Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

3 års dag - hvad skal vi lave?
Forfatter: 
Dato:  02-10-2006 18:31

Hejsa.

Min kæreste og jeg har 3-års dag den 12. oktober

Men der er bare lige det, at jeg aner ikke hvad vi skal foretage os/give ham i gave..

Jeg har overvejet at lade være med at gøre noget (arrangerer middag/købe gave), da det næsten altid er mig der står for det, jeg kunne jo også godt tænke mig at blive overrasket.

men hvad synes i? skal jeg lade være eller? men hvis jeg skal stå for det, hvad skal jeg så give i gave? har ingen ideer overhovedet

Hilsen Lindis

Giv din hest en værdig alderdom eller adopter en misrøgtet hest
Støt "Nyt Hesteliv" - www.nyt-hesteliv.dk
Paradico <3 og Gaia <3
0
0
Svar på denne tråd

ksdjfzlsksræsdkcsz
Forfatter: 
Dato:  03-10-2006 12:43

hm, det er vist ikke kun mig selv der synes det er svært

Hilsen Lindis

Paradico <3 og Gaia <3
0
0
Svar på denne tråd

Bummelum
Forfatter: 
Dato:  03-10-2006 13:04

Mig og kæresten havde også 3 års dag her i sommers.

Vi havde aftalt at vi ikke skulle give hinanden nogle gaver (fik dog alligevel en stor buket roser af ham).

Men vi tog ind på en italiensk restaurant (staves??) og spiste, bag efter gik vi en tur på stranden til solnedgang. Det var meget hyggeligt.

Cathrine og smukke Zeppe

Hvis det ikke er en araber, er det bare en hest!!

0
0
Svar på denne tråd

lyder som..
Forfatter: 
Dato:  03-10-2006 13:21

... en super god ide! kunne da godt være jeg skulle prøve at foreslå at vi går ud og spiser.

Hilsen Lindis

Paradico <3 og Gaia <3
0
0
Svar på denne tråd

heh vi fejre ikke
Forfatter: 
Dato:  03-10-2006 13:44

årsdage, men det er fordi manden ikke husker det og jeg gider ikke blive ved mere, da han endligt er ret ligeglad.. nå ja sådan er det. Så hvis han vil fejre "os" så må han se at komme ud af starthullerne, men det er ikke sket endnu :D

men en hyggelig hjemmelavet middag gør altid min mand glad,og låne ungerne ud og måske noget massage, så er hans lykke gjort

jannie

0
0
Svar på denne tråd

bumbum...
Forfatter: 
Dato:  03-10-2006 15:11

en god middag er da altid hyggeligt både hjemme og ude, og på årsdag og alm.-dag. Vi er bare ikke så gode til det med at fejre "års-" eller "månedsdage" hjemme hos os (nok fordide der dage bare ikke betyder så meget for os )

Vi fejrede vores 3 årsdag ved at købe/overtage byggegrund og vores 1 årsdag ved at flytte i lejlighed sammen - meget praktisk med årsdag d 1

Just_me

Alle kan begå fejl - kunsten er at lære af dem

0
0
Svar på denne tråd

3 års dagen
Forfatter: 
Dato:  03-10-2006 20:01
Jeg kan godt lide at man gør noget ud af det.. Jeg har engang lavet en skattejagt rundt i huset med ting som viste hvad han betød for mig... men i 3års gave gav jeg os en uges ferie i Bulgarien.. så det tog langt tid at spare op når jeg er på su!! ( Så er det jo bare noget @!#$ at det ikke holdt ;o)
0
0
Svar på denne tråd

dfksejrlesjfsdmfsdf
Forfatter: 
Dato:  05-10-2006 00:31

Ja, nu røg så den dag i vasken.

Jeg havde liiige glemt at jeg skal til høstfest ude på skolen den dag/aften, og jeg vil gerne lærer nogle mennesker at kende, så tager altså med (starter på udd. på mandag).

Men tror ikke at det gør ham så meget at det ikke bliver den dag - han skal jo træne håndbold

Så tak for ideerne, de må bruges en anden dag hvor vi tager ud og fejre det - måske når vi flytter sammen omkring den. 1. november? så er der jo to ting at fejre

Rigtig god aften til alle.

Hilsen Lindis

Paradico <3 og Gaia <3
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider