Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

overføre penge i hæveautomat
Forfatter: 
Dato:  03-10-2006 10:06

Ja det har jeg fået at vide man kan, og da jeg skal overføre nogle penge, så tænker jeg, at det var da smart og hurtigt, når man ikke lige kan komme til netbanken.

Jeg tager ned til en Nordea bank, propper kortet i, og ganske rigtigt, man kan overføre penge. Jeg trykker så ud for hvilken konto de skal overføres fra...men jeg kan ikke taste konto nummeret de skal overføres til. Faktisk har jeg slet ikke den valgmulighed, jeg kan kun overføre til min anden Nordea konto.

Altså, det er jo ikke meningen. Er der andre der heller ikke kan overføre via en Nordea hæveautomat, eller var jeg bare uheldig?

Synes ellers jeg gjorde det hele rigtigt...

Sasser
0
0
Svar på denne tråd

Altså..
Forfatter: 
Dato:  03-10-2006 10:19

nu kender jeg ikke lige Nordea hæveautomat når jeg selv er i BG Bank... Men så det foregår i min bank har man valgmuligheden om det er overførsel til egen konto eller overførsel til anden konto... derefter har jeg valget på overførsel indenfor banken eller overførsel til anden bank.. Derefter skal jeg så først vælge hvilken konto jeg vil hæve FRA.. og dermed vælger jeg en den konto af min pengene skal trækkes fra.. derefter spørger den hvor jeg vil sætte pengene ind.. og der skal man huske at reg. nr. og konto nr ALTID skal være 14 cifre (4 til reg. nr og 10 til kontonr) og har man et konto nummer som kun er på 7 cifre skal man selv putte nuller ind... Men ja så kommer den med et oversigts billede om det jeg lige har tastet og så kan jeg trykke godkend og får en kvittering...

Håber det var til at forstå :-)

0
0
Svar på denne tråd

Hmm jeg
Forfatter: 
Dato:  03-10-2006 10:25

synes slet ikke jeg havde et valg om det skulle være til egen konto eller andens konto. Nå jeg må derned igen i dag, og hvis skidtet ikke virker, så må jeg gå IND i banken og bede om hjælp ;-D

Andre med en Nordea konto der kan hjælpe?

Sasser
0
0
Svar på denne tråd

Slet ikke
Forfatter: 
Dato:  03-10-2006 10:55
flere der kan give en hjælpende hånd?

Sasser
0
0
Svar på denne tråd

Det kan man ikke...
Forfatter: 
Dato:  03-10-2006 11:13

Du kan ikke overføre penge til andres konto i Nordeas hæveautomater. Det er kun til at overføre fra sine egne kontier. Ret smart hvis man har glemt at flytte penge fra en konto uden kort.

Så er Sebastian også kommet på nettet.
Sebastians hjemmeside
Dinahs mindeside
The strong one, is the one, who will not let the falling one, fall...
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider