Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Hestetrailer?!?
Forfatter: 
Dato:  30-09-2006 10:13

Hej..

Jeg har muligvis købt hest her om en mdr.,kan ikke få hende før.. Men hvor finder man lige en hestetrailer henner??? Gider jo ikke det koster en formue, at låne en, og kender heller ikke lige nogen der kan køre, pga. de ikke lige har bil til det...

Så hvad gør man så???

Lene

0
0
Svar på denne tråd

du vil godt
Forfatter: 
Dato:  30-09-2006 10:17

betale for hesten men ikke for at få den hjem, man må jo sige at det er den mindste post i en hestehandel altså transporten, nej henvend du dig til et godt transport firma så er din hest også dækket af en forsikring i tilfælde af at der sker noget.

0
0
Svar på denne tråd

Siger skam
Forfatter: 
Dato:  30-09-2006 10:30
ikke jeg ikke vil betale for det, jeg gider bare ikke nogen vil have flere 1000 kr, snakket med en nemlig og det er en køretur på en timer hver vej, og pr. time ville hun have 1500kr, det er altså for dyrt!
0
0
Svar på denne tråd

helt ærlig
Forfatter: 
Dato:  30-09-2006 10:50

Hej

Hvad havde du tænkt dig...at man køre rundt med andres heste for sjov. Det koster da at have en trailer. Bilen er dyr at køre i så længe der er vægt bagved.

Med mindre man kender hinanden godt ville jeg heller ikke køre gratis eller låne dig min trailer.

Man kan leje trailer på mange tankstationer. Og ja så skal der en bil foran som må trække og en med det rette kørekort...

Hvad har du givet for din hest siden du ikke vil bruge penge på at få den hjem?

Tankevækkende eller naiv

0
0
Svar på denne tråd

Man kan SAGTENS
Forfatter: 
Dato:  30-09-2006 11:00

leje en trailer billigt.. Jeg kan gøre det for 100 kr og så komemr der 100 kr til benzin oveni fordi jeg ikke selv har bil, så får en til at kører..

Ratster Zoo - avler af Vinterhvide Dværghamstere og Tamrotter

Kastreret han rotte søger nyt hjem

Angel Lejes ud, læs mere i hendes profil

Søger afkom efter min kommende Fjordhest Julie, læs mere HER

0
0
Svar på denne tråd

til at betale...
Forfatter: 
Dato:  30-09-2006 11:50

Hvorfra og hvortil???

tjek her: MIKKEL ham har vi brugt da vi skulle sende vores pony afsted og da den nye skulle hentes hjem.

Og det koster ikke en krig!

STRIT JH

Love comes first!

It´s not how you wine -it´s how you loose!!

0
0
Svar på denne tråd

jeg tror..
Forfatter: 
Dato:  30-09-2006 11:57
.. at jeg kan huske at nogle ude fra gården af, lejede en mini last bil..

og det kostede dem vidst kun 300 pr. hest.. så kan det jo godt være, at din hest kommer lidt på rundtur inden den kommer til dig..

men det kan sagtens fås billigt andre steder..

jeg ville synes det var dumt at give 3000 kr for 2 timers kørsel..

det er alt for dyrt..

Mvh.Krohne
med part på Chanell

Et smukt ydre fanger øjet, men et smukt indre fanger hjertet
~Chanell er forsynet med begge dele~

- Jumprider for life -

[en rigtig rytter ska bede hesten hoppe ikke stoppe]
0
0
Svar på denne tråd

Jeg er glad for i andre kan
Forfatter: 
Dato:  30-09-2006 23:21

forstå mig, det er ikke fordi jeg ikke vil have min hest hjem el. noget. Jeg mener bare det jo burde være muligt at finde nogen der kan gøre det billigere. Og som jeg kan forstå på det i andre skriver er det ikke kun mig der syntes det er dyrt, at give 3000kr for det! Men vil da finde en anden, det er ret dyrt syntes jeg. Og kan da udemærket forstå at man gerne vil hae noget for det, vil da selvfølgelig også gerne betale for det, det er slet ikke det. Men 3000kr helt ærlig!

Lene

0
0
Svar på denne tråd

ja jeg vil også
Forfatter: 
Dato:  01-10-2006 07:30

sige at 3000 er temmelig dyrt...

Jeg giver 100 kr for leje af en trailer ved et hestecenter og låner så søsterens stationcar...

Det koster mig vel ca 300 kr ialt at køre hestene hjem fra sommergræs idag...ihh hvor jeg glæder mig til de står i stalden.

Håber du finder en god løsning der ikke koster en krig.

May.

Vores sorte perler

Frieseren Thundra & Shetlandsponyen Clyed

Hestene er vores partner og ledsager gennem livet

Slå aldrig - vær en blid, kærlig og retfærdig leder

Vær ydmyg

Sig tak

0
0
Svar på denne tråd

bruge en vognmand
Forfatter: 
Dato:  01-10-2006 08:08

du skriver stadig ikke hvor fra og til dyret skal køres, men jeghar en veninde der fik sin kørt fra nodjylland til sjælland af en vognmand til 1700 kr...

Kontakt feks. en af dem der reklmaere i ridehesten, feks david brodin. De er alle godkendte hvis der skulle ske et uheld undervejs.

Jeg har selv trailer, men når jeg har handlet hest i jylland har jeg fået den levert med en vopgnmand for at køre 6-7 timer med en hest man ikke ved hvordan står... det er jeg ikke mand for.

Og jeg kender ingen autoristeret der tager 1500 kr i timen, de skal jo kun have betaling den ene vej.. de skal som oftets have andre heste med retur

Personligt leger jeg aldrig chauffør med min trailer for jeg gider ikke skader som andres hest evt vil påføre den...

Karina

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider