mange tak for alle svarene
jeg sidder ude hos den hver dag og snakker med den og det samme gør kæresten.. vi kan godt åbne dørene og så gå ud til den, men den vil aldrig helt hen til os for så smutter den... har bygget et dejligt hus til den med hø indeni.. men nej nej ggg den fortrækker vores busk, hvor jeg også har sat huset ind i, så den måske en dag vil begynde at bruge det.. sætter vand ud til den hver dag...
men den vil ikke spise nogle af vores ting..men tror det skylles at vores nabo har en dejlig grønsagshave hvor den guffer i sig... men det holder jo på et tidspungt og håber så den vil begynde at spise det vi sætter ud..
den anden kanin har jeg kun set 2 gange..og har ikke set den i nogle dage nu, men den boer nok i en anden have..
det er løvehoved kaniner... tror ikke det er vilde kaniner.. tror nogle har sat dem ud, eller som der hvor hesten står..var der nogle drenge som havde kottet hegnet hos dem og de var jo så løbet væk fra en børnehave...vi har fanget den ene der over, men der render stadig en rundt der over...den vil ski ikke.. men dem ved jeg da hvor de hørte til..
har spurgt om de også havde sådan nogle kaniner som vi har i haven men niks...