|
|
| Tændt hele dagen... |
|
|
Hejsa Er jeg den eneste, som har computeren tændt stort set hele dagen, når jeg er hjemme?? Jeg kom til at tænke på det i dag, at mange jeg kender kun lige tænder computeren, når de lige skal overføre penge eller finde en enkelt ting på nettet, og når de er færdige, så slukker de. Men mig, jeg har en computer, som står tændt langt det meste af tiden. Gad vide om jeg mangler et liv 
Køb billigt herMedlem af "smårytternes" klub
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Du sagde det selv... |
|
|
Du mangler et liv . fra Lena
Man bliver ikke større af at gøre andre mindre!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| hej... |
|
|
Vores er kun tændt når vi bruger dem, og det svinger enormt meget hvor meget det er.
Rønnebjerggård... Dalmatinerhvalpe sælges, klar i uge 42.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| vi har også... |
|
|
Vi også flere computere, 4 helt præcist og vi bruger de to meget af tiden. Min har jeg med på studie, så den bliver slukket til og fra seminariet med mindre jeg sidder og laver opgave i toget. Den stationære er altid slukket medmindre peter spiller på den eller jeg arbejder med billeder, og peters bærbare bruger han til musik. Så ergo, der er nok altid en tændt her hos os. - og jo vi har et liv 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tjah, min |
|
|
er en bærbar som max tager 30 sek at tænde fra dvaletilstand, så den bliver lagt i dvale, når jeg ikke bruger den. Så bruger den ikke noget strøm. De stationære computere (2 her på værelset) bliver slukket, når vi kan se, at de ikke skal bruges foreløbig, mens vores server og anden bærbare er altid tændt. Kærestens bærbare er tændt efter behov, og har det meget på samme måde som mig, at den kun skal være tændt, når man bruger den. Så her er der altid to tændt om natten, og om dagen kan der sagtens være tændt 6 stks til tider 
Penny- og Wendyblade købes. Se mere på præsentationen. Prøv: www.pludre.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| computernørder |
| Forfatter:  |
pjemm |
| Dato:  |
03-10-2006 21:13 |
|
Jeg har to tændt hele dagen, også når jeg ikke arbejder. Desuden har vi egen server og manden har et par stykker, de er dog slukket når han er på job. Til gengæld ser jeg ikke tv ret ofte. :Pia
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Pyyyhhh, det er lige det samme som jeg sad og tængte på her imorges, for jeg tænder min puter om morgenen når jeg har været afsted med tøserne, slukker den næsten kun hvis jeg skal ud af huset, men hender da at jeg lader den være tændt hvis jeg bare lige skal ned i butikken. men selv om den er tændt begøver jeg jo ikke side ved den heletiden, men det er nu meget rart når man bor i norge at man så kan hilse på venner i dk, på msn  Men jeg indrømmer da gerne at jeg er computer afhængig  Pia.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmm tja... |
|
|
Min er oss næsten tændt i døgndrift... Oss selvom jeg ikk er hjemme så spiller den nemlig musik for hundene for at min rottweiler ikk stresser... Men jeg indrømmer oss blankt jeg er net-o-man...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bummelum... |
|
|
Hader misvisende overskrifter  Nå..men jo, min computer er tændt det meste af dagen. Hele dagen i skolen stort set, og når jeg kommer hjem er jeg kronisk på msn - så folk kan få fat i mig (betyder dog ikke jeg sidder ved den, overhovedet!). Og når jeg bare nusser rundt herhjemme, har jeg tit computeren slået til højtalere, og hører musik og radio sådan 
_______________ Tine & Tulle Det klinger 
...Hende der pigen fra Ærø, med krikkedyrene Tulle & Plethest...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmm |
Lina |
03-10-2006 21:46 |
|
Det der liv... ka det downloades?
Sweet Leaf - texel, merino & kæledyr  Kig forbi - der er med jævne mellemrum bedårende unger til salg. Salg af marsvinekalender Nu med champ i huset - DKCH SCH NordV-06 Obsessions Fru Kristoff
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hvad dælen |
HHansen |
03-10-2006 22:05 |
|
kan en computer slukkes???  Og hvad skal man nu også med et rigtigt liv, det er da sjovere på nettet 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kjfhgkjfddhfd |
Nanna (Sebastian) |
03-10-2006 22:09 |
|
Ja... men kun fordi den tager 10 min om at starte op, så gider ikke slukke når jeg spiser aftensmad etc. slukker når jeg skal ud af huset.
Hilsen Nanna Her stod der en gang noget klogt.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Samme her |
|
|
Min er også tændt når jeg er hjemme... Man bliver bare så pokkers HN-afhængig når den er det!! Slukker altid når jeg ikke er hjemme og når jeg tænder fjernsynet. Men bruger min computer meget mht opgaveskrivning og samtidig spiller jeg næsten kun musik på computskien... 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| næsten altid |
Ninkamus |
03-10-2006 22:24 |
|
jo min står også bare tændt, men det er også fordi jeg høre meget musik, og det ligger på min computer  så det ikk fordi jeg hele tiden sidder ved den, og når jeg gør så er det hovedesaligt for at snakke med kæresten over msn, så lige tjekke mail og se hvad der sker på HN
Ninkamus Love is like the wind, you can't see it but you can feel it! I KNOW
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| On All The Time |
|
|
Jeg har en bærbar (=Klaptorsk), som bare bliver klappet sammen når jeg er færdig - gider sørme ikke vente på at den starter op hver gang jeg lige skal se mine mails. I modsætning til min tidligere stationære computer, er denne også tændt om natten, da der jo ikke er larmgener som er værd at snakke om. Derimod er laderen kun stukket i når dyret skal lades - Vil da ikke betale for at laderen bruger strøm uden at jeg får nytte af det  Så ja... Min computer bliver højst slukket efter updates (=genstart) Hilsen Lene
Ridning søges i Løgumkloster! Næsten nybegynder søger en hest jeg kan ride lidt rundt på i skov og på mark. Jeg har desværre ingen mulighed for at betale,udover med arbejde.
Hilsen Lene
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tttt |
|
|
Kærlig hilsen Christina Gjerløv & Solvangs heste <3 Solvangs Oscar, Lugano Wonder & Solvangs MC.Claude <3 DEJLIG STOR HANNOVERANER SØGER RYTTER!!! Kig min præsentation, Lugano wonder står til rådighed, hvi
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Begge vores står |
|
|
også tændt hele tiden. Det er kun lige om natten den er slukket. Mvh. Lotte.
Stald Topaze - Avl af plettede kat. 1 ponyer og heste. FORZA BRØNDBY. FORHANDLER AF PAVO.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| At være tændt |
|
|
Det er da dejligt, at jeg ikke er den eneste  Og ja, den brummer meget. Jeg har min stående i stuen. Men jeg opdager som regel først hvor meget den har larmet, når den stopper 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejsa med jer |
|
|
hømm min står tænd i 24 timer i døgnet, da min comp, vist lever på sidste vejrs .. snøft, så tør ikke at slukke den.. da haft bøvl med at få den startet et par gange.. hmmm Så her går jeg og overvejer om det er tid til en ny.. feks en bærbar.. pengene der dog ikke pt til det.. øv øv
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| computervennen |
|
|
Stortset tændt hele dagen de timer jeg er hjemme, og slukket hver nat. Jeg tilhører så også typen der ikke har tid til at se fjernsyn, det kunne de sgu godt komme og hente for min skyld, men ikke computeren! for guds skyld! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| slukket??? |
|
|
Hmm ja jeg er vist også afhængig*GG* det første jeg gør om morgenen er at vralte ud i køkkenet for og drikke noget vand, og sætte vand over og koge. Jeg kommer lige forbi tænd knappen på computeren så den klarer storetåen lige. Mens jeg så tøffer videre ud på toilettet kan dyret jo lige starte  Den bliver slukket igen mellem 22 og 23 når jeg går i seng. For min skyld kunne de skam også godt afskaffe tv´et hvad skal man med det når man har en pc 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ::: |
Tess <33 |
04-10-2006 16:54 |
|
Tændt næsten hele dagen..
Katine.
Kasmir <3 Tess <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| computer |
|
|
Wish upon a star No matter who you are The second star to the right Harbinger`s gate Beyond the boundaries Blossom ballet In the great wide somewhere
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tænker tit |
|
|
Jeg tænker tit på, hvad man dog lavede før computer, internet og fx også mobilen kom. Hvordan kunne man, om muligt, holde kontakt med omverdenen  Mystisk 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Et liv om computer |
|
|
Ja, hvad dælen gjorde de back then.. ..hmm det er mig en stor gåde..  Nogen der har nogle forslag..??
Wish upon a star No matter who you are The second star to the right Harbinger`s gate Beyond the boundaries Blossom ballet In the great wide somewhere
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tjah... |
|
|
Min bliver tændt når jeg kommer hjem fra arbejde, og bliver slukket når jeg går i seng igen. Hvis jeg ikke bruger den slukker jeg skærmen.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| æasdkæadsk |
|
|
Den bliver tændt når jeg kommer hjem fra skole og er stort set tændt indtil 22:00 x)
Fjordbollen -Med krikke dyret Ceres Mørk. Stolt Fjordheste og Traver ejer!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|