige sige tak for hjælpen til, hun var utrolig sød... (skal lige siges at jeg også sagde det dirkete til hende, men lidt pinligt når man står der fuldstændig ude af fatning og lidt pinlig samtidig)...

Nu er det jeg har brug for jeres råd... er der nogen der med sikkerhed ved hvor i københavn jeg kan købe et regndækken i str 145... nyt eller lettere brugt for det haster...

Hilsen Jeanette

Tjek min hjemmeside
-FCK FOREVER-
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  06-10-2006 12:30

Har du prøvet nogen af rideudstyrsbutikekrne på nettet??? Mon ikke de er villige til at sende en "hasteordre" hvis de har et dækken hjemme du kan bruge???

Heidi

- God bedring!!! Har selv ligget syg i 2 dage med opkast og vanvittig hovedpine... Ikke sjovt når hunden stadig vil ud og gå... Hesten bli'r da heldivis passet alligevel.

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  06-10-2006 12:43

Jo det kunne være en mulighed.. tak... det undersøger jeg da lige...

nej det er bestemt ikke sjovt at være syg... kæresten plejer mig heldigvis godt med camillethe og varm suppe...

Hilsen Jeanette

Tjek min hjemmeside
-FCK FOREVER-
0
0
Svar på denne tråd

hephey
Forfatter: 
Dato:  06-10-2006 12:51

Carina.

Mango-Min elskede DV'er. Nu military vinder.

Surprise- Min smukke ponyblanding.

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  06-10-2006 12:54
Carina: dit link virker desværre ikke...

Hilsen Jeanette

Tjek min hjemmeside
-FCK FOREVER-
0
0
Svar på denne tråd

hephey
Forfatter: 
Dato:  06-10-2006 13:05

hmmm mærkeligt men søgte på tika under regndækken...

Carina.

Mango-Min elskede DV'er. Nu military vinder.

Surprise- Min smukke ponyblanding.

0
0
Svar på denne tråd

regndækken
Forfatter: 
Dato:  06-10-2006 14:01

Jeg har et Bucas Smartex rain, der bare ligger ude i stalden. Str. 145 og i perfekt stand - bare for småt til den nye hyps.

Det er dog ikke blevet vasket siden sidste sæson. Kontakt mig, hvis du er interesseret.

Louise

- med George Kanin og Lukas Hest

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider