Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

hjælp...fundet kaniner ude i haven
Forfatter: 
Dato:  30-09-2006 22:32

hej alle sammen

nu har jeg for lidt over en uge siden fundet ud af at der er en kanin i vores have, har jo prøvet dagligt at fange den smukke skønhed..men kan bare ikke.. og for et par dage siden, ser vi en til i vores have, de er samme race..

har kigget over alt om nogen savner dem men nej...

nogle af jer som har et godt råd til hva jeg kan gøre for at fange dem? inden det bliver vinter...for tror ikke de kan klare vinteren over...

har tænkt om man skal ringe til et dyrinternat eller hva gør man?

jeg glæder mig til at høre fra jer...

hilsen
Line larsen :-)

Kig forbi og se verdens dejligste og kønneste hund som jeg er tante til :P

www.123hjemmeside.dk/mops-karlo

0
0
Svar på denne tråd

hovhov
Forfatter: 
Dato:  30-09-2006 22:42
Sikker på, det ikke er vilde kaniner?

Hilsen Nanna -
Turning heads since 1987

Nu: Hest Købes.
ca. 155,skal have et godt hovede, dressur, ca. 30.000 til godt hjem. Kontakt mig via min præsentation

0
0
Svar på denne tråd

har i mulighed
Forfatter: 
Dato:  30-09-2006 22:44

for at sætte et but op? Eller sætte foder frem på det samme sted?

Jeg fik faktisk kanin på den måde engang, det viste sig, at nogle unger havde lukket alle kaninerne ud på en specialskole i nærheden og rygterne gik, at resten af de kaniner, de fik indfanget var blevet aflivet, så jeg beholdt skam min ninus.

0
0
Svar på denne tråd

12345678
Forfatter: 
Dato:  01-10-2006 08:23
For 14 dage siden fangede vi også en kanin i min mors have. Den blev indfanget efter vi havde vundet dens tillid med gulerødder og tørt brød. prøv det..
0
0
Svar på denne tråd

Kan godt overleve
Forfatter: 
Dato:  01-10-2006 09:01
Hvis den har noget den kan gå i skjul i og der er foder, kan en kanin sagtens klare en vinter.

OLDENBORG KAN OG VIL(tror jeg)
Og nu med pintmoor-stutteri.
Det der er perfekt for dig, er ikke nødvendigvis rigtigt for andre.
0
0
Svar på denne tråd

problem
Forfatter: 
Dato:  01-10-2006 12:59

mange tak for alle svarene

jeg sidder ude hos den hver dag og snakker med den og det samme gør kæresten.. vi kan godt åbne dørene og så gå ud til den, men den vil aldrig helt hen til os for så smutter den... har bygget et dejligt hus til den med hø indeni.. men nej nej ggg den fortrækker vores busk, hvor jeg også har sat huset ind i, så den måske en dag vil begynde at bruge det.. sætter vand ud til den hver dag...

men den vil ikke spise nogle af vores ting..men tror det skylles at vores nabo har en dejlig grønsagshave hvor den guffer i sig... men det holder jo på et tidspungt og håber så den vil begynde at spise det vi sætter ud..

den anden kanin har jeg kun set 2 gange..og har ikke set den i nogle dage nu, men den boer nok i en anden have..

det er løvehoved kaniner... tror ikke det er vilde kaniner.. tror nogle har sat dem ud, eller som der hvor hesten står..var der nogle drenge som havde kottet hegnet hos dem og de var jo så løbet væk fra en børnehave...vi har fanget den ene der over, men der render stadig en rundt der over...den vil ski ikke.. men dem ved jeg da hvor de hørte til..

har spurgt om de også havde sådan nogle kaniner som vi har i haven men niks...

hilsen
Line larsen :-)

Kig forbi og se verdens dejligste og kønneste hund som jeg er tante til :P

www.123hjemmeside.dk/mops-karlo

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  01-10-2006 14:44

Har ik nogen ide til hvordan... men håber det lykkedes jer at fange den bette ninus

Måske jeg sku komme og gi en hånd med

Mvh Connie

som venter på hendes hest kommer hjem :)

www.aesel.dk

www.wmgalleri.webbyen.dk

Hvis du altid gør, som du altid har gjort

vil du altid få, hvad du altid har fået

0
0
Svar på denne tråd

et internat
Forfatter: 
Dato:  01-10-2006 16:32
internater har fælder til den slags.

Hilsen Sas.

.............................

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider