Sikke dog en morgen og nat.
Efter endnu et forsøg på at få lidt ud af ridningen af nikitta i går aftes, som kun blev til hop og dans samt en hest der sprang til siden for alle lyde, ja så var jeg godt øm i hele kroppen.
Så da det blev senge tid, ja så var klokken kun 22.
Men min krop mente at i nat skulle vi lige ha en af de dumme svede ture, som jo følger med når overgangs alderen er på indtog. Alt var vådt så en reserve dyne skulle findes frem.
Men hvordan finder man rundt i sit soveværelse klokken 3 om natten, hvor alt er bælmørkt og man ikke nænner at tænde lyste.
Jamen man bruger da bare sin stedsans.
Øhh, den var jo bare pist væk, sammen med den hjerne celle, der lige skulle minde mig om, at jeg i går eftermiddag flyttede rundt på både dobbeltseng og kommoder.
så radiatoren, en kommode og et klædeskab, samt en hjørnestolpe til sengegavlen og en stol, blev nedlagt på min færden rundt i soveværelset.
Så nu er det ikke kun min ryg og arme rumpe, der er trætte efter torsdagnes ridning, nej nu er det to tæer, et skinneben, et knæ og en albue, som er tydelig påmindelse om at man IKKE skal bytte om på sine soveværelses mødbler, uden at huske at slå hjernecellerne til.
God morgen til jer alle