|
|
| Bestod teori-prøve til lastbil idag.. |
|
|
Var til teori-prøve til lastbil idag, hold da op hvor var jeg nervøs.. puhhaa.. Der var ca 12 til prøven (jeg var den eneste pige) Nå, men betod med 0 fejl.. er helt vild glad,første gang jeg er rigtig glad, her efter Futtes død.. Nu skal jeg på glat-bane på onsdag, og så gælder det snart køreprøven:-) Så jeg kan komme ud og køre vores lastbil;-) 
Mvh Louise R ___ STALD VESTERBÆK ___ Oldenborg & Belgieravl Chris De balgerhoek BEH1903- Elton Son OLH748- Dinar Agerbo OLH739 - Lord-Gruson af Hvarre OLH 711 www.123hjemmeside.dk/S...Vesterbaek * R.I.P FUTTE
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sådan!! |
| Forfatter:  |
Mette J |
| Dato:  |
28-09-2006 16:38 |
|
You go girl  Tillykke - det bliver skønt når du kan køre landevejene tynde 
Sadel sælges: Wintec 500 m. Cair, rødt kopfjern (næstbredest) Brugt 5 gange - som ny! Se min præsentation for info og billeder PRIS: 3000 kr.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hvor sejt ... |
Lisbeth Sejberg |
28-09-2006 16:40 |
|
... er så absolut tilhænger af, at kvinder har andet end et "sølle" B i kørekortet  Mvh. Lisbeth
Mange mennesker skylder deres medgang i livet det råd, de andre ikke tog imod fra andre.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sejt gjort ;) |
|
|
Når jeg er færdig med mit kørekort til bil, så står lastbil kørekortet også for tur. Glæder mig rigtig meget !! Og derefter, vil jeg have et motorcykel kørekort. Har i forvejen til traktor 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Heyhey |
|
|
Mange tak.. er bare super glad;-) Det er vildt sjovt at køre lastbil..man føler sig helt cool når man sidder deroppe, og kører en kæmpe lastbil.. hehe.. men teorien er godt nok noget tør stof.. overvejer dog at tage til hænger bagefter... men nu må vi lige se 
Mvh Louise R ___ STALD VESTERBÆK ___ Oldenborg & Belgieravl Chris De balgerhoek BEH1903- Elton Son OLH748- Dinar Agerbo OLH739 - Lord-Gruson af Hvarre OLH 711 www.123hjemmeside.dk/S...Vesterbaek * R.I.P FUTTE
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Tillykke... |
Tine (Ego A Go Go) |
28-09-2006 17:00 |
|
... det er da super godt klaret, så kan du jo aflaste din far lidt 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tillykke |
|
|
Rigtig mange gange tillykke. Flot gået  Min kæreste har lige været til køreprøve i dag og bestod med glans  Hilsen
~¤~ Heidi ~¤~ & *MaRiScA* . "Det du har i hånden er det du mangler at lave bagtil" - Citat af Bent Branderup
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Heyhey |
|
|
Mange tak;-) mrsheaven: hehe.. det ser vi på, når køreprøven er i hus:-) Tine: Jeps, det er nemlig det der er planen:-) Heidi: Jamen tillykke til din kæreste så:-)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| overskrift |
|
|
Nå for hulan oss - overså det "kun" var teoriprøven du har bestået  Tillykke igen!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| blabla |
|
|
Godt gået...Jeg er selv en af pigerne med stort kørekort.. Kan klart anbefale dig at tage til hænger bagefter,så er du jo også dækket ind hvis du skal køre med alm.trailer...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tillykke |
staldhestely |
29-09-2006 00:48 |
|
med det. Flot at du bestod med glans. Har selv kort til bus og lastbil, prøvede kun glatbanen med bus pga. at jeg tog dem samtidig. Men du kan godt glæde dig, det er hamre sjovt at trække håndbremsen ned af den glatte epoxybane (staves) for at få skuden til at skride ud med bagenden.  Rigtig god tur på onsdag, ville ønske jeg skulle med. Hilsen Helen.
HUSK IGÅR DRØM OM IMORGEN LEV IDAG.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tillykke |
|
|
Har lige set at du har bestået teoriprøven - godt gået! Også stort tillykke her fra! Mvh. Anja
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Godt gået |
Kobakkegård Hestepension |
29-09-2006 09:50 |
|
Louise . Er selv en af "trucker pigerne", så vi glæder os til, at se dig på landevejene. Det er slet ikke så svært, som folk tror, heller ikke selv om du skulle ønske hængerkort til sådan en fætter. Glæd dig til glatbane, det er s... skægt. Go for it. Hilsen Mumse 
Rigtige kællinger kører Land Rover V8 og rider fuldblod
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Heyhey |
|
|
TeamEgo: Mange tak:-) Ja, det er jeg jo.. selvom jeg nok ikke kommer til at køre med alm. trailer, da vi har hestetransporteren hjemme... men det skader jo aldrig at tage det.. så kunne være jeg skulle gøre det:-) staldhestely: Tak:-) Ja det skal nok blive sjovt på glatbane.. det siger alle i hvert fald;-) Ja, førhen var det også sådan at man fik til bus når man tog til lastbil, men det gør man ikke mere.. men nå.. skal også kun bruge til lastbil, så det gør ikke så meget for mit vedkommende:-) Kobakkegård Hestepension: Tak;-) Ja, det kan jo være vi mødes derude på vejene.. hehe.. Glæder mig til glatbane.. det skal nok blive sjovt-håber jeg da:-)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tillykke herfra |
|
|
STORT tilykke til dig, Louise, så er det måske dig der kommer til at køre vores heste næste gang vi skal nogen steder. Mvh. Lotte.
Stald Topaze - Avl af plettede kat. 1 ponyer og heste. FORZA BRØNDBY. FORHANDLER AF PAVO.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| wow sejt |
|
|
Ej hvor er du sej Louise. Jeg tror at jeg bliver nødt til at få en tur, når kortet også kommer i hus. Men superskønt, at du får lidt medgang nu her efter at det gik så trælst til med futte.
men Tillykke med en veloverstået teoriprøve. og held og lykke med glatbanen.
Lykke med Linepigen og Sille
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Heyhey |
|
|
Topaze: Mange tak;-) Ja, det kan jo nemt ske at det bliver mig:-) Lykke: Tak:-) Jamen du må skam gerne få en tur da.. det må vi lige finde ud af:-) Ja, det var dejligt med noget at glædes over, her efter det med Futte...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tillykke |
Mai |
29-09-2006 19:57 |
|
Hej Tillykke - dejlig at se en pige mere bag rattet Jeg er selv lastbilchauffør og har kørt lastbiler i 5 år nu - jeg kører sættervogn Danmark rundt. Hilsen TruckerGirl Mai 
Knapstrupper er gudeskønne, men alle heste er bare så dejlige Min hjemmeside
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Heyhey |
|
|
Mai: Mange tak:-) Jamen så kan det jo være vi snart mødes på vejene:-) Fedt at du kører lastbil:-)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hey igen.. |
|
|
Har været på glatbane idag, det var vildt sjovt... kørte i 4 lektioner.. det var rigtig spændende:-)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|