Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Tiden går ..
Forfatter: 
Dato:  28-09-2006 22:43
Så sidder jeg i min lejlighed for sidste aften!

Begyndte sidste år i aug. uddannelsen "faglært landmand", med 2 mdr. på skole og så i praktik. Jeg var helt "grøn" på faget "Kvæg" og meget få mennesker troede på at jeg ville kunne klare uddannelsen - ja, selv min far sagde for et år siden :"du er jo stadig ung, prøv du bare denne uddannelse - du kan jo altid kommer på gymnasium næste år!". Så det var ikke med så meget selvtillid at jeg begav mig alene ud i en lejlighed 60 km hjemmefra i en alder af 17, for at arbejde for 2 fremmede landmænd.

Men her sidder jeg 1 år efter jeg startede i praktik og har lige afsluttet min sidste arbejdsdag, med en venlig hilsen fra dyrlæge, insmiør (staves?), o.s.v. om at jeg er en pige med en utrolig vilje og de glæder sig til at komme til åbent hus på min egen gård (hmm .. hvor skal jeg få alle de penge fra?).

Nu skal jeg 5 mdr på skole og derefter har jeg fået arbejde ... Havde endag flere valg muligheder, og ja min far ringede igår for at fortælle at jeg har overrasket ham, vist at jeg er en selvstændig pige. Det føltes så rart at få afvide.

Nå men min pointe var at, tiden er bare fløjet af sted, kan næsten slet ikke selv følge med, sidder her i min sofa med computeren og kigger rundt i det lokale som jeg skal pakke sammen i morgen og gøre rent lørdag, nnår alle møbler er kommet væk ? Puha .

Andre der heller ikke kan følge med tiden ?

~> Carpe Diem - Grib dagen <~
0
0
Svar på denne tråd

hej...
Forfatter: 
Dato:  28-09-2006 22:50

Sådan, hatten af for dig.

Super godt gået, og tillykke med det

Rønnebjerggård... Dalmatinerhvalpe sælges, klar i uge 42.

0
0
Svar på denne tråd

Mig!!!
Forfatter: 
Dato:  28-09-2006 22:52

Jeg kan absolut heller ikke følge med tiden!

Jeg er lige begyndt på andet år på gymnasium (hvor blev det første år af???).

Jeg har snart 1 år og 9 måneder med min kæreste. Den tid har bare også fløjet afsted.

Og sommerferien - var den ikke kortere end normalt???

Ej, bare et udtryk for at tiden går for hurtigt

Mvh

Charlotte

Horses Are Like

Potato Chips

You Can't Have Just One

0
0
Svar på denne tråd

sommerferien ..
Forfatter: 
Dato:  28-09-2006 22:58
Jeg havde godt nok kun 3 ugers ferie, men de fløj godt nok også bare afsted . Især med den varme vi havde i år, hvis man ikke havde en aftale eller var på festival, tog man jo bare på stranden, der skulle der nok være glade mennesker .

~> Carpe Diem - Grib dagen <~
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider