Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 reddet en dreng i dag...
Forfatter: 
Dato:  05-10-2006 10:31

Jeg reddet en dreng i dag som hadde falt ud af vinduet i børnehaven og blitt hengende i trøjen.

Det er kunn en og en halv meter fra vinduet og ned på jorden men han hadde blitt hengende i trøjen og den strammet rundt halsen hans.Det kunne ha godt riktig galt hvis jeg ikke hadde sett han,når jeg hadde fulgt mine store i skolen.De voksene i børnehaven hadde ikke oppdaget det.pyha,jeg ble riktig bang bagefter,tenk hvis jeg ikke hadde oppdaget han og skolen hadde jo ringet så det var ingen andre der ute hvor vinduet vender.


Ine(novak way)
0
0
Svar på denne tråd
 
 flot flot
Forfatter: 
Dato:  05-10-2006 10:39

Godt at du var der og så det

Ja det kunne nemlig være gået rigtig galt...

Så stort skuldreklap til dig..


Mvh
Henrietta Joye & Ægir frá Efri-Sumarliðabæ

IKKE medlem af (RKK)
-
Jeg Vil Hellere Såres Af Sandheden ~ End Glædes Ved En Løgn!
-

Lykken er ikke at få, hvad man ønsker - men at ønske det, man har..


0
0
Svar på denne tråd
 
 Det var
Forfatter: 
Dato:  05-10-2006 10:40

rigtig godt at du var i nærheden... flot redning.



Sussi
0
0
Svar på denne tråd
 
 synes godt nok det
Forfatter: 
Dato:  05-10-2006 11:03

er tit, de i børnehaven som skal passe på børnene ik gør tingene ordnenligt, se bare med hende der var stukket af, de burde ansætte flere folk til og holde øje..




juhhuu hoppen er ifol, den heldige far er feinbrand..

Sælges: rigtig flot stævneskab, i brunt træ, med en del rekalme klsiter mærker på, 800kr...

SÆLGES:

Dejlig traver vallak, brun med blibs, fra 1992,

0
0
Svar på denne tråd
 
 charlotte og silver
Forfatter: 
Dato:  05-10-2006 11:09

Jeg ved ikke om du har fulgt med i nyhederne de sidste uger?

Det virker ikke helt sådan..


Problemet er jo at der skal spares så mange penge at der skal nedskæres i uhyggelig grad på personalet i institutionerne, så jeg ved ikke rigtig hvordan du vil have at de skal kunne ansætte flere???




mvh PiaR
quantum in me fuit


Grilltid - altid


Gode tilbud


Svar venligst i tråden og ikke via besked/mail

0
0
Svar på denne tråd
 
 puha...
Forfatter: 
Dato:  05-10-2006 11:17

godt du kom forbi..


en veninde fortalte at en børnehave på fyn et sted - lod små børn lege ude alene uden opsyn, en lille dreng hængte sig i et lege hus, han havde stillet nogle kasser op, og kom så til at hænge fast, han kunne ikke komme fri, posten kom forbi i samme øjeblik og fik drengen ned.. men pyha, det kunne så nemt være gået galt, det høre man jo om nu og da..


Hvor det gyser i mig at tænke på..


Mette



Billeder af mine børn.

Et barn er en engel, hvis vinger krymper i takt med at benene vokser.

0
0
Svar på denne tråd
 
 så burde de spare
Forfatter: 
Dato:  05-10-2006 11:23
nogle andre steder, det er da børn sikkerhed vi snakker om..

juhhuu hoppen er ifol, den heldige far er feinbrand..

Sælges: rigtig flot stævneskab, i brunt træ, med en del rekalme klsiter mærker på, 800kr...

SÆLGES:

Dejlig traver vallak, brun med blibs, fra 1992,

0
0
Svar på denne tråd
 
 charlotte og silver
Forfatter: 
Dato:  05-10-2006 11:51
Jamen det synes jeg da du skal foreslå kommunerne der lige pt kæmper med at få budgetterne til at falde på plads - og pædagogerne der kæmper for at få bare nogenlunde forhold til at passe deres arbejde på



mvh PiaR
quantum in me fuit


Grilltid - altid


Gode tilbud


Svar venligst i tråden og ikke via besked/mail

0
0
Svar på denne tråd
 
 jeg er skelven fortsatt...
Forfatter: 
Dato:  05-10-2006 11:51

efter episoden.Kan bare ikke forstå at om slik kan skje.Vi setter jo våre børn i børnehaven og tror at det blir passet på.

Hvor lang tid ville det ta før de hadde opdaget drengen hvis jeg ikke hadde kommet forbi?og tenk hvis det så var for sent...

lurer på hva de forteller til foreldrene til drengen? (om de kommer til å pynte på hendelsen.)

Vet hvem foreldrene er, syns i at jeg skal fortelle dem hvad som skjedde?


Ine(novak way)
0
0
Svar på denne tråd
 
 ja helt sikkert
Forfatter: 
Dato:  05-10-2006 12:05

synes jeg du skal fortælle dem hvad der er sket.. det har de krav på at vide, så må de tage den manglende sikkerhed op med personalet..


Mette



Billeder af mine børn.

Et barn er en engel, hvis vinger krymper i takt med at benene vokser.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Præcis Pia
Forfatter: 
Dato:  05-10-2006 12:25

Det er lige præcis det vi kæmper for!


Godt nok mente Statsministeren at 3,4 børn pr pædagog er en helt ok normering. Han tænker bare ikke på at personalet jo skal kunne dække hele åbningstiden ind med ansatte. Derfor er normeringen om eftermiddagen 5,5-6 børn pr voksen. Og her snakker vi vuggestuebørn. I børnehaven hedder det 11-13 børn pr voksen.


Kan I have overblikket over 13 børn på een gang?


Jeg siger ikke at episoden med det barn bare er noget der kan ske. Men i sidste ende er det ikke de ansatte der kan klandres. Vi gør faktisk vores bedste for at give børnene en indholdsrig og tryg hverdag.






Tina - Nu med Høffedyret!
----------
Don´t mind the dog-
Beware of the owner!


0
0
Svar på denne tråd
 
 ja fortæl det
Forfatter: 
Dato:  05-10-2006 12:36

jeg ville helt bestemt fortælle forældrene det,uden tvivl.

når man kender børnehaven,og er i tvivl om forældrene for hele sandheden af vide,så ville jeg ikke tøve et sekundt.´tænk hvis det var ens eget barn..

man kan så bare håbe på at bh,allerede har fortalt det som det er,og gør, så det ikke kan ske igen.


Hilsen shetl.
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider