lige som en information, jeg har part på en pony, som står i samme stald som Tinas Høffe

Vi snakker om det på hvert staldmøde, og ejeren "brokker" sig hver gang.
han er træt af, altid at komme ud i stalden og det så ligner en svinesti(for at bruge tinas ord)
han har i den sidste uges tid været på ferie, og jeg vil sige, at det er blevet værre i denne tid.. for nu er han der jo ikke til at hænge dem i ørerne..
hver gang man kommer ud i stalden, ligger der rester på fliserne uden for, fra det der er renset ud af hovene.. og der er meget!!
tit ligger der også @!#$, som lige er fejet ind til siden, for at hesten ikke træder i det.. hm.. hvorfor ikke gå 2 meter mere med lorten, og den så ender på mødingen??
folk har det med at svine meget. så rider de, og de har så tænkt sig at fjerne det bagefter.. men hov, de skulle sørme skynde sig hjem og "glemte" at fjerne det.
men det ville da være mest logisk at fjerne det med det samme, for mens du er ude og ride, kan der komme en anden og skal stå der, og så sviner det, så man har lyst til at strigle hesten på vores lille fold i stedet.
om vinteren skider hesten, men nu har man jo sadlet op, og så kan hesten ikke lige vente 2 min, mens man fjerner lorten.,. så bliver fejet ind til siden.. og der ligger den så og lugter, så stalden får en forfærdelig lugt, og når man kommer tilbage fra turen, glemmer man det, og lorten ligger der så, til en anden fjerner den..
_
igår, lignede stalden noget der var løgn. der lå @!#$, skidt ra hovene osv. over det hele uden for..
Isabella endte med at fjerne det hele, da hun ikke syntes det var fair over for ejeren, at han skulle komme hjem sent igår, og så starte med at være sur, fordi stalden ligner @!#$

til dig isabella

__
og nu kan jeg jo så håbe på, at jeg ikke var en af dem, som Tinas indlæg var skrevet til

for så, kan det godt være, at Chanell er endnu mere svinsk end jeg troede hun var