Som overskriften viser, så blev Frederik akut indlagt i dag på kvl.
Da han i går lå meget ned på folden og ville ikke rejse sig op og ville heller ikke spise, og han havde intet afførring og så meget sløj ud. Jeg ringede så til min dyrlæge som kom ud i går aftes og konstaterede at Frede havde kolik, han fik så noget beroligende og noget smertestillende til at dæmpe smerterne og han blev renset ud. Dyrlægen sagde at han skulle observeres i løbet af natten, så jeg var ude hos ham kl. 3 i nat, der havde han det fint, men han havde ikke skidt, Så jeg tænkte at jeg ville give ham til i morgen tidlig. Da jeg kom på gården havde han ikke skidt, kun overpisset boksen. Fat i dyrlægen igen, og høre om det var normalt. De syntes at det var meget mærkeligt at han ikke havde haft afførring, så de ville gerne ud og tjekke ham.
Der var ikke gang i hans tarme og han virkede lidt dårlig, Så dyrlægen konstaterede at han havde en slags tarmslyng, og at Frede skulle på landbohøjskolen(kvl) nu. Så jeg ringede til alle mulige for at finde noget transsport, da der ikke var nogle der tog deres telefoner ringede dyrlægen til en han kendte som kom og hentede Frederik. Da han kom derind blev han undersøgt med det samme. De sagde at det ville tage et par timer at undersøge ham, og at det nok var bedst at jeg tog hjem. Så vi kørte tilbage igen.
Jeg havde det bare så dårligt over at forlade ham..
Ville lige af med det..