Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Dressursadel stjålet!!!
Forfatter: 
Dato:  29-09-2006 18:30

Hey..

Hjææl.. Jeg har fået stjålet min dressursadel på Vejen Sportsrideklub Fredag d. 29 september.

Det er en Pfiff Amaretto 17,5 tommer.

Den er fuld monteret, med sort underlag, lammeskind, stigebøjler, gjord og lammeskind på gjord.

(Jeg ved at den er stjålet af to lyshårede piger, lidt kraftige, og at de nok er her fra omegnen omkring Vejen)

Hvis du/i hører om sådan en sadel, eller får en tilbudt, så vil jeg meget gerne høre noget. Jeg mangler den meget.

Please hjæl. Mvh. Sabine Jessen

0
0
Svar på denne tråd

du kan gøre
Forfatter: 
Dato:  29-09-2006 19:01

alt nemmere ved lige at oplyse sadel-/reg.nr. - det står jo i sadlen...

KH

Annette

rigtige piger rider hver dag
BOKS MED SELVUDMUGNING UDLEJES I LILLE SPÅNESTALD...

0
0
Svar på denne tråd

eergvrtbhrdgtn
Forfatter: 
Dato:  29-09-2006 19:10
Hvor ved du fra det er 2 lyshårede pige rog lidt kraftige..??

Joe... Du er super skøn.. Elsker dig mijn bølle..

0
0
Svar på denne tråd

Fordi...
Forfatter: 
Dato:  29-09-2006 20:12
de er blevet set slæbe en anden sadel ud af stalden men da de blev opdaget smed de sadlen og var væk.

STRIT JH

Love comes first!

It´s not how you wine -it´s how you loose!!

0
0
Svar på denne tråd

jeps..
Forfatter: 
Dato:  29-09-2006 21:27
Jeps.. Men min sadel er væk derfra..
0
0
Svar på denne tråd

frækhed
Forfatter: 
Dato:  29-09-2006 22:08

Hej Sabine

Er der flere ting der er væk?

Maria sagde at hun opdagede de var ved at rende med hendes sadler da de blev opdaget.
Så har de nået at få din først? Andres også??

For filen det er frækt -tænk at gå ind og tage for sig og stille og roligt gå ud af stalden og pænt hilse på folk imens...

For filen...
( JH som er Sahras mor...)

STRIT JH

Love comes first!

It´s not how you wine -it´s how you loose!!

0
0
Svar på denne tråd

68olkh
Forfatter: 
Dato:  29-09-2006 22:35
Ja Gitte Damgårds sadel er også væk.. Jeg er bare så sur over det.. For der er bare for mange penge.. Og jeg kan ik gøre andet end at vente på at de bliver fundet.. :-(
0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  30-09-2006 08:14

Hej.

Rigtig surt at du har fået stjålet din sadel...

Forstår ikke hvad folk får ud af at stjæle og fatter slet ikke at de ikke kan kende forskel på hvad der er mit og dit!!!

Men hvis jeg var dig ville jeg kigge hver dag (flere gange om dagen) på diverse sider hvor man kan sælge feks. hestenettet og DBA osv (for at holde øje med om de sætter den til salg) og så selvfølgelig melde det til politiet men det regner jeg med du har??!

Jeg håber du snart har din sadel hjemme igen

Mvh

Linda Patricia Eskehøj

Rønnebjerggård

Ejer af den skønneste dalmatiner

0
0
Svar på denne tråd

xvcfgjkj
Forfatter: 
Dato:  30-09-2006 10:00

Ja det er meldt til pilitiet. Jeg håber også at den snart kommer tilbage igen..

Jeg laver næsten ik andet end at sidde foran computeren, for at se om jeg kan finde den igen..

Mvh. Sabine

0
0
Svar på denne tråd

1234545678
Forfatter: 
Dato:  30-09-2006 10:30
Hvor er det bare for frækt. Jeg fandt disse på dba, ved ikke om det er een af den, selvom de er i Sverige( de kan jo godt ende i sverige), og måske har de ændre underlaget for at den ikke skal genkendes... men prøv og se: www.dba.dk//asp/soegni...CurPage=38
0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  30-09-2006 13:16

Tak skal du ha.. jeg tror desværre ik at det er en af dem.. :-(

Men man ved jo aldrig hvad de gør, for at man ik skal kunne genkende den..

0
0
Svar på denne tråd

sadel stjålet
Forfatter: 
Dato:  30-09-2006 13:34

undskyld men hvad har du lært af at din sadel er blevet stjålet???

pas bedre på tingene siger jeg bare... husk at låse den fast for fremtiden

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  30-09-2006 17:24
Jeg har ik lært en skid.. Folk kan bare holde fingrene væk.. Du vil nok ha det lige så dan hvis det var nogle af dine ting der var blevet stjålet.. men det kan folk jo ik se, før det er dem selv det går ud over.. Og forresten, kan du ik bare svare på det jeg skriver, og ik alt muligt andet, det har jeg sådan set ik bedt nogen om!
0
0
Svar på denne tråd

Har du fået den igen?
Forfatter: 
Dato:  01-10-2006 09:29
Ville bare lige høre om sadlerne var dukket op igen?
0
0
Svar på denne tråd

Til de mange ???
Forfatter: 
Dato:  01-10-2006 09:32

Dig med alle spørgsmåltegnene???

Det er måske dig der har rapset den???

Mærkelig ting at skrive!

Tina - Nu med Høffedyret!
----------
Don´t mind the dog-
Beware of the owner!

0
0
Svar på denne tråd

tina...
Forfatter: 
Dato:  01-10-2006 09:37
Det netop også min tanke. Sådan noget skriver man bare ikke. Selfølgelig skal man passe på sine ting, og det tror jeg stort set alle der gør. Men mon ikke det nærmere er DEM der tager tingene, der skal lærere, hvad der er dit og mit, inden de prøver at belære andre?
0
0
Svar på denne tråd

Utroligt
Forfatter: 
Dato:  01-10-2006 09:54

...at folk ikke kan lære at holde fingrene for sig selv.

Vi fik for en del år siden stjålet vores brune 16½ tommer Windsor dressursadel. Den hang i et sadelrum med flere sorte 17 tommers dressursadler af dyre mærker, de blev IKKE stjålet.

Det lugter i min verden af bestillingsarbejde.

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  01-10-2006 09:58

Jeg tror ikke at denne sag er et bestillingsarbejde, siden de smed den anden sadel fra sig. Mon ikke at det er to piger der lige har fået hest, og gerne vil have en sadel? Og derfor rapsede de lige et par stykker? ( Som er forkert!).

Du kunne evt. prøve at sætten en annonce op på nettet og i byen, om at du søger en dressursadel, gerne det og det mærke, så kan det være at de selv henvender sig til dig, fordi de skal tjene nogle penger?

0
0
Svar på denne tråd

012345
Forfatter: 
Dato:  01-10-2006 10:01

Min sadel er ik kommet tilbage endnu.. :-(

Jeg har øgså tænkt den tanke, altså med at der er en der skriver sådan nogle ting, det lyder nærmest som om at det er hende der har taget den..

0
0
Svar på denne tråd

forsikring
Forfatter: 
Dato:  01-10-2006 10:57

Er du ikke forsikret??

Personligt vil jeg aldrig have mine rideting stående fremme mere. Jeg ligner at pakæsel hver gang jeg skal ride da jeg slæber tingene frem og tilbage fra hjemmet til stalden. (det kan jo være svært hvis man ikke har bil).

Har været udsat for en del rapseri og for pokker det er surt, så derfor har jeg taget den konsekvens at intet står fremme. Synes selv det er møgirriterende at man ikke bare kan have ens ting hængende i en rideklub... men man kan bare ikke stole på folk.. øv

Har i mulighed for at låse af?

Håber virkelig du er forsikret så du kan få sadlen erstattet og at de sadelnappere bliver taget.

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  01-10-2006 11:08

Tror ikke helt på at det er bestillings arbejde, nok nærmere nogen der ville spare pengene selv..

Hvis jeg var dig, ville jeg sætte annoncer op forskellige steder på nettet og lokale aviser: sadel købes... og så lave en beskrivelse på din sadel med mærke og tommer, det kunne jo være de var så "dumme" at de henvender sig for at sælge lige præcis din sadel til dig..

En bekendt gjorde nummeret engang..hun var så heldig at det var tyvene der henvendte sig til hende og hun havde mærket sin sadel, så da hun kørte ud for at kigge på den kunne hun kende den.. sagde til tyvene at hun ville vende tilbage når hun havde pengene til sadlen, men da hun kørte derfra ringede hun til politiet!

Happy ending, for hun fik sin sadel og der faldt dom i sagen.

Respect is commanded
-not demanded!

Kennel Brak's Bullmastiff

Ejer af Elitehoppen: Kogle Elghusets..min skønne Hafferlaf!

0
0
Svar på denne tråd

Hejsa.
Forfatter: 
Dato:  01-10-2006 11:21
DIg med ?'ene: det lyder som om det er dig der har gjort det. Har du noget imod gitte og Sabine?

Hilsen Frederikke

Hvor er Valentin/Congo? Brun Trakehner, ca 7 år, 160 cm

Solgt til Sandi, solgt videre til Brædstrup, Midthylland
www.heste-nettet.dk/fo...698/95698/

0
0
Svar på denne tråd

12345678
Forfatter: 
Dato:  01-10-2006 11:30
Dig med ??? Er det dig? Eller kender du personerne?
0
0
Svar på denne tråd

Jeg tænkte..
Forfatter: 
Dato:  01-10-2006 11:48

også at ? er en af de skyldige.. Hvis det er rigtigt så skulle hun have lov til at rådne i ... undskyld

Sabine, jeg håber snart du får din sadel igen.. Jeg ville selv blive dybt ulykkelig hvis mine sadeler blev stjålet..

Krone og bølge - En selvfølge

Hesteklipning tilbydes i Midtjylland

Frieserhopper sælges

0
0
Svar på denne tråd

12345678
Forfatter: 
Dato:  01-10-2006 12:10
Nu vil jeg ikke dømme på forhånd ( mere end jeg har gjort), men så har ??? sjovt nok også to andre profiler herinde
0
0
Svar på denne tråd

Ole Bonde Jensen...
Forfatter: 
Dato:  01-10-2006 12:21

Hvorfra ved du at sadlen ikke var låst fast eller låst inde???

Hvorfra ved du at det ikke er fordi at skabet eller sadelrummet er brudt op???

Med mindre du kender til forholdene på stedet og de specifikke detaljer omkring tyveriet så lad være med at skrive sådan noget...

Pandebånd og dækken sælges.
Se min præsentation.
...................

0
0
Svar på denne tråd

sadler
Forfatter: 
Dato:  01-10-2006 12:30

har intet med det at gøre nej synes bare folk generelt er uforsigtige med deres udstyr nogen af os har jo lært det på den hårde måde og vi burde jo nok advare om det...

og nej jeg har faktisk slet ingen profil herinde at i ved det

???

0
0
Svar på denne tråd

hm...
Forfatter: 
Dato:  01-10-2006 12:36
Så er det da sjovt, at du deler IP adresse med to andre herinde, som hedder... beeep...
0
0
Svar på denne tråd

chulek
Forfatter: 
Dato:  01-10-2006 12:39

underligt der er nemlig kun mig på min ip efter hvad jeg ved.

vil da gerne vide hvem jeg deler med???

måske jeg skulle opkræve abbodement så

???

0
0
Svar på denne tråd

12345678
Forfatter: 
Dato:  01-10-2006 13:00
Jamen tag da selv en kigger: www.google.dk/search?s...D%2D%2D%29
0
0
Svar på denne tråd

adresse
Forfatter: 
Dato:  01-10-2006 13:06
hehe...ja der kan man bare se...

pas å din kærest' og pas å din tænder. For wos fra æ team slår hårdt med begge hænder

0
0
Svar på denne tråd

hejsa...
Forfatter: 
Dato:  01-10-2006 13:12

min sadel forsvandt også for en uge siden... den var bare væk... men den blev heldigvis fundet igen... en eller flere personer har været i stalden og nuppet min sadel... og derefter lagt den nede omkring en sø vi har tæt på.. og den lå gemt... plus at der var lagt et hvidt underlag.. som ingen af os fra gården ejere... det VILDT... underligt... og noget så frækt... hvis jeg finder ud af hvem der har nuppet den.. så jjaa..

men heldigvis blevden da fundet...

men gør dig selv den tjeneste at få låst din sadel... evt få din sadel forsikret... eller ja generalt alle dine ting.. for så vil forsikringen dække deting der bliver stjålet... men kun hvis det er låst inde.. ellers gælder det ingen steder...

Den stald jeg står i er vi ved at få bygget et nyt sadel rum.. som skal kunne låses af... for der kan komme flere ubudne gæster og stjæle ting...

Hilsen stine

0
0
Svar på denne tråd

Det i er inde på
Forfatter: 
Dato:  01-10-2006 13:17

nu ,har jo slet ikke noget med sagen at gøre.

Man dømmer da ikke bare folk for alt muligt, uden at havde nogen som helst beviser!!!

Men er helt ening, det kan ikke være rigtigt at man skal låse alle sine ting inde!...Jeg kan blive så gal over, folk ikke kan finde ud af hvad der er dit og mit.

Halvpart søges til dejlig vallak

8740 Brædstrup

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift.
Forfatter: 
Dato:  01-10-2006 13:43

Synes sgu det er frækt...

Hvad fanden bilder de sig ind?

Har du forsikring på?

Med venlig hilsen, Maria Lykkegaard.
>>Medlem af "smårytternes" klub<<
0
0
Svar på denne tråd

hej hej
Forfatter: 
Dato:  01-10-2006 13:57

ej det er bare så surt når men får stjålet noget!

jeg har også en gang fået stjålet en salde og den var låst inde så det ik lige altid det hjæper de havde da bare klippet låsen op også så havde de så også taget hva de ellers kunne bruge og de havde gjordt det samme med de andre der også havde heste der!!!

men jeg håber virkelig at du får den tilbage!

hilsen louise

0
0
Svar på denne tråd

hej sabine
Forfatter: 
Dato:  01-10-2006 14:06
snakkede lige med Gitte igår, og ville lige læse hvad du havde skrevet.. kunne forstå på gitte at i ved hvem der har stjålet sadlerne, så det er jo godt nok, mon ikke den kommer frem igen???

desuden mener jeg da at sadlen går ind under indboforsikring?? det gjorde min dengang den blev stjålet på VJS.
0
0
Svar på denne tråd

tilykke
Forfatter: 
Dato:  01-10-2006 14:09

Tilykke sabine med fødselsdagen i dag!

Håber du få din sadel hjem igen.

Mvh Heidi & Kæmpe-dyret Sir sandro
Hvem sagde det ikke var størrelsen det kom an på?

Billig Bil Sælges www.bilgalleri.dk/html...rID=144467
Nu med hjemme side.......

0
0
Svar på denne tråd

nå for sa...
Forfatter: 
Dato:  01-10-2006 14:12
ja tillykke med dagen..
0
0
Svar på denne tråd

en sidebemærkning
Forfatter: 
Dato:  01-10-2006 14:17

ang. forsikring. efter hvad jeg har fået fortalt skulle indbo forsikringen dække hvis man vel og mærke ikke har sadlen hængede permanent på stedet (hvis det ikke er under ens egen adresse) - men som jeg har forstået det, er det nok at sadlen er hjemme og vende nogle gange for fx at blive pudset mv...

ærgeligt at sådan noget sker...mine ting er og har altid været låst inde og jeg er da også flere gange blevet kaldt for mistroisk - stol på dine medmennesker bla bla - ville gerne men kan ikke - i hvert fald ikke når det drejer sig om udstyr..

håber at du får den igen...

mvh Gitte

0
0
Svar på denne tråd

sadler
Forfatter: 
Dato:  02-10-2006 09:12

Nu er det ikke altid folk ikke stjæler hvis der er låst. det var nemlig mine to sadler de var på vej ud med og jeg har altid lås på. de lå og var brækket op ved siden af skabet.

Mvh Maria

0
0
Svar på denne tråd

Magic Dragon
Forfatter: 
Dato:  02-10-2006 09:21

jeg har indbo forsikring, og jeg spurgte, inden jeg sagde ja tak, om den også dækkede evt. stjålne sadler, hovedtøjer, dækkener mm. selvom de hang i stalden.

Deres svar var ja, så det går jeg udfra, men jeg ved selvfølgelig ikke, om det også gælder for andre selskaber

Sasser
0
0
Svar på denne tråd

123...
Forfatter: 
Dato:  02-10-2006 09:26

Det var godt - men med så meget andet tror jeg også at forsikringsselskaberne ser forskelligt på tingene.

Det er godt at dit selskab dækker i tilfælde af at du ikke får den igen - selvom dette da er nummer et (og forhåbentlig i god stand)...

har du hørt mere eller søger i stadig?

mvh Gitte

0
0
Svar på denne tråd

Tilbage igen :)
Forfatter: 
Dato:  02-10-2006 15:52

Så er min sadel endelig tilbage igen! :) :)

0
0
Svar på denne tråd

Nej hvor rart.
Forfatter: 
Dato:  02-10-2006 16:13
Det var da dejligt. Fandt du ud af hvem det var, eller var det politiet der fandt den? Eller den dukkede måske lige pludselig op af sig selv.

Uuuff, kan blive så sur når folk ikke kan kende forskel på dit og mit!!!

Hilsen Mette.

Det er ingen sag at træne hårdt,
men det er en kunst at træne rigtigt.

Ejer af Skrummeldyret og Cola-mulen.

Hø og wrap fra 2006 sælges.Kan leveres.
Send en PB for pris.
0
0
Svar på denne tråd

sadel tilbage igen
Forfatter: 
Dato:  02-10-2006 16:13

har siddet og læst denne tråd sikke noget med din sadel tror du har været heldig med at få den igen.

hvordan fik du den igen om jeg må spørge.

har selv prøvet at få stjålet ting som både har været låst inde eller selv et dækken som sad på min hest fatter ikke folk gør sådan noget svineri

mvh ann

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  02-10-2006 17:27
Politiet har været ude og hente den.. Så nu må jeg hellere ud at ride igen.. :)
0
0
Svar på denne tråd

det var
Forfatter: 
Dato:  03-10-2006 11:53

da dejligt at det endte sådan...

håber at du havde en god ridetur :)

mvh Gitte

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider