Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Alene hjemme
Forfatter: 
Dato:  02-10-2006 15:39

Ja det sker sjældent jeg er alene hjemme.

Så skal jeg dælme råhygge mig for vildt.

Manden er taget over i det nye firma på sjælland.

Det er lidt rart at være alene hjemme engang imellem.

Jeg starter så på mit nye skåne job i morgen så jeg glæder mig helt vildt.

Elsker du også at være alene hjemme engang imellem?

Mvh Pia der skal RÅhygge sig alene i aften.

Se vores hjemmeside www.123hjemmeside.dk/staldarthur

Meget udstyr sælges/byttes

Dejlig privat hestetrailer udlejes Hjortshøj ved Århus kontakt pr mail.

0
0
Svar på denne tråd

JA elsker og savner
Forfatter: 
Dato:  02-10-2006 15:41

det, nu her hvor manden arbejder rigtig meget i Hillerød. Tidligere var han mere i Jylland nogle dage i træk, men det sker sjældent - desværre *ggg*

Mvh Gitte,

mor til Tera f. 08-02-05 (19 mdr.)

1 årig glathd. gravhund han, søger nyt hjem. Se mere på præsentationen.

www.trenddog.dk for det lækreste hundeudstyr

www.26270272.dk - min hjemmeside

0
0
Svar på denne tråd

Jeg er aldrig
Forfatter: 
Dato:  02-10-2006 15:54
alene hjemme, jeg har alle dyrene :)

Ratster Zoo - avler af Vinterhvide Dværghamstere og Tamrotter

Wee parring set, så er mit Børnefilm kuld snart på vej

0
0
Svar på denne tråd

Ofte og meget
Forfatter: 
Dato:  02-10-2006 16:19

alene hjemme. Nogle gange er det hyggeligt, men når det er lange perioder i træk, hvor manden er på messer, møder i udlandet etc. så bliver det jævnt trist.

Nogle gange har jeg lyst til at forære mine fri aftener væk, for en hygge aften med god middag, et spil backgammon osv.

Jeg har et par stk. til salg, bl.a. en på mandag ;-D

Sasser
0
0
Svar på denne tråd

Jaaa...
Forfatter: 
Dato:  02-10-2006 16:34

jeg elsker at være alene hjemme

Sker bare alt for sjældent

0
0
Svar på denne tråd

alene aftener sælges
Forfatter: 
Dato:  02-10-2006 16:57
hvem vil købe??? ;-D

Sasser
0
0
Svar på denne tråd

sasser
Forfatter: 
Dato:  02-10-2006 17:05

jeg har også et par til salg

Alt for ofte alene hjemme...

Hilsen Sas.

.............................

0
0
Svar på denne tråd

husmødre
Forfatter: 
Dato:  02-10-2006 17:14

må da gerne ville købe et par stk.? Synes man alt for ofte læser om husmødre der gene ville have en aften for dem selv.

Kom nu...vi ved jo I gerne vil ;-)

Sasser
0
0
Svar på denne tråd

Jeg er næsten
Forfatter: 
Dato:  02-10-2006 17:19
aldrig alene hjemme, da jeg bor sammen med tre fyre :( Jeg glæder mig enormt, til kæresten og jeg flytter selv, for så skal jeg nok få lov til at have nogle aleneaftener.

Penny- og Wendyblade købes. Se mere på præsentationen.

Prøv: www.pludre.dk

0
0
Svar på denne tråd

Sasser
Forfatter: 
Dato:  02-10-2006 17:22
Vil du bytte med 2 teenager?
0
0
Svar på denne tråd

Jeanette O
Forfatter: 
Dato:  02-10-2006 17:23

det skal da være noget jeg kan lide ;-D

Chokolade, kage og sko/støvler er jeg svært glad for

Sasser
0
0
Svar på denne tråd

Øvvv...
Forfatter: 
Dato:  02-10-2006 17:32

De er ellers (for det meste) noget så søde

0
0
Svar på denne tråd

det er da ok
Forfatter: 
Dato:  02-10-2006 17:57

altså engang imellem at være alene...men når først ungerne er flyttet hjemmefra og man har set alle heste dvderne spist chokolanden sovet længe og været på nettet fra morgenstunden osv jaså begynder det at være jævnt trist...selv hunden sætter sig forventningsfuld ved hoveddøren hver gang der kommer en lyd udefra.

jeg kan altså bedst li når der er gang i huset og fuldt med mennesker jeg elsker

Husk at leve mens du gør det....Husk at elske mens du tør det

0
0
Svar på denne tråd

Jeg er god til det ...
Forfatter: 
Dato:  02-10-2006 18:08

... men har også trænet i mange år

Manden var jo allerede gift med Flyvevåbnet, da jeg mødte ham, så jeg måtte pænt indordne mig

Jeg er ikke pylret overhovedet med at være alene hjemme, nu hvor vores datter (næsten) er flyttet hjemme fra.

Der kan være praktiske ting, som kan drille, men så finder man nogen, som kan hjælpe.

Sidste år var jeg alene hjemme fra 4. oktober til 22. december, da var manden i Irak og det var sgu ikke sjovt, men jeg/vi overlevede

Mvh. Lisbeth

Mange mennesker skylder deres medgang i livet det råd, de andre ikke tog imod fra andre.

0
0
Svar på denne tråd

alene hjemme
Forfatter: 
Dato:  02-10-2006 18:14

Vi bor hver for sig og er sammen tirsdag, torsdag og fredag (hveranden fredag kommer han sent, da han er til møde enten på Sjælland, i Sverige eller Tyskland) samt weekenden.

mandag og onsdag er derfor altid mine slappe af og lave absolut ingenting aftener, - rugbrød, gå ekstremt tidligt i seng (eller sofa *gg*). Jeg planlægger tøse-aftner efter det (de der fredage!) Hvis jeg har en let uge arbejdsmæssigt 8det kan jeg så ikke lige huske hvoirnår jeg sidst har haft!!) gør jeg rent eller andet kedeligt, der er rart at gøre (eller i det mindste bare få gjort!) alene!

jeg har det helt fint med mine alene-aftener og jeg tror egentlig jeg ser min kæreste mere end mange ser deres ægtemænd, for alle de andre dage ER han her jo og skal ikke andet!

I mange år var jeg sømandskone - se DE er græsenker! Det vænnede jeg mig til og var glad for - vi blev først skilt da han gik i land

Mvh

Christina & Prinsesserne, Skrydenlyst

PRINSESSERNE SØGER EN PASSER :-)

8830 Vammen

0
0
Svar på denne tråd

Sømand
Forfatter: 
Dato:  02-10-2006 22:44

Når jeg ind imellem brokker mig over at han aldrig er hjemme eller er for længe væk, bruger han altid den med at jeg skal være glad for at han ikke er sømand...Men så sir jeg altså til ham at hvis han var sømand så tror jeg altså ikke vi var kærester

Jeg tror nu nok at hvis man er forberedt på hvad man går ind til er det noget nemmer at accepter at man er meget alene og hvis det er en fast aftale man har er det også nemmer at indrette sit liv efter omstændighederne...sådan er det i hvert til fald for mig...

Husk at leve mens du gør det....Husk at elske mens du tør det

0
0
Svar på denne tråd

Min aften
Forfatter: 
Dato:  02-10-2006 23:02

Har ikke været helt alene alligevel

2 af mine parter synes jeg skulle med på en ridetur så det gjorde vi, min mands part var blevet syg i dag så jeg måtte lige tage over der, men det var dejligt nok da vi har nogle kanon søde piger som hjælper med vores dejlige hest.

Der efter tog vi hjem og jeg gik en god tur med vores hundevaps

Så gik mig og hunden i bad (LÆS STOR SCHÆFER)

Så ringede manden lige hjem og fortalte om hans gode dag på sjælland

Nu sidder jeg her og kigger på HN og gør mig klar til min første dag på mine nye arbejdsplads

Så nu er det snart nat tid.

Jeg ved han snart skal til Holland med firmaet og se foldbold. Så der kommer der en alene tid igen. Det ser vi (mig og hunden) frem til.

(Hunden sover kun i sengen når far mand ikke er hjemme, men sig det ikke til nogen)

0
0
Svar på denne tråd

Er man indstillet
Forfatter: 
Dato:  03-10-2006 08:22

på at være meget alene pga. mandens job, og har det altid været sådan, så ved man jo hvad man går ind til.

Men når manden skifter job, og det går fra at være hjemme hver dag, til "jeg kommer sent hjem næsten hver dag, hvis ikke lige jeg er i Sverige, Jylland, England, Italien, på messer eller til møder". Dét er hårdt synes jeg. Også selvom man var indstillet på, at sådan var det, men er manden glad ved det han laver, og det er det det kræver, så må det jo være sådan.

Nogle gange har mine alene aftener været jævnt kedelige, men de sidste har været hyggelige :-)

Sasser
0
0
Svar på denne tråd

Meget alene
Forfatter: 
Dato:  03-10-2006 09:28

Min kæreste arbejder i søværnet, så jeg er også meget alene. Jeg kan godt lide at være alene, men det kan godt blive for meget. Nu kan jeg så se frem til at han skal til Irak, men heldigvis "kun" i syv uger.

MvH

Lotte

0
0
Svar på denne tråd

Jeg er også
Forfatter: 
Dato:  03-10-2006 17:14

glad for han kommer hjem igen her om et par timer. Man kan godt se man mangler en ekstra person i hverdagen samt min bil.

Men jeg overlever nok.

0
0
Svar på denne tråd

Rene...
Forfatter: 
Dato:  03-10-2006 17:25

Pia - har din mand en part? Er det så en der kommer og passer ham engang imellem og så betaler nogle af udgifterne?

Eller er det hans hest der har en part?

0
0
Svar på denne tråd

Og så glemte..
Forfatter: 
Dato:  03-10-2006 17:26

Og så glemte jeg lige at fortælle at jeg skal være alene hjemme i aften, så jeg har indkøbt til begiske vafler med is og chokolade, og et stort glas mælk til.

Mums, jeg råhygger også altid når jeg er alene hjemme. Så håber jeg der kommer noget godt i tv så jeg ikke kommet til at sidde her og glo, ellers må jeg læse videre i min fantastiske bog.

0
0
Svar på denne tråd

sparky
Forfatter: 
Dato:  03-10-2006 17:33

Ja det er et godt spørgsmål---

Tror nu nok det er hans hest der har en part.. Men måske jeg skulle søge en til ham også

Nyt signatur: René søger part 3-4 gange om ugen. Pris GARTIS bare han ikke er hjemme.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider