Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Kontrakt til part.
Forfatter: 
Dato:  03-10-2006 18:00

Jeg får jo Victor til udlåns nu og når jeg finder en passende part til ham, skal der skrives kontrakt på parten.

Så var det jeg tænkte, at der er nogen der har rigtigt godt styr på det kontrakt arbejde der herinde, så er der nogen der har en kopi af sådan en kontrakt?

Jeg er ikke ret god til at skrive sådan noget, så det hele kommer med nemlig 8-)

Springpart tilbydes i Haderslev på super-ærlig all-roundhest:

www.heste-nettet.dk/lo...est/19609/

0
0
Svar på denne tråd

Prøv at
Forfatter: 
Dato:  03-10-2006 18:04

skrive til Else G

hun har i alle former

Jannie

0
0
Svar på denne tråd

Kontrakt til part???
Forfatter: 
Dato:  03-10-2006 18:25
Tjah... jeg ved ikke hvad man vil opnå ved at lave kontrakt med en partrytter... "Hvis du ikke rider hver torsdag og lørdag, får du bank?"

Jhez, partrytter

Hjælp til vægttab: www.jhez.dk/weightloss/
0
0
Svar på denne tråd

Jhez...
Forfatter: 
Dato:  03-10-2006 19:18

Det har da ikke noget med det at gøre. Det er en måde at sikre begge parter på. Sikre at parten får hvad vedkommende betaler for og sikre ejer (eller i dette tilfælde låner=mig) at rytteren opfører sig ansvarsbevidst overfor både hest og ting.

Eksempelvis vil jeg da være meget ked af at skulle købe en ny sadel fordi parten uansvarligt smider sadlen på jorden og en hest hopper over i den - i sådan et tilfælde sikrer en skriftlig kontrakt mig...

Nu regner jeg ikke med at jeg finder en uansvarlig part, men under alle omstændigheder vil jeg sikre mig at parten forstår at vedkommende har et ansvar til at passe på hesten og dens ting - derfor en kontrakt!

Springpart tilbydes i Haderslev på super-ærlig all-roundhest:

www.heste-nettet.dk/lo...est/19609/

0
0
Svar på denne tråd

Hmmm
Forfatter: 
Dato:  03-10-2006 20:18
Hvad vil du gøre som regress hvis parten rider hesten og den næste dag er halt? Er det så parten, der skal betale dyrlægeregning?

Jeg tror ikke en kontrakt gør det bedre for part og ejer...

;-)

Hjælp til vægttab: www.jhez.dk/weightloss/
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider