Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Godmorgen alle sammen
Forfatter: 
Dato:  06-10-2006 07:03

Sikke dog en morgen og nat.

Efter endnu et forsøg på at få lidt ud af ridningen af nikitta i går aftes, som kun blev til hop og dans samt en hest der sprang til siden for alle lyde, ja så var jeg godt øm i hele kroppen.

Så da det blev senge tid, ja så var klokken kun 22.

Men min krop mente at i nat skulle vi lige ha en af de dumme svede ture, som jo følger med når overgangs alderen er på indtog. Alt var vådt så en reserve dyne skulle findes frem.

Men hvordan finder man rundt i sit soveværelse klokken 3 om natten, hvor alt er bælmørkt og man ikke nænner at tænde lyste.

Jamen man bruger da bare sin stedsans.

Øhh, den var jo bare pist væk, sammen med den hjerne celle, der lige skulle minde mig om, at jeg i går eftermiddag flyttede rundt på både dobbeltseng og kommoder.

så radiatoren, en kommode og et klædeskab, samt en hjørnestolpe til sengegavlen og en stol, blev nedlagt på min færden rundt i soveværelset.

Så nu er det ikke kun min ryg og arme rumpe, der er trætte efter torsdagnes ridning, nej nu er det to tæer, et skinneben, et knæ og en albue, som er tydelig påmindelse om at man IKKE skal bytte om på sine soveværelses mødbler, uden at huske at slå hjernecellerne til.

God morgen til jer alle

IMC.
0
0
Svar på denne tråd

jamen Inger
Forfatter: 
Dato:  06-10-2006 07:10

Godmorgen .

Du er da godt nok ret så uheldig for tiden .

Hvis ikke det er influenza,og en hidsig hest,så er det møblerne der nedlægger dig næsten.

Du kunne vist trænge til at opleve et eller andet rigtigt positivt her i weekenden.

Mvh Graven

Sød Hestepasser søges til lækre,velgående,søde og rare Welsh cobs !

0
0
Svar på denne tråd

urolige nætter
Forfatter: 
Dato:  06-10-2006 07:13

håber da du fik noget søvn trods din hedetur, så du ikke er ligeså træt som jeg.

jeg kender alt til urolige nætter, dog ikke pga overgangsalder, dertil er jeg ikke rigtig nået endnu...

i nat var min søvn forstyrret af en "voldelig" kæreste Altså så skal det lige siges at han selvfølgelig sov undervejs, men jeg tror at jeg kan tælle blå mærker hist og her, pga hans smarte søvn-finter.

Han har strukket sig flere gange i løbet af natten, og hver gang har jeg fået en knytnæve eller albue i hovedet

jeg vågnede i morges helt slukøret ja' nærmest kvæstet, og han kigger bare på mig og spørger hvorfor jeg ser sådan ud?

lidt svært at forklare sin kæreste at han ikke må strække sig så voldsomt, i søvne

Men komisk er det nu alligevel

+ at det vi ligger og sover på hjemme i hans lejlighed, er en sovesofa, hvor man bare kan mærke ALLE fjedre, gennembore sig op igennem ryggen, auv dårlig søvn, dårlig ryg ...

glæder mig til at sove i min egen seng i nat

M.V.H
Katja Gonzalez
Elevplads hos hundefrisør søges. Gerne i KBH.

0
0
Svar på denne tråd

Godmorgen
Forfatter: 
Dato:  06-10-2006 07:30

og sikke en mørk morgen

Puha jeg er dælme træt. Sengen blev allerede indtaget 22.30, og alligevel er jeg HELT smadret.

Godt det er fredag, og der ikke skal laves dagens gode gerning hverken lørdag eller søndag.

Sasser
0
0
Svar på denne tråd

hver torsdag
Forfatter: 
Dato:  06-10-2006 08:49

vælger min nar af en overbo at holde fest så kl var 23.30 før jeg faldt i søvn til dunke musik Jeg var også godt smaddert efter at ha fået undervisning for første gang i øhh næsten et ½ år så det var pænt hårdt Så jeg fik min søvn meeen kan nu godt mærke at jeg ikke er helt frisk...

M.V.H
Tine

***Vær dit eget ikon***

(") (")
('.' )
(")-(")
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider