|
|
|
|
|
|
| Jo det er skam |
| Forfatter:  |
Ratster Zoo |
| Dato:  |
30-09-2006 10:58 |
|
et marsvin  Jeg har lige skrevet og klaget til dem 
Ratster Zoo - avler af Vinterhvide Dværghamstere og Tamrotter Kastreret han rotte søger nyt hjem Angel Lejes ud, læs mere i hendes profil Søger afkom efter min kommende Fjordhest Julie, læs mere HER
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ha ha ha |
|
|
jo, jo - nu er der en hamster på billedet...  Mit første indlæg skulle have indeholdt en til sidst- ved ikke lige hvor den blev af... Utroligt som den presse skal holdes i ørerne 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Utroligt... |
|
|
Men jeg møder faktisk en del, der ikke aner en pind om dyr... 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| nyt billede |
pjemm |
30-09-2006 13:23 |
|
Har de skiftet billedet? For jeg synes da, det ligner en hamster? :Pia
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| det er |
Tine85 |
30-09-2006 13:27 |
|
da en af de der såkaldte guldhamster er det ikke? de er lidt større end normale men lidt mindre end marsvin 
M.V.H Tine ***Vær dit eget ikon*** (") (") ('.' ) (")-(")
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ja... |
|
|
Billedet er skiftet - nu er det en guldhamster Nogle har nok gjort opmærksom på fejlen 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ja for det er sgu da |
fia |
30-09-2006 14:01 |
|
ja for det der er sgu da en hamster..
Hilsen Sas. .............................
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
| Wauw for |
Ratster Zoo |
30-09-2006 14:30 |
|
engang skyld hjælper det at klage 
Ratster Zoo - avler af Vinterhvide Dværghamstere og Tamrotter Wee parring set, så er mit Børnefilm kuld snart på vej
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tine85 |
Ratster Zoo |
30-09-2006 14:53 |
|
Øh, en guldhamster ER normal størrelsen, og så er der så dværghamstere også
Ratster Zoo - avler af Vinterhvide Dværghamstere og Tamrotter Wee parring set, så er mit Børnefilm kuld snart på vej
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det er en hamster |
|
|
Ligner umiddelbart et guldhamster... Den er for smal i ansigtet til at være et marsvin.
"Great spirits have always encountered violent opposition from mediocre minds" *Albert Einstein* Formand for Foreningen til Den Frie Mans Bevarelse
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lol... |
|
|
LOL hvor sjovt at de har ændret billedet, det havde jeg godt nok ikke regnet med at de ville 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sendte også en klage |
|
|
Jeg sendte en klage få minutter efter artiklen blev smidt online. Har altid været irriterret over, at voksne mennesker "ikke kan" se forskel på hamstere og marsvin.  Glædeligt, at de har lyttet til folks klager, vi er næppe de eneste der har set fejlen, og har fundet et billede at en hamster frem i stedet.  Tina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hamster |
thetribe |
30-09-2006 22:41 |
|
det er hlet klart en hamster
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| nå stakkels lille hamster |
loujoh |
30-09-2006 22:47 |
|
hehe... gad vide hvad den lille gut laver? Hygger sig i kablerne? *lol*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Flyselskab? |
|
|
Noget helt andet er -hvad pokker laver et fly fra Australian airlines på en rute fra Mallorca til Østrig??? Mon ikke de mener Austria Airlines???  Især fordi der ikke længere findes noget der hedder Australian airlines!!!  Tror hellere jeg må skrive til dem!
Mvh Britt The more you practice, the luckier you get....
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hamster vs Marsvin |
Mette (Michu) |
01-10-2006 10:42 |
|
Jeg har selv haft 7 hamster, og dyret på billedet ville jeg gætte på også er det. Marsvin plejer da at være tykke at se på i forhold til en hamster og så er de også meget støre. Hamster ligner mest en mus imens et marsvin ligner en kanin uden de store ører, og størelsen passer også med en 3 måneders kanin unge. Mvh Mette
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Altså - billedet |
|
|
blev skiftet igår! Fra et marsvin til - nu - en hamster! Så alt er som det skal være 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Svar fra BT |
|
|
Hejsa! Altså jeg syntes jo det var sjovt at det (formentlig) var det gale flyselskab, så jeg skrev en mail til jounalisten og se hvad han svarede: "Du har helt ret - det er selv. det østrigske selskab. Jeg undrede mig også godt nok, da jeg fandt artiklen på et udenlandsk site, men burde nok have indset, det du har gjort. At der var tale om en trykfejl." Så der var altså hele to fejl i artiklen -ikke særlig god research, vel!
Mvh Britt The more you practice, the luckier you get....
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|