Ja jeg ligger jo så syg med influenza og halsbetændelse... så det er i forvejen begrænset hvad jeg skal uden for... Men mit kære ridedyr har ødelagt sit regndækken og jeg skulle så lige ud og købe et nyt til ham... Men så nemt vard et ikke lige... har nu været i to rideudstyrbutikker og ingen af dem havde et hjemme i str 145... total kaos... den ene butik ville få nogen hjem til onsdag ( men der er godt nok længe til)...
nu ligger landet sådan at jeg jo ikke kan fare land og rige rundt når jeg har det så skidt... (måtte låne en pose og øhhh ja ørle i for at sige det mildt)... så det gjorde jo bestemt nok ikke min situation bedre... Hende ekspedienten vil jeg så gerne lige sige tak for hjælpen til, hun var utrolig sød... (skal lige siges at jeg også sagde det dirkete til hende, men lidt pinligt når man står der fuldstændig ude af fatning og lidt pinlig samtidig)...
Nu er det jeg har brug for jeres råd... er der nogen der med sikkerhed ved hvor i københavn jeg kan købe et regndækken i str 145... nyt eller lettere brugt for det haster...