Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Hvilke HN'ere ville du gerne møde IRL?
Forfatter: 
Dato:  28-09-2006 08:53

Nu har der været en del HN træf, og jeg har desværre ikke været med nogle af gangene. Det må der alligevel være flere end mig der ikke har.

Alligevel kan man godt være fascineret af nogle personer herinde eller have mange ens meninger med nogle, eller måske føle at man har noget til fælles. Der er måske nogle man helt vildt godt kunne tænke sig at møde i virkeligheden...

Hvem kunne I tænke jer at møde her fra HN? Er der nogle personer der specielt fascinerer jer, eller er der nogle personer der gemmer på en mystik som I gerne ville vide mere om? Nogle I har noget til fælles med eller nogle I synes kunne være rigtig sjove at møde?

Skriv gerne hvorfor I gerne vil møde personen(erne).

Med venlig hilsen

Helle Sophie Christensen

...med den Smukke Røde Ganger

• Jack Ellis sikkerhedsvest str. XS sælges 400,- Se billeder på præsentation

Klipning af heste tilbydes

i Ikast og omegn

0
0
Svar på denne tråd

uhada jeg
Forfatter: 
Dato:  28-09-2006 09:02

ville gerne møde krogsboll, Inger Christensen, Karolinemor, pru-hest.

Grunden til at jeg gerne ville møde dem, er at jeg tror vi har en sælles interesse, og en fælles måde at bakke vores børn op i deres interesse.

Jeg kan som regler kun nikke enigt i deres meninger. Og så kunne jeg måske også lære en masse af dem, ved at udveksle erfaringer.

Hilsen

Helle

Medlem af klubben for manipulerende, hjernevaskende, talentløse ponymødre, der tvinger deres små uskyldige børn til at opfylde deres egne tabte ambitioner.

0
0
Svar på denne tråd

PS der er
Forfatter: 
Dato:  28-09-2006 09:04
Kun EEN SMUK GANGER og han er min !!!

Illum

Topmålet af diplomati er at bede nogen om at gå ad H til på en måde så de glæder sig til turen.

Og jeg er IKKE diplomat !!

0
0
Svar på denne tråd

Illum...
Forfatter: 
Dato:  28-09-2006 09:07

I mine øjne er MIN ganger nu også SMUK

Med venlig hilsen

Helle Sophie Christensen

i Ikast og omegn

0
0
Svar på denne tråd

Nogle af dem
Forfatter: 
Dato:  28-09-2006 09:09

Jeg gerne ville lære at kende kender jeg nu. Hvilket eksempelvis har resulteret i at Vicky02 ( Tine) og Illum er gode venner.

Der er også dem jeg troede jeg gerne ville lære at kende, men blev helt klar over hvor fejl jeg tog da jeg mødte dem.

Og så er der dem jeg gerne vil møde eksempelvis Inger Christensen, Janne (Karolinemor), Sacha (Sasser) & CharlotteGC - men det tror jeg kommer til at ske helt automatisk :-)

Mvh CAmilla

0
0
Svar på denne tråd

Jeg kan ikke...
Forfatter: 
Dato:  28-09-2006 09:17

Jeg kan ikke lige i skrivende stund komme på nogen, jeg har lyst til at fremhæve.

Men de jeg kunne have lyst til at møde ville typisk være varme mennesker, der er dygtige til at formulere sig og frem for alt udviser respekt for andre mennesker.

Conni

Mine 3 "SMUKKE GANGERE"

Mine Heste:

Keltic Maccoy - Valentins Emma & Maggie May

0
0
Svar på denne tråd

god dag
Forfatter: 

Her er helt klart nogle folk som jeg finder ganske spændende i form af deres udtalelser. Her er bl.a Karolinemor og Inger Chr. Men jeg har nu ikke noget behov for at møde dem. Det kunne da være hyggeligt at hilse på folk til stævnerne, men ellers tænker jeg ikke mere over det.

God dag Betina

Stengården: Salg og avl af DSP. Ædle og dygtige ponyer med stor kapacitet

0
0
Svar på denne tråd

Har mødt nogle
Forfatter: 

og det er Lise Rohden, Yuki, Vickie85d, Velfa, Kvildal, Shalu, Chimona, Diane, Sabrina Boesen, Jeanett Spelmann og...der er med garanti flere.

Nå, men så kunne jeg godt tænke mig at møde Camilla80 og Vicky02, Karolinemor, Lisbeth Sejberg, Inger Christensen, Cruella76 og Bimsemor.

Håber at kunne møde nogle af de ovenstående, de to første er sikre, de andre kan man jo håbe på.

Sasser
0
0
Svar på denne tråd

Tja.. Lidt forskelligt..
Forfatter: 
Dato:  28-09-2006 09:22

Der var da en del jeg godt kunne tænke mig at møde.. Lene G og yankey er nogle af dem der rent fodermæssigt kunne interesserer mig at mødes med.

Diannna Pilegård ville jeg gerne med på ridetur en dags tid.

Julie taylor.. En kvinde med ordet i sin magt.. Tror hun kunne være interesant at sætte teori og praksis sammen med.

Og ja så en hel masse andre "bare" for hyggens skyld.. *S*

Pura Raza Española
www.staldrohan.dk
Forhandler af Regulator på fyn.
0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  28-09-2006 09:26

Tja... Anjahoff, TineM, Chaos (der har haft part på elefanten), Berit og Lukas, mettelinde, Vibha, dsgarby, stald P:A:P, mia jørgensen, samson1995, tinaU, LouiseR (stald Vesterbæk)

Tror de er søde, ligetil og skønne at være sammen med...

Nåh ja - Illum ikke at forglemme mest fordi jeg godt kan li hendes signaturer og så er hun en a de mennesker, man bare a en eller anden grund husker fra dag et man er på HN

Mvh Connie

Tjek www.aesel.dk

og www.wmgalleri.webbyen.dk helt sikkert et besøg værd!

Hvis du altid gør, som du altid har gjort

vil du altid få, det du altid har fået

0
0
Svar på denne tråd

Jeg har bl.a. selv
Forfatter: 
Dato:  28-09-2006 09:29

Anjahoff, Rikke(Sparky) og Camilse på listen over HN'ere jeg gerne ville møde.

Nogle kunne jeg tænke mig at møde fordi jeg har fulgt med i mange af deres tråde, så man føler næsten at man ved hvem de er. Andre har jeg bare fået et rigtig godt indtryk af ud fra deres "adfærd" her på HN, og den måde de skriver på.

Der er sikkert flere jeg gerne ville møde, men kan ikke lige huske nogle navne lige nu.

Med venlig hilsen

Helle Sophie Christensen

i Ikast og omegn

0
0
Svar på denne tråd

Ja da...
Forfatter: 
Dato:  28-09-2006 09:34

Julie Taylor, hende villle jeg gerne møde, og især gerne have til at undervise barnet ( min søster) og ego i noget teori og forståelse :-)

Mvh Camilla

0
0
Svar på denne tråd

kort sagt
Forfatter: 
Dato:  28-09-2006 09:38

... alle. Jeg er da interesseret i at møde alle andre, der ligesom jeg bruger al for megen tid på at side her og kukke.

"Berømtsheds-HN´ere" ;-) er ikke spor mere interessente end andre, så selvom jeg da også gerne vil møde dem, så er der ingen, der står øverst på listen :-)

Skal du se Den Blå Karrusel? www.nytdanskmusikteater.dk

Kender du Laban?

0
0
Svar på denne tråd

heldig
Forfatter: 
Dato:  28-09-2006 09:38

Ja jeg har været så heldig at have mødt en del herinde fra og de er alle utrolig dejlige mennesker.

Af dem kan jeg nævne :

Jan(Maxi),Dianna Pilegård,Tanja Aulbjerg,Berit(lukas),Mette Linde,Rikke(sparky),Lene(rikkes søster),Rikke(Lumi),Pjemm og sikkert flere jeg ikke lige kan komme på.(håber ingen bliver fornærmede )

Så har jeg nogle stående aftaler med bla PiaR,som jeg glæder mig til at møde.

Ellers er det bare super at møde folk herindefra.

Mvh Graven

Hestepasser søges til dejlig Welsh cob vallak på 146 cm og 3½ år og til Welsh cob hoppe på 9 år og 147 cm

0
0
Svar på denne tråd

aner det
Forfatter: 
Dato:  28-09-2006 09:44

Hmm aner det ikke, men skullejeg lige nævne nogle var det nok:

• ElseG (Rino osv.)
  • TineM (Tulle og Plethesten)
  • Mia Jørgensen (April)
  • Lotte_L (total iorden tegne-humor osv.)

Farvel min Du Da
Vent på mig ved Regnbuebroen, til vi ses igen
Søger du en frisk Araberdreng at hygge/træne lidt med? Som står ved 8660/8362? Så skynd dig at skrive en privat besked!
0
0
Svar på denne tråd

Sjov tråd
Forfatter: 
Dato:  28-09-2006 09:57

Hmm den er svær, for tænk hvis det billede man forventer af folk krakelerer når man møder og måske lærer personen at kende i real life?

Jeg vil så sige at den eller de HN'er som jeg kunne tænke mig at møde og hilse på i Real life vil være:

HundeGittemor: Jeg kører forbi hendes hjem hver dag, 2 gange dagligt, og har faktisk set hende gå tur med hunden en dag, men jeg er så ski... generet at stopper jeg bilen og hilser - NEJ - Måske kan hun hjælpe os lidt med vores Damp-hund og hans opførsel? - Jeg tror hun ved meget om hunde jvf. hendes hjemmeside.

PrettyFancy: Den er lidt sådan pø om pø sådan forstået at jeg blot er totalt fan af hendes skriverier, hendes to heste og hendes hjemmeside Lidt underligt at man vil være vild med at møde en ganske alm. person

Jørn Hansen og Anette Kray: dem vil jeg gerne møde og lære at kende, de virker som meget sympatiske mennesker - gode holdninger og ikke mindst så er der måske en dag en mulighed for at klappe Joe på skulderen

0
0
Svar på denne tråd

Tjaaa...
Forfatter: 
Dato:  28-09-2006 10:18

Der er da egentlig rigtig mange, som jeg godt kunne tænke mig at møde IRL.

Nok især Sine(Havlan), hun har også været i OZ + NZ - det kunne vi sikkert snakke meget om!

***** Snepony *****

Hvis alt kommer imod dig,

kører du i den forkerte vejbane.

0
0
Svar på denne tråd

møde...
Forfatter: 
Dato:  28-09-2006 10:34

nej jeg tror ikke her er nogen jeg gider møde...

det skulle lige være hvis vi fik tid til at køre indenom zamangah på lørdag og drikke noget cola...

pas å din kærest' og pas å din tænder. For wos fra æ team slår hårdt med begge hænder

0
0
Svar på denne tråd

møde IRL
Forfatter: 
Dato:  28-09-2006 10:34

Der er en del jeg godt kunne tænke mig at møde IRL.

Nogen for at se om de nu også er så "dumme" som jeg går og forestiller mig, og nogen fordi de lyder så enormt spændene.

jeg kan godt lide markante mennesker og dem der skiller sig lidt ud, uden at vise stupiditet.

HHansen er bestemt en af dem jeg virkelig gern evil møde, for hun for altdi skrvet et jeg kun formår at få komunikeret igennem tale.

Jeg er nysgerig for om jeg også er så rørende ening med hende i virkeligheden, og så har jeg hende lidt mistænkt for at i virkeligheden være min egen mor der udgiver sig for en anden

Illum, er virkelig også en spænden person, og hende ville jeg også rigtig gerne møde.

Der er selvfølgelig også mange andre jeg gern vil møde bar efordi det mkunne være hygeligt.

ElseG- fordi hun virker så sød

Hippie lee fordi hun så tit har hjulpet mig.

Og så ALLE jer andre der har vist onsorg og kommet med hjælpene og kærlige ord.

Så er der selvfølgelig en del jeg har mødt, og indtil videre har mine forestillinger hold ret godt stik.

Mvh Heidi & Kæmpe-dyret Sir sandro
Hvem sagde det ikke var størrelsen det kom an på?

Billig Bil Sælges www.bilgalleri.dk/html...rID=144467
Nu med hjemme side.......

0
0
Svar på denne tråd

Griner højt..
Forfatter: 
Dato:  28-09-2006 10:44

... holder mig til mine førstehåndsindtryk på det skrevne! Hvilket bestemt endnu ikke har affødt nogen trang til at møde nogen som helst!

Sær... JA

HeidiS

0
0
Svar på denne tråd

møde IRL
Forfatter: 
Dato:  28-09-2006 10:54
Ingen
0
0
Svar på denne tråd

ingen specielle
Forfatter: 
Dato:  28-09-2006 10:55
men har da mødt en del herinde fra... Bla har jeg mødt Jan (Maxi)..
Dianna Pilegaard vi bor i nærheden af hinanden og har det kanont sjovt når vi mødes...
IMC vil jeg også gerne møde, nok fordi hun er en af de få herinde som er totalt ligeglad hvad andre mener og siger .. Jeg har ingen specielle frem for andre jeg vil se/mødes med...

Jillow

Søger en rolig/stabil/
hest på
165 -170 i stg.
Gerne den lidt "tunge" type
alder: 10-16 år
skal kunne rides
af en nybegynder

Har du kigget på dit indre jeg idag??
www.vildhesten.dk
eller
www.strigler.dk
0
0
Svar på denne tråd

Hejsa.
Forfatter: 
Dato:  28-09-2006 11:04
Jeg ville gerne møde TineM og Tulle

Hilsen Frederikke

Hvor er Valentin/Congo? Brun Trakehner, ca 7 år, 160 cm

Solgt til Sandi, solgt videre til Bæktrup, Midthylland
www.heste-nettet.dk/fo...698/95698/

0
0
Svar på denne tråd

Har mødt en
Forfatter: 
Dato:  28-09-2006 11:07

, som jeg har lært at kende her inde, men kender en selfølgelig en del andre herinde

Men der er ingen jeg har mere lyst til at møde end andre og hvis jeg vil lære dem bedre at kende har jeg dem på min Messenger

Jannie

0
0
Svar på denne tråd

Sasser...
Forfatter: 
Dato:  28-09-2006 11:09

Du glemte mig... Hmm.

Jeg ved ikke om der er nogen herinde fra, jeg gerne vil møde.

Pretty Fancy er min veninde, så hende snakker jeg med dagligt.

Så har jeg mødt et par stykker fra Hn til vores kurser, bla Sasser og mange andre.

Karolinemor, bimsemor og mange andre af de neurotiske mødre kunne være sjove at hilse på.

Hilsen Carina

Hesten skal være din medspiller, ikke din modspiller. Sørg for at din hest går glad på arbejd

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  28-09-2006 11:28

Årh, der er så mange som jeg godt kunne tænke mig at møde. De fleste "daglige" HÆnder, virker på mig som dejlige mennesker, og sådan nogle vil jeg altid gerne møde

Har faktisk kun mødt en herfra, og det er Li$beth(baloo), da hun købte fantastiske baloo af mig.

Vink fra Fru Melgaard - tidligere sille2408

0
0
Svar på denne tråd

møde...
Forfatter: 
Dato:  28-09-2006 11:40

Tja, har da efterhånden mødt en del...

CharlotteGC (og hendes mand), Pia Neltoft, Rikke(Sparky), Limelight, Yuki, Vicky02, Cruella76, Pjemm, Netto-Morten...

Og en hel del flere til HN træf sidste år hos Cruella76 (jeg er bare meget dårlig til at huske navne og ansigter, så i må bære over med mig hvis jeg har glemt nogen, det er ikke med vilje :-) )

mvh. Heidi, High-Line & High Hope

Stutteri High

Afkom efter Blis DS 5040 efterlyses

Blå fodertønder sælges - se mere på min præs.

0
0
Svar på denne tråd

NØJJJ - var det DIG???
Forfatter: 
Dato:  28-09-2006 11:51

Jeg har slet ikke forbundet navnet Sille2408 eller Fru Melgaard med Baloos sælger

Nå - men så har jeg jo mødt en HN'er mere end jeg troede - men jeg har også lidt svært ved at huske alle de flinke mennesker ved navn, for jeg har jo mødt mange til de forskellige arrangementer :-)

0
0
Svar på denne tråd

Rigtig mange
Forfatter: 
Dato:  28-09-2006 11:54

Jeg kunne faktisk tænke mig at møde rigtig mange her inde fra, men nok især de forskellige ponymødre da vi jo selvfølgelig har en del til fælles samt Haflinger folkene, der færdes her inde.

Behøver jeg at sige at jeg selv er ponymor og Haflinger ejer..

jeg kender nu også, samt har mødt en del her inde fra og sikken en fornøjelse det har været.

Malene

0
0
Svar på denne tråd

Jeg vil ...
Forfatter: 
Dato:  28-09-2006 11:56

da meget gerne en dag ringe til Eva Lydeking og spørge om jeg må kigge ind.

Først har jeg et par bipassioner der hedder Lipizanere og Barokdressur, dernæst må jeg træffe hende og pumpe hende lidt mere om cellulære delinger og hestens optagelse af næringsstoffer.

Mh Conny

Følg klummen "Trænerliv" på

WESTERNPORTALEN der har 11,500 hits om dagen

Vil du vide noget om NONI Juice?

WWW.NoniUser.dk

0
0
Svar på denne tråd

£isbeth
Forfatter: 
Dato:  28-09-2006 12:09

Jep, det var mig som du i sin tid købte dit vidunder af

Men nej, man forbinder heller ikke lige mit rytternavn med mit rigtige - og jeg hed også noget andet til efternavn dengang du købte Baloo.

Vink fra Fru Melgaard - tidligere sille2408

0
0
Svar på denne tråd

kendte hner
Forfatter: 
Dato:  28-09-2006 12:37

Jeg kunne godt tænkte mig at møde:

Inger Christensen

Lisbeth - så jeg ka lære at kende forskel på inger og lisbeth

Vicky02 - virker som en sød pige

Illum - den mystiske tv vært

Cruella76 - virker også som en sød "pige"

mrsheaven - vil jeg bare gerne møde

Morten og Strauss - virker som en cool fyr og sjov at gå i byen med

M.V.H
Tine

***Vær dit eget ikon***

(") (")
('.' )
(")-(")
0
0
Svar på denne tråd

TV Vært ??
Forfatter: 
Dato:  28-09-2006 12:49

Tine85, du skriver:

Illum - den mystiske tv vært ?? - hvad er det for en kanal? Program?

(det kan jo være et godt argument til min mand, at pege fingre af skærmen og sige... ja selv værter kommer på Heste-Nettet, så luk lige... når han japper over mit HN-forbrug)

0
0
Svar på denne tråd

Tv DK Sjælland
Forfatter: 
Dato:  28-09-2006 12:55

Tror jeg det er.

Se evt. her mir2.dk/article.php3?i...ticle=1592

Med venlig hilsen

Helle Sophie Christensen

i Ikast og omegn

0
0
Svar på denne tråd

Jeg ville gerne møde...
Forfatter: 
Dato:  28-09-2006 13:06
Illum - fordi hun har mod til at stå ved sine meninger og fordi jeg helt sikkert må møde Krig og Terror. De hunde har så megen personlighed i Illums historier.
Vicky2 - fordi hun er ekstra dejlig.
Pia R - fordi hun er en kanonfin moderator, som altid har tid til at svare, hvis man spørger.
Karolinemor - fordi hun står ved sin datter på en kanon måde
Inger Chr - fordi jeg er helt vild med hendes heste og hendes historier fra morgenkaffebordet.

... og sikkert en del andre.

;-)
Jhez

Hjælp til vægttab: www.jhez.dk/weightloss/
0
0
Svar på denne tråd

Jeg glemte...
Forfatter: 
Dato:  28-09-2006 13:06
Jeg ville helt sikkert gerne møde Frank (Flare) også - han har en kanon indstilling til livet og virker som om han hviler meget i sig selv.

;-)

Hjælp til vægttab: www.jhez.dk/weightloss/
0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  28-09-2006 13:13

Tine85 - skriv over beskedcenter - så finder vi en dag!!!

Mvh Connie

Tjek www.aesel.dk

og www.wmgalleri.webbyen.dk helt sikkert et besøg værd!

Hvis du altid gør, som du altid har gjort

vil du altid få, det du altid har fået

0
0
Svar på denne tråd

Det er svært
Forfatter: 
Dato:  28-09-2006 13:50

Jeg har mødt:

Sjanna, cruella76 + benno og Ida, StineP, sparky, Netto-Morten (synes det var et genialt navn vi fandt på der) , Illum, Pivnu, sanne e, Sussie Brandt, Metteweirsoe, KatrineHaug, Tina-tossen, Mette Lund, Dorte Lund og en masse andre, som jeg ikke lige kan huske navnene på nu.

Ved ikke lige hvem jeg allerhelst vil møde herindefra. Men en masse hyggelige mennesker ville da være dejligt

Part søges til hest i Horbelev

www.heste-nettet.dk/ma...s/51996/1/

0
0
Svar på denne tråd

Jeg vil gerne møde ...
Forfatter: 
Dato:  28-09-2006 14:05

... Linda S.(Linda og shetterne) hende har jeg længe haft lyst til at give et stort kram

Sasser jeg vil også gerne møde dig

Jeg ved snart ikke, hvem jeg skal remse op ... jeg vil lige så gerne møde nogle, som jeg har været vildt uenig med som det omvendte.

Jeg kan ikke sætte navn på nogen, som jeg absolut ikke vil møde.

Mvh. Lisbeth

Mange mennesker skylder deres medgang i livet det råd, de andre ikke tog imod fra andre.

0
0
Svar på denne tråd

Jep jeg
Forfatter: 
Dato:  28-09-2006 14:15

vil gerne møde karina hansen og alle hendes ismuler he he.

mvh katrine

© Yrja og Prins ©

0
0
Svar på denne tråd

glemte vist
Forfatter: 
Dato:  28-09-2006 14:21

Sjanna, Lilsis, Glamour, Nappa, Bluebell, (mener også Illum & Libest(Baloo) var på HN træf 2005) og en masse flere :-)

Pt kunne jeg godt tænke mig at møde Inger Christensen, ElseG og dressuravler... Og gerne en masse andre søde Hn'ere :-)

Stutteri High

0
0
Svar på denne tråd

ikke nogen specifikke
Forfatter: 
Dato:  28-09-2006 16:13

Jeg har ikke nogen personligt som jeg godt kunne tænke mig at møde, det er jo ofte sådan, at dem man får et tydeligt indtryk af herinde, er dem der bruger mest tid herinde/skriver flest indlæg herinde.

Men der er jo også alle de andre, som ikke sådan popper op i det mest synlige felt, men som alligevel vækker sympati og interesse...

Jeg vil ikke nævne navne, men selvfølgelig er der folk man tænker, okay her er noget jeg kan være med i, og der er folk hvor man tænker det modsatte.

Hvis jeg VIRKELIG havde et ønske om at møde en bestemt profil IRL, ville jeg nok sende en mail om det :-)

0
0
Svar på denne tråd

personer irl
Forfatter: 
Dato:  28-09-2006 20:27

jeg kunne allermest tænke mig at møde Camilla/himmelfjer.

Hun skriver altid sådan nogle gode/velovervejede svar, og jeg synes bare, at hun virker som en rigtig rar og sød pige, som jeg tror jeg ville kunne lide i virkeligheden

Så er der selvfølgelig andre, som jeg kunne være nysgerrig efter at møde, men ikke nogen, jeg tror ville sige mig noget særligt.

Det skulle mest være for, at "sætte ansigt på" og se om deres skrevne holdninger passede til deres virkelige "jeg".

mvh Trine - mor til Mads 200506

Don´t let a fool kiss you
....or a kiss fool you

:-PKun den der forsøger det latterlige, kan opnå det umulige

0
0
Svar på denne tråd

Undskyld mini
Forfatter: 
Dato:  28-09-2006 20:40

jeg glemte jo helt dig

og ja Himmelfjer ville jeg sådan set også gerne møde. Elsker vikinger og vikinge historier, og så synes jeg altid hun argumenterer fantastisk godt (y)

Lisbeth, hvis nu jeg kom forbi en dag i foråret, måtte jeg så få en tur på din cykel som passager? Har jo fået smag for det "skidt"

Sasser
0
0
Svar på denne tråd

Nåe det er min motorcykel ...
Forfatter: 
Dato:  28-09-2006 20:49

... du gerne vil "møde" ...

Intet er umuligt, for den der fedter nok

Mvh. Lisbeth

Mange mennesker skylder deres medgang i livet det råd, de andre ikke tog imod fra andre.

0
0
Svar på denne tråd

"Møde"
Forfatter: 
Dato:  28-09-2006 22:59

Jeg har mødt en hel del søde mennesker her igennem - og mange, jeg gerne vil se på et tidspunkt.

Der har også været nogle enkelte, som jeg sagtens kan undvære fremover.

HN er vel en afspejling af det reelle liv - og nogle har man det godt med - og andre er totalt ligegyldige - eller ligefrem "afskyelige".

Jeg må indrømme, at mit "førstehåndsindtryk" af personer "In Real Life" - danner en god basis for mit videre valg af "like-or-not-like" - men på Heste Nettet ER det utroligt svært at danne sig et "førstehåndsindtryk"!

Til gengæld må jeg da også give HN et stort applaus for at have givet mig nogle af de bedste venner, jeg har stor glæde af!

STORT PLUS TIL HN!!! (y)

Venlig hilsen

Nina

0
0
Svar på denne tråd

Der er vist ikke nogen
Forfatter: 
Dato:  28-09-2006 23:17
som jeg ikke har lyst til at møde :)

mvh PiaR
quantum in me fuit

Skal du holde fest? - lej en Weber Ranch Kettle grill

Gode tilbud

Svar venligst i tråden og ikke via besked/mail

0
0
Svar på denne tråd

Hmmm...
Forfatter: 
Dato:  28-09-2006 23:43

Indtil videre har jeg moedt en del af menneskerne fra Western foraet. Naar jeg er hjemme plejer jeg at tage ned til Alhambra, og der er der jo nogle stykker der kommer til western staevner.

Ellers er der ikke direkte nogen som jeg ikke kunne taenke mig at moede. Jeg synes gennerelt at man skal passe paa med at vurdere folk for meget online, da de ofte er anderledes in real life.

Man kan maaske nok danne sig et intryk af folks meninger, men personen bag dem er noget svaerere.

Hav det hyggeligt

Frank

0
0
Svar på denne tråd

Hold da op PiaR...
Forfatter: 
Dato:  28-09-2006 23:46

så vil du også gerne møde mig

M.V.H
Tine

***Vær dit eget ikon***

(") (")
('.' )
(")-(")
0
0
Svar på denne tråd

Traatraaa
Forfatter: 
Dato:  29-09-2006 00:04

Tjah.. der er vist ikke nogen jeg IKKE vil møde, men der er naturligvis nogle stykker jeg hellere vil møde end andre ;D

BKauffmann - Jeg ved ikke om man kan sige at i fandt på navnet ;)

Jeg tror mere det var Ciska der fandt et GAMMELT ryttersnak navn frem fra gemmerne:

Ja - Det er mig! ;D

Jeg ved ikke lige hvorfor jeg altid skal mindes på lige netop det navn

Tine85 - Hvis du nogensinde kommer forbi hovedstadsområdet så er jeg frisk! ;)

=)
Morten - Lille nørd med seje venner...

Uber1337.dk

CS: Source server @ 62.61.157.203:27015

stats

0
0
Svar på denne tråd

HN møder
Forfatter: 
Dato:  29-09-2006 08:52

Tjaa personligt ville jeg gerne møde dem som er bosat i min omegn. Kender nogle stykker og har os mødt dem. Og snakker fint med dem idag.

Men nogle på min egen alder (+/- 5 år)

Jeg har ingen bestemte navne på hvem jeg gerne vil møde herinde...

Mit ordsprog:

Vær selv den forandring du ønsker at se i verden

Smukke negle? Se min negleside

www.123hjemmeside.dk/CleopatraNails

Min Hjemmeside

alt om mine dyr

0
0
Svar på denne tråd

Fedte fedte Lisbeth
Forfatter: 
Dato:  29-09-2006 08:56

kan jo komme forbi ved juletid med en ordentlig stak småkager...eller hvad du nu kan lide.

Så kan jeg jo også lige tale med dig en enkelt gang inden foråret ;-D

Sasser
0
0
Svar på denne tråd

jhgfsdlf
Forfatter: 
Dato:  29-09-2006 09:19
har aldrig tænkt på (hende der ku jeg godt tænke mig at møde) men har tit tænkt (den hest hun har ku jeg godt tænke mig at møde
0
0
Svar på denne tråd

Det kunne være "sjovt"
Forfatter: 
Dato:  29-09-2006 09:33

At møde en hel del skribenter som befinder sig på HN, bare for at få bekræfter at de er så snot stupide IRL og at jeg virkelig IKKE ville bruge 2 split sek. på dem IRL.

For jeg kan simpelhen ikke tage fejl med så mange personer

Illum

Topmålet af diplomati er at bede nogen om at gå ad H til på en måde så de glæder sig til turen.

0
0
Svar på denne tråd

amirlory
Forfatter: 
Dato:  29-09-2006 09:35

BKauffmann : Neeej er det dig Jeg var lige inde og kigge på din præs. for at se hvem det dog var der kunne huske mit navn, tak, og så var det dig Det var hyggeligt at møde dig

Jeg kunne godt tænke mig at møde Rikke(Sparky) og ikke mindst hendes dejlige hund Nynne Vickey02, Bimsemor, IMC, Karolinemor(og selvfølgelig Karoline), Jan(Maxi) Flare(Frank) PrettyFancy og ikke mindst Bob Sisse(der havde den røde islænder) MBJ (Majbritt med de 5? islændere) PiaR (og hendes gode grillmad) smukke-ped (tror du er en skæg trucker tøs med fed humor *tænke tænke* Det kan være jeg komme på flere. Jeg har mødt Camilla80 en gang og ville meget gerne møde hende igen

0
0
Svar på denne tråd

Men saadan er livet
Forfatter: 
Dato:  29-09-2006 10:01

Illum: Naar man er saa intelligent som dig maa det vaere svaert at leve sig ned paa andres niveau, men vi har ja alle vores kors at baere.

Frank

0
0
Svar på denne tråd

Morten
Forfatter: 
Dato:  29-09-2006 10:17

en gang Netto-Morten - altid Netto-Morten

Du kan ligeså godt lære det...

Stutteri High

0
0
Svar på denne tråd

Kors ??
Forfatter: 
Dato:  29-09-2006 10:25
Jeg bær´/slæber ikke rundt på unødig bagage

Illum

0
0
Svar på denne tråd

Jeg vil gerne
Forfatter: 
Dato:  29-09-2006 10:26
møde jer alle sammen, det kunne være sjovt med sådan et stort træf:)

*** Maria***

0
0
Svar på denne tråd

skuffede!
Forfatter: 
Dato:  29-09-2006 10:44

Pu ha! Der kunne nemt være nogen, der blev slemt skuffede!

Der er da mange interessante, søde, irriterende, kloge, saglige, morsomme eller ligestillede personer herinde, som det sikkert kunne være rigtig spændende at møde.

Jeg selv er ikke til store sammenkomster, og jeg er ikke nogen 'fest-abe'. Derfor er det nok ikke ved HN-dage, at jeg støder på de forskellige. Men jeg er sikker på, at dem, jeg skal møde, kommer jeg nok til at møde i rette sammenhænge hen ad vejen!

Jeg er en skide irriterende ponyrytterforældre med en fortid som rytter!

Elsker at prale med mine dygtige børn, - her på HN med datteren, der rider!

0
0
Svar på denne tråd

Bla bla
Forfatter: 
Dato:  29-09-2006 10:54

Morten: Min hjerne var lagt i "lagde" i spiritus og så havde du regnet med at jeg kunne huske det griner.. det navn slipper dig nok aldrig.

jep Stine det er mig Også hyggeligt at møde dig.

Gud ja glemte Ciska´og Nappa... Hvordan kan jeg dog glemme Nappa VI kørte sammen til træffet i '05, sammen med Sjanna..

Forresten Sjanna: (Hifa er blevet meget bedre til traileren - det tager kun 5 min - og så kommer den der fakta reklame straks tøffende inde i mit huoved)

Der er så mange jeg kan huske ansigtet på, men navnet vil ikke frem. Øv altså

Hold da op en fest der kunne blive, hvis man inviterede alle HN'er... der skal nok en ridehal eller to til - og sikke en larm

Part søges til hest i Horbelev

www.heste-nettet.dk/ma...s/51996/1/

0
0
Svar på denne tråd

Udover...
Forfatter: 
Dato:  29-09-2006 10:58

dem jeg allerede kender eller bare har mødt, så ville jeg gerne møde Gl. Smed, Linda KW og Eva Lydeking fordi de alle er fagligt velfunderede og har en indgangsvinkel til dyrene, som tiltaler mig.

Frank kunne også være interessant at møde med hans store baggrundsviden.

Mvh

BeritH

0
0
Svar på denne tråd

jeg har...
Forfatter: 
Dato:  29-09-2006 14:52

Jeg har efterhånden mødt en hel del herinde fra, så jeg vil slet ikke begynde at nævne, men der er flere som jeg er glad for at have mødt - dejlige mennesker er der i blandt jer.

Hellesophie, du bor ikke så langt væk fra mig og sparky, så du skal være mere end velkommen til at komme forbi og hilse, og klappe hestedyret.

Stine P vil jeg smadder gerne møde, greenstone har jeg planlagt at møde for længe siden, vores kalender passer bare slet ikke sammen, Berit kunne jeg godt tænke mig at møde ( har kun mødt hendes søde datter og lukas i ikast ) og ja - der er mange, rigtig mange jeg gerne vil møde endnu, men når man tager med til det store HN træf om sommeren møder man ihvertfald nogle.

0
0
Svar på denne tråd

Tjah...
Forfatter: 
Dato:  29-09-2006 15:25

Der er de personer herinde jeg gerne vil møde fordi de bare er hyggelige

Og så er der visse meget meningsfyldte, meget stædige og ofte uhøflige personer, som jeg gerne vil møde, "bare for at få bekræfter at de er så snot stupide IRL og at jeg virkelig IKKE ville bruge 2 split sek. på dem IRL." Og at de virkelig heller ikke er værd at besvare indlæg for.

Mvh. Cat

Fedmekuren startede: 07-09-2006

Ekstra kilo = 0,8

Højde: 174 cm

Vægt: For lidt

Mål: 55 kg (BMI på 18,1)

Humør: Det går da lidt fremad:)

0
0
Svar på denne tråd

Illum du kan
Forfatter: 
Dato:  29-09-2006 15:46
da ikke sige der kun er 1 smuk ganger, når du ikke har set alle heste i hele verden.. Min "ganger" syntes jeg da også er smuk.. men derfor betyder det ikek at andre gangere ikke er smukke (personligt syntes jeg ikke din er smuk, med ædel, hvertfald udfra det bileld jeg har set)

Ratster Zoo - avler af Vinterhvide Dværghamstere og Tamrotter

Kastreret han rotte søger nyt hjem

Angel Lejes ud, læs mere i hendes profil

Søger afkom efter min kommende Fjordhest Julie, læs mere HER

0
0
Svar på denne tråd

Savage Garden!
Forfatter: 
Dato:  29-09-2006 15:50

Ved det ikke, men mødte Julie Møller da jeg var i London i sommers - super sød pige og mega hyggeligt, selvom det er lidt svært bare at sætte sig og snakke med en man slet ikke kender.

Starbucks Coffee forever.

Hilsen *$uper Tino*, Labsebaby & Darren Hayes
I believe in Karma, what you give is what you get returned
I believe you can't appreciate real love 'til you've been burned
- Savage Garden
Darren H. & Daniel J.
0
0
Svar på denne tråd

ja. altså...
Forfatter: 
Dato:  29-09-2006 16:02

umiddelbart så kan jeg ikke lige komme på nogen, svært at huske så mange...

illum, er det alle på HN du synes er studide? -for så forstår jeg ikke at du overhovedet gider være her... mener jeg elsker altså heller ikke alle, men var her ingen som sagde mig noget så var jeg her altså ikke... (og dette var altså ment venligt )

Alt over 165 er ikke en hest, men en Giraf :-)

Odense; Undervisning tilbydes...

0
0
Svar på denne tråd

stine p
Forfatter: 
Dato:  29-09-2006 16:30

nu er jeg nok langt fra at være en trucker tøs...nu blir du vel ikke skuffet??

men du er da velkommen hvis du er i nabolaget...

pas å din kærest' og pas å din tænder. For wos fra æ team slår hårdt med begge hænder

0
0
Svar på denne tråd

Måge de fatter
Forfatter: 
Dato:  29-09-2006 17:27
Som så ofte før ikke finesserne i det danske sprog, så jeg vil lade dig forblive i din tro om hvad jeg mente.

Illum

0
0
Svar på denne tråd

Og du yiip
Forfatter: 
Dato:  29-09-2006 17:29

Kan åbentbart heller ikke forstå det skrevne.

EN DEL SKRIBENTER, ER IKKE ALLE, MEN EN DEL NOGLE IKKE ALLE.

Forstået ellers læs en gang til og en gang til, til du har forstået forskellen !!!

Illum

0
0
Svar på denne tråd

Illum der er foreskel
Forfatter: 
Dato:  29-09-2006 17:49
på at skrive: "Der er kun 1 smuk ganger" end at skrive "Jeg syntes kun der er en smuk ganger" Det burde du vide..

0
0
Svar på denne tråd

Nuancer i det danske sprog
Forfatter: 
Dato:  29-09-2006 17:58

Nu er der jo forskel på nuancer og tilfældigt malplacerede farveklatter.

BeritH

0
0
Svar på denne tråd

Illum for dævlen da ...
Forfatter: 
Dato:  29-09-2006 18:08

... har du ondt for tænder i dag

Mvh. Lisbeth

0
0
Svar på denne tråd

Jae- Illum Og MB
Forfatter: 
Dato:  29-09-2006 18:13
Ville jeg gerne møde,- om vi så synes hinanden er nogen frygtelige strigler- eller ej. Og PiaR- som jeg opfatter som en modsætning- men katte har vi tilfælles.

Der er også rigtig mange tiltalende HN´er jeg gerne ville møde- Beagle fx. Så vi kan tegne og fortælle, at vi ikke kan høre.

Nå ja- og Zanne og Annette Skovbon- dem har jeg mødt, men jeg vil gerne se dem igen.

Der er mange flinke folk- ingen nævnt ingen glemt! (Y)

Og 99E er i klasse for sig. ;-D

Mvh xtiny
---

WYGIWYGAINGW
"What You Get Is What You´re Given And It´s No Good Whining"

The Science of Discworld

0
0
Svar på denne tråd

Farveklatter ???
Forfatter: 
Dato:  29-09-2006 18:25
De kaldes BOGSTAVER BeritH og det ligegyldig hvilken farve de har...

Illum

0
0
Svar på denne tråd

Enhver so
Forfatter: 
Dato:  29-09-2006 18:51

...synes bedst om sine grise Derfor har jeg valgt ikke at kommentere indlæg med "se min vidunderlige hest", da det ikke er altid jeg er helt enig.

Udover Ciska, som nærmest har indvaderet vores liv så har jeg talt med PiaR og Mie/marnix i HN's stande og med Eva Lydeking, da vi ventede på Sten Bo.

Dem som jeg helst vil træffe IRL er dem jeg skriver med på Avl.

0
0
Svar på denne tråd

Illum...
Forfatter: 
Dato:  29-09-2006 19:24

Ja, der kan man jo bare se...

Der er nogle som synes at det kunne være både hyggeligt og sjovt at møde dig Illum, men nu kan de så læse at du i hvert fald ikke gider møde dem!

Nu er det jo helt sikkert ikke dig som har opfundet ironien, så de der bogstaver falder vist temmelig meget fra hinanden når du skriver sådan.

Det kan jo ikke overraske nogen at jeg ikke har den fjerneste trang til at møde dig, men at affeje nogen på den måde, synes jeg er under lavmålet.

Og til din orientering, så er der ikke kun DIN ganger, der er masser af dem og alle synes selvfølgelig at deres er den smukkeste i verden. Kunsten er så at kunne forstå det, men det forventer jeg ikke af dig, eftersom der for dig kun er en verden og det er din. Men dermed ikke ment at jeg ikke kan glæde mig over det, det er slet ikke noget problem, for så længe du har den, slipper jeg for at have dig i min!

0
0
Svar på denne tråd

Som PiaR
Forfatter: 
Dato:  29-09-2006 19:32

kan jeg ikke nævne nogen jeg ikke ville møde, men det er da klart at der er nogen man umiddelbart mener at man ville svinge bedre med end andre.

Har ikke mødt ret mange herinde fra IRL, har dog genoptaget kontakten til en gammel rideveninde via HN og har fundet min gamle part, Sabrina Boesen, som jeg også stadig har kontakt til via HN.

Anastasia & Tina

0
0
Svar på denne tråd

Møde...
Forfatter: 
Dato:  29-09-2006 20:03

Som enkelte andre så er der vist ikke nogle jeg ikke kunne tænke mig at møde.

Jo, måske een...

Tina - Nu med Høffedyret!
----------
Don´t mind the dog-
Beware of the owner!

0
0
Svar på denne tråd

Bummelum
Forfatter: 
Dato:  29-09-2006 20:21

Hvem kunne jeg godt tænke mig at møde... Hmmm...

Graven, må være en af dem ihvertfald...

Jeg ville også gerne møde Rikke og hendes Sparky...

Og så ville jeg gerne møde samtlige fotofreksene, så man kunne lærer noget mere...

Camilse og Looksen

JA... Looksen er Lukas, som i virkeligheden er Sondergardens Look At Me. Men lige meget hvad, så er en hest der elsker gulerødder

Tjek vores HP

www.camilse.dk

0
0
Svar på denne tråd

Møde HN'ere
Forfatter: 
Dato:  29-09-2006 20:25

Puha jeg har mødt ret mange HN'ere gennem de sidste år. Har hest samme sted som 3 andre herfra (GitteRH, Shannon77 og Travfreak), og mine bedste venner er her også (ud over førnævnte er det Dahlia og Francis B ).

Iben(Saska) har jeg efterhånden skrevet en hel del med, og hende kunne jeg rigtig godt tænke mig at møde. Jane som har føl efter Diablos far ,vil jeg også gerne møde engang (kan ikke lige huske hendes ryttersnaknavn).

ElseG vil jeg gerne snart møde igen - vi må snart finde ud af noget Else *S* Det samme gælder Line&Piv selvom det ikke er ret lang tid siden vi sidst sås.

Faktisk er der kun få personer herinde som jeg ikke har lyst til at møde.

Linda.

(ØV der er slet ingen der har nævnt mig *snøft*)

Mor til Freja - født 20/4-06.
Mosegaards El Diablo - en stjerne i svøb.
Medlem af HGK, FHK og Pylreklubben.
Mangler du et sted til din hest i Skive?? Kom til Team Bilstrup = Paradis for hest og rytter
0
0
Svar på denne tråd

Jeg har altid
Forfatter: 
Dato:  29-09-2006 20:42

lyst til at lære mennesker at kende, der i mine øjne virker interessante, kloge og sjove.

så det vil sige, at der er en pæn portion mennesker herinde fra, som jeg synes kunne være spændende at møde IRL.

(-Men der er så også en lidt større portion mennesker herinde som jeg absolut ikke gider bruge 5 minutter på. Nemlig dem der gang på gang stiller dumme spørgsmål og ikke tager imod folks velmenene og oftest temmelige kloge råd som de fra starten selv har bedt om.)

Har mødt et par stykker herfra. Camilla(Felur), Juliette fra Richelieu arabians, Susanfkc og Bimboe

Pernille

Ambitiøs, småneurotisk og manipulerende ponymor ;-)

0
0
Svar på denne tråd

Åååårh altså Lilar ...
Forfatter: 
Dato:  29-09-2006 20:49

... dig har jeg da også i tankerne, når jeg skriver, at jeg ikke kan sætte navn på nogen, som jeg ikke vil møde

Mvh. Lisbeth

0
0
Svar på denne tråd

Jeg vil gerne møde Gitte
Forfatter: 
Dato:  29-09-2006 20:55

igen og igen og igen :D

Ellers ved jeg det ikke lige.. og så fia/Luna men det bliver nok mere til et rotte tam tam :D

0
0
Svar på denne tråd

Og hvordan
Forfatter: 
Dato:  29-09-2006 21:33

Kan du så være den der afgøre hvem jeg finder stupid ???

At du måske føler dig truffet er jo ganske op til dig.

Illum

0
0
Svar på denne tråd

Hvem var
Forfatter: 
Dato:  29-09-2006 21:34
det skrevet til Illum?

0
0
Svar på denne tråd

Lisbeth Sejberg
Forfatter: 
Dato:  29-09-2006 21:52

Ihh der var alligevel en der huskede mig Så er jeg glad igen hehe.

Dig vil jeg også gerne møde

Linda.

Mor til Freja - født 20/4-06.
Mosegaards El Diablo - en stjerne i svøb.
Medlem af HGK, FHK og Pylreklubben.
Mangler du et sted til din hest i Skive?? Kom til Team Bilstrup = Paradis for hest og rytter
0
0
Svar på denne tråd

Altså Illum ...
Forfatter: 
Dato:  29-09-2006 21:55

... hvor er det lige, du har ondt henne i dag

Er det gigten, der plager din perfekte krop

Mvh. Lisbeth

0
0
Svar på denne tråd

Møder..
Forfatter: 
Dato:  29-09-2006 21:57

Ja jeg vil da også gerne møde jer allesammen.

Kh

mette

Undervisning tilbydes; se min Præsentation

Mette Lodberg

V/TeamLodbergRidersCoaching

0
0
Svar på denne tråd

Buhuuu
Forfatter: 
Dato:  29-09-2006 22:02

Ingen vil møde mig!! Sikke nogle lurvede HN'er i er!

Jeg har mødt et par stykker, bl.a Sjanna og Illum + en mere jeg ikke kan huske navnet på.

Det er helt ærligt ikke noget jeg tænker på.

Men nu ER jeg jo en foder nørd, så LeneG, Yankee og Eva Lydeking måske?

Hilsen Christina

Smil, det varmer...

Rid på det bedste: Rid Frederiksborg.

0
0
Svar på denne tråd

Jamen dog..!
Forfatter: 
Dato:  29-09-2006 22:11

jege r også glemt..! Ingen vil møde mig..!

Jeg har jo heldigvis mødt nogle her inde fra..!

Bla. Inger Chr..! Hendes datter, Møller´s familie plus møller.

Ditte (klikkertræningen) Og sikkert en masse andre..!

Hilsen Jette
<3Hvil i fred Loke. Død D. 24-8-06<3

<3Elsker dig af hele mit hjerte<3

<3Du vil altid være en del af mig<3

Medlem af Møllers fanklub.

Discount Heste og Pony Vanrøgternes klub

0
0
Svar på denne tråd

Gerne mange
Forfatter: 
Dato:  29-09-2006 22:13

Jeg vil da gerne møde de fleste, dog er der enkelte undtagelser. Jeg gider bla. ikke beskæftige mig med personer, som har så travlt med at nedgøre alt og alle, at de ikke engang kan stave eller formulere sig korrekt...

Conni Lehmann, pjemm, Dorte og Lisbeth Sejberg ville da helt klart være mulige "emner". Måske bare, fordi jeg er enig i det, de skriver :-)

Knus Anne

0
0
Svar på denne tråd

AnneRobin
Forfatter: 
Dato:  30-09-2006 00:15

Tak ilm .

Jeg synes altså at DIN ganger er gudesmuk - ham Robin er da for lækker ...

Selvom jeg bor på sydhavsøerne, kommer jeg ofte i Haderslev, så pas på med hvad du ønsker dig - det ku jo være at jeg kiggede indenom næste gang

-Dorte

0
0
Svar på denne tråd

Jeg ville da gerne..
Forfatter: 
Dato:  30-09-2006 01:10

...mødes med bl.a.:

AnneHH...som jeg i flere år har korresponderet via "beskedforum" med omkring vores headshakerheste og sidenhen om meget, meget mere. Håber, at det en dag lykkes at ses IRL.

- TinaMJ...som jeg har korresponderet en del med tidligere omkring mange forskellige "hesteanliggender" men faktisk aldrig har mødt. Hun har en virkeligt spændende og interessant alternativ tilgang til heste, som jeg sagtens kan integrere i min hesteverden. En meget positivt seriøs person.

- Julie Taylor...som jeg rent faktisk har mødt én gang for flere år siden hos en fælles bekendt, og som bl.a. har en ualmimdeligt fornuftig, dejlig og altid kanon-velfunderet indstilling til omgang med heste samt deres adfærd. - Og fordi hun har tilført HN en helt utrolig kvalitet i nyhedsformidlingen. Min nye guru!

- BeritH...som jeg hurtigt valgte til min første "guru", da jeg for mange år siden ankom her på HN. Kortfattet, præcis og altid på hestens præmisser.

- Illum...som jeg slet ikke kan stå for, fordi hun siger/skriver dét, som vi andre ofte kun tør tænke (og mere til), og fordi hun er så pragtfuldt skråt-op-skide-ligeglad med, hvad andre mener om hende. Keep up the spirits!

- Berit&Lukas...fordi Berit utrætteligt fodrer HN med hyggelige og ofte ganske opbyggelige historier fra den hjemlige matrikel.

- Camilse&Looksen...fordi jeg simpelthen ikke kan få billedet af hende til at passe. - Den ene uge skriver hun noget knaldgodt på HN...og den næste uge skriver hun noget, som jeg synes er det argeste ævl. Spændende person at udforske nærmere!

-xtiny...fordi hun utrætteligt kommer på HN med hele sig selv med alt, hvad det indebærer. Sejt gået...og tak for din altid totalt ligefremme ærlighed.

- og så var der hende med "Rødhætte"-ponyen...jeg husker ikke lige hendes navn, men jeg ville meget gerne møde hende for finde ud af, om mine temmeligt negative oplevelser af hende her på HN egentligt var/er så rigtige, som jeg troede. Jeg ville i hvert fald gerne lade det komme an på en prøve.

-Graven...bl.a. fordi hun er en aktiv jagtrytter, der lyder til at være lige dén, som jeg godt gad at danne par med under en jagt.

Cruella77...som jeg rent faktisk har mødt og været sammen med næsten en hel dag på Fyn i den tidligere så berømte Baloo-sag. Det kunne være sjovt at mødes igen. Hun er godtnok en frisk pige!

Og der er mange flere, som det kunne være sjovt at møde.

Hilsen Linda.

Hellere tænde et lille lys end rase over mørket.
0
0
Svar på denne tråd

EEEiii, glemte én...
Forfatter: 
Dato:  30-09-2006 01:15

..og det er...(trommesolo)...

atengstedt!

Hun har ikke været herinde på HN i noget nær en menneskealder, men det var altid en ren fornøjelse at læse hendes indlæg!

Hun havde(har) en forrygende herlig humor.

Hilsen Linda.

0
0
Svar på denne tråd

LindaKW
Forfatter: 
Dato:  30-09-2006 01:20
Det er mig med Rødhætte (Eller var, jeg solgte hende nemlig).. Jeg har stadig følle (Som så er en plag) Og du er mere end velkommen :) Angel (følle) står PT (igen) på sin fødegård, mens jeg bor i Fredericia med resten af min dyreflok..

0
0
Svar på denne tråd

Hende med Rødhætte-ponyen ...
Forfatter: 
Dato:  30-09-2006 01:24

... er længere oppe i tråden, under navnet Ratster Zoo

Mvh. Lisbeth

0
0
Svar på denne tråd

Nååh..ja...
Forfatter: 
Dato:  30-09-2006 01:30

...det var jo Tanja, du hed - eller rettere hedder! Jeg kunne ikke lige huske det.

Nu er Fredericia desværre liiige lidt langt væk nok til at komme forbi til en kop kaffe (herovre fra den nordlige del af Djævleøen), men tak for invitationen.

Jeg håber, at både du, Angel og Rødhætte har det godt, og at I alle tre trives!

Hilsen Linda.

0
0
Svar på denne tråd

LindaKW
Forfatter: 
Dato:  30-09-2006 01:36
Mig og Angel har det hvertfald fint (Angel er faktisk lidt overvægtig ) Jeg aner ikke hvordan Rødhætte har det, da den nye ejer blev meget B*tchie da handlen var overstået, og jeg måtte ikke engang få at vide hvordan hun havde det da jeg spurgte.. (ville jo gerne vide om hun var kommet godt hen til sit nye sted) Så jeg håber hun har det godt, og at jeg ikke pludselig finder hende på et eller andet marked..

0
0
Svar på denne tråd

Ville gerne møde
Forfatter: 
Dato:  30-09-2006 07:58

Okay, tænkte ellers at jeg ikke ville svare men...

Jeg ville super gerne møde Rollo!

Tror hun er alletiders søde pige, hun har i hvert fald humor så det basker!

Og Vicky82, vi har snakket sammen på messenger hvilket godtnok er ved at være noget tid siden men vi er bare så ens på mange punkter, det ku være sjovt at se om det rent faktisk blev nødvendigt at sige noget

Atengstedt- og så skulle der bare snakkes have!(og heste selvfølgeligt...)

Lone Beck- alletiders skøre tøs

Og så alle dem inde fra avl!

Specielt CharlotteGC og Dressuravler (+ alle deres lækre heste sæføli )

Men der er ikke nogen fra HN jeg ikke ville synes det var sjovt at møde.

Verden har mistet en af dem der betød noget
Hvil i fred Steve Irwin
Daisy
04/06-1997-05/01-2005
Savner dig min skat, men sorgen er kærlighedens pris
Det sværreste er at vise man er noget særligt
0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  30-09-2006 13:34

Mmmh hvem jeg gerne ville møde..det er dælme svært.. synes der er mange sjove personligheder herinde, men:

Smukkeped : for sine gode holdninger og lidt et "rivejern"-agtige væremåde.

Louise E: fordi vi har talt om det TIT men at det aldrig bliver til så meget..og fordi hun har hundehvalpe ligenu..

Men jeg har mødt: Hundegittemor,Camilla(felur), Stine P og Riderlykke (sikkert også nogen andre..som jeg ikke pt husker.)Men Dejlige tøser!

Hilsen Sas.

.............................

0
0
Svar på denne tråd

Hmm...
Forfatter: 
Dato:  30-09-2006 17:12

..Dorte - har jeg måske mødt dig på Nysted Dyreklinik?

Jeg har mødt et "mindre" udsnit af HN'er :-)

Hmm.. En jeg nok gerne ville møde er Ariel.

Han er skarp og humoristisk

Meen der er lidt langt til Brazil..

Sadel sælges:
Wintec 500 m. Cair, rødt kopfjern (næstbredest)
Brugt 5 gange - som ny!
Se min præsentation for info og billeder :-)
PRIS: 3000 kr.
0
0
Svar på denne tråd

Der er ikke nogen
Forfatter: 
Dato:  30-09-2006 17:24

jeg IKKE kunne tænke mig at møde. Og hvad Illum angår, så tror jeg ikke hun er så "slem" endda. Tror bare hun elsker at få bragt sindene i kog herinde. Og det lykkes :D Gang på gang på gang...

Nu venter jeg på, at Illum skal skrive et dybt fornærmende indlæg henvendt til mig om at jeg er en uvidende amøbe for hun mener dybt seriøst, at vi alle er nogle paddehatte med grimme heste :D

The tragedy of life is not that it ends so soon, but that we wait so long to begin it.
- W.M Lewis
0
0
Svar på denne tråd

Nu skrev jeg
Forfatter: 
Dato:  30-09-2006 18:13

Snot stupide og det er ikke på nogen måde at sammenligne med en amøbe, den kan jo ikke gøre for det.

Og jeg rettede ikke henvendelse til nogen bestemt, men det er da hyle morsomt at een nævner sig selv ved navn og det understøtter jo min ide om at nogle er S.S

Og endnu en gang jeg skrev nogle, og det er jo IKKE alle.

Og nu skal jeg forklare for de fattesvage, "Smukke Ganger" er et navn min hest har fået og ikke en betegnelse på om hesten er smuk eller ej.

Var det så svært ja åbentbart for den var der INGEN der fattede, så måske er der flere S.S end jeg først antog

Illum

0
0
Svar på denne tråd

møde...
Forfatter: 
Dato:  30-09-2006 19:08
Jeg har ikke lyst til at møde nogle her indefra ( andre end dem jeg selvfølgelig kender i forvejen)

Men er da ret fasineret af TineM(Tulle og plethesten) meget få mennesker siger mig noget, men Tine virker oprigtig, sød, mild, og som godheden selv, og så er det jo tydeligt at hendes heste er vilde med hende, hvilket siger mig at mine antagelser er rigtige :)
0
0
Svar på denne tråd

Mange...
Forfatter: 
Dato:  30-09-2006 19:11

Der er godt nok mange jeg gerne vil møde..

Else G, Lisbeth Sejberg, Karolimor + datter (det må bliver Karoline :-D ), Anjahoff - det har været under opsejling læææænge, men er aldrig blevet til noget :-(, Xtiny...

Bom bom bom...

Der er altså mange, jeg kan bare ikke lige komme på dem...

Illum - selvom navnet Smukke Ganger er et navn du har givet din hest, kan der jo også være andre der har givet deres det ;-) Tænk hvis jeg tog patent på navnet Zheena :-D

Vickie

Igen med Zheena.

Og aldrig mere uden.

LEJLIGHED SØGES!

1-2½ værelses lejlighed søges akut på amager!

Tilladelse til husdyr.

Skriv eller ring, - ALT har interesse.

0
0
Svar på denne tråd

Hvis det endelig skulle være...
Forfatter: 
Dato:  30-09-2006 19:21

Det måtte så blive (i vilkårlig rækkefølge):

Minski - hende kendte jeg da jeg var stor skoletøs og hun en lille! Har ikke set hende siden midten af 80'erne.

Lisbeth Sejberg - fordi jeg syntes hun har en underholdende måde at kommentere indlæg på. Syntes faktisk at hun er lidt sej.

Karolinemor - fordi hun er så livsbekræftende og virker som en neurotisk ponymor der ikke pacer sit barn, men støtter sin datter i hendes sport.

Frank/Flare63 - fordi han virker som en ualmindelig flink fyr.

- men det er vist nemmere at remse de få op som jeg ikke har lyst til at møde, men nu er jeg pænt opdraget så de navne holder jeg for mig selv.

KH Pia

- Et liv med en traver er et liv med fest og farver -

"Survivor", mørkegrå han-killing skal flytte hjemmefra ca. 26. oktober. Nyt hjem søges. Han bor på Djursland, delvis staldkat - kan dog bruge kattebakke!

0
0
Svar på denne tråd

Jeg skriver...
Forfatter: 
Dato:  30-09-2006 19:34

...aldrig i disse tråde, for der er næsten aldrig nogen, der har mig med på deres liste

Men i anledning af at der rent faktisk er nogen i denne tråd, der har husket mig (eller glemt at glemme mig), indbydes de alle hermed til kaffe i mit skodkøkken med nullermænd.

Mvh

Julie

"Enhver idiot kan skrive dansk. Og mange af dem gør det også."

Børge Weidemann, tekstforfatter

0
0
Svar på denne tråd

Nye bekendtskaber!
Forfatter: 
Dato:  30-09-2006 20:53

Hej

Jeg har mødt et par stykker i den virkelige verden herinde fra bla.:

Westlife:(som jeg var så sød at lade mig ride hendes hyp!

Peanut: (Som nu er flyttet ud til Bissen & jeg)

Sasser: (Som jeg stadig holder kontakt med)

MissKicki: Min super veninde

Dithe82: En anden dejlig veninde

Woody/minmie: Som er endt med at blive en rigtig nær veninde

Jeg gad godt møde:

Jette. Loke du er elsket..<3 Hun virker som en super sød pige!

Vicky02: Hun virker som en super sød pige,og meget hjælpsom

Graven: Hun har den smukkeste hyp,og hun er også rigtig god at få råd af,og meget rar personlighed

Sabrina & Stald Kelon`s Lerano

0
0
Svar på denne tråd

Illum -
Forfatter: 
Dato:  30-09-2006 21:11

Mit indlæg var skrevet med glimt i øjet. Det håber jeg fremgik ;) Ellers er det din fejl, at du ikke kunne gennemskue det

Jeg er ikke med på nogens liste. Så slipper jeg også for at bage al den kage, når det vælter ind med besøgende. Stakkels, stakkels populære HN'er

The tragedy of life is not that it ends so soon, but that we wait so long to begin it.
- W.M Lewis
0
0
Svar på denne tråd

Tullelul
Forfatter: 
Dato:  30-09-2006 21:15

Pernille n: Ej det var dog fantastisk sødt sagt :)

Der er mange mennesker herinde, jeg godt kunne tænke mig at opleve. :) Og mange jeg ikke kunne tænke mig :)

...Den overkommanderende chefpræsidentlederkejserkongegeneraldirektørberider...

Det klinger :D

... Ej at forglemme smukke Plethest ...

0
0
Svar på denne tråd

ingen bestemt
Forfatter: 
Dato:  30-09-2006 21:27

Jeg vil da egentlig møde de fleste, hvis det nu lige var --- har ingen bestemt, jo Pia fra sjælland - med Signe :-) ellers er der kun et par stykker som jeg bestemt ikke har lyst til at møde.

Mette

Billeder af mine børn.

Et barn er en engel, hvis vinger krymper i takt med at benene vokser.

0
0
Svar på denne tråd

Ja jeg havde...
Forfatter: 
Dato:  30-09-2006 21:29

en gammel ven der hed Torben Noren.

Når man spurgte ham, hvordan det gik, sukkede han altid og sagde:

"Ak ja du, siden Einstein og Niels Bohr er død, er det sgu blevet lidt ensomt".

Gør ikke som ham kære Illum, forfald ikke i deppression over menneskehedens manglende fortræffeligheder, men tænk positivt.

Desuden så ved du i virkeligheden godt at en bemærkning som den du fyrer af her, automatisk "backfirer" på dig selv ikke?

MH Conny

Følg klummen "Trænerliv" på

WESTERNPORTALEN der har 11,500 hits om dagen

Vil du vide noget om NONI Juice?

WWW.NoniUser.dk

0
0
Svar på denne tråd

amirglory
Forfatter: 
Dato:  30-09-2006 23:29

Smukke-ped : Trucker tøs eller ej, så kan jeg stadig godt lide din humor

Jeg glemte lige... hvad er det hun hedder med Lime light og little lichie(staves?)

Så er der Graven og Tanja Aulbjerg/gård (vil jo ikke snyde og begynde at lede efter præs.) Så vil jeg også gerne møde Dianna Pilgård

0
0
Svar på denne tråd

Jeg har de seneste par dage, siddet
Forfatter: 
Dato:  01-10-2006 01:19

og skrevet ned, hvem jeg HAR mødt.. :) :)

Indtil nu er min liste på 4½ A-4 sider.. Sååå hvis jeg skal have alle dem herind...

Uhhh så får jeg da skrivekrampe... :) :)

Og af skræk for at have glemt nogen, på listen, sååå... :) :) :)

Vil så bare lige fortælle, at Berit & Lukas, var den aller første jeg mødte herinde fra IRL...

Og vi mødes af og til stadigt... Vores piger er perleveninder.. :) :) :)

Jeg har en liste sååååååååååå lang af navne jeg mega gerne ville møde IRL..

Men vil nøjes med at fortælle om een, jeg mega gerne vil møde og det er PiaGlanni..

Jeg har den store ære af, at være nettante-skrudemås til hendes herlige datter Signe.. :) :) :) :) :)

Lilar:

Ja, vi må have gjort noget ved det gensyn... :) :) :)

Julie Taylor:

Kik lige billeder på min præsentation... :) :) :)

Mkh.
Else.

Man lugter ikke af hest, man dufter.. :) :) :)

HUSK: Altid kontrakt, ALTID, andet er for dumt.. !!

Lækker kl.münsterlænder/breton bl. hanhund 1 år, søger nyt hjem NU.

Henv.:Laila Thomsen 97301303

0
0
Svar på denne tråd

jsajdgbdkj
Forfatter: 
Dato:  01-10-2006 01:31

bare vickie85d:o). fordi hun åbenbart ikk vil mødes med mig nå.

øhmmm og mange (andre) kloge personer.

Hilsen Nanna
Her stod der en gang noget klogt.
0
0
Svar på denne tråd

Åååhhh neeej
Forfatter: 
Dato:  01-10-2006 02:37

Undskyld Nanna

Du er ON TOP of my list!

Det ved du også godt

Vickie

Igen med Zheena.

Og aldrig mere uden.

LEJLIGHED SØGES!

1-2½ værelses lejlighed søges akut på amager!

Tilladelse til husdyr.

Skriv eller ring, - ALT har interesse.

0
0
Svar på denne tråd

Jojo klart
Forfatter: 
Dato:  01-10-2006 09:05
Jeg er jo blond og ikke dum ;-)

Illum

0
0
Svar på denne tråd

Dorte.
Forfatter: 
Dato:  01-10-2006 13:12

Du siger bare til. Hestene er altid klar på en lille tur i det grønne og kaffen kan hurtigt blive klar :-)

Tak for kompliment til hestene. Robin har jeg dog solgt til Norge, hvilket var en rigtig god beslutning. Han har det super godt. Han var faktisk på besøg i juni, da han havde været til turnering i Belgien. Så lå Haderslev jo lige på vejen tilbage til Norge :-) Det var rigtig dejligt, at se han har det så godt. Du kan se flere billeder af ham på nuværende ejers profil, Charlotte Karlsen.

Efter Robin købte jeg Zenya, som jeg nu er ved at ride op. Hun kunne ikke rigtig noget, da jeg fik hende, men det har ændret sig drastisk inden for de sidste par mdr. Skønt med en samarbejdsvillig hest = Zenya.

Knus Anne

0
0
Svar på denne tråd

hmmm...
Forfatter: 
Dato:  01-10-2006 14:16

der er ikke speicel noget her fra jeg ville møde, kommer ikke så tit her.

Men mange fra Joras.dk vil jeg GERNE møde dem og alle deres lækre ismuler!!

Christine

0
0
Svar på denne tråd

Skidt med personerne
Forfatter: 
Dato:  01-10-2006 14:24

Eller måske ikke helt - men der er helt sikkert nogle heste (og så Krig og Terror) jeg har hørt om herinde jeg gerne ville møde!

Ville ufatteligt gerne møde Smukke Ganger - for der kan man da snakke om en hest i sin bedste alder der virkelig ikke lader sig trykke af datoen på sine papirer.

Maxi (Jan´s) har jeg været så heldig at møde - og han er helt som jeg havde forestillet mig - masser af personlighed!

Har været til HN træf og mødt nogle hyggelige mennesker og Graven red jeg bag da hun lavede en lille dukkert for et par jagter siden - Ti Hi - men hendes flinke mand Ole siger at tøjet næsten er blevet lyst igen

0
0
Svar på denne tråd

Else...
Forfatter: 
Dato:  01-10-2006 14:40

Ha ha... hvor ser jeg dog intelligent ud Du har virkelig fanget essensen af min personlighed

Mvh

Julie

"Enhver idiot kan skrive dansk. Og mange af dem gør det også."

Børge Weidemann, tekstforfatter

0
0
Svar på denne tråd

Allycat...
Forfatter: 
Dato:  01-10-2006 19:31
Du skal da være velkommen til at kigge forbi...og hvis du siger til i god tid kan jeg da få fat på Hundegitte så hun kan komme forbi med sin hingst Jack D, så kan du få mødt dem osse...

Rigtige mænd rider western

" You can see what man made from the seat of an automobile, but the best way to see what God made is from the back of a horse"

0
0
Svar på denne tråd

møde...
Forfatter: 
Dato:  01-10-2006 19:33

Der er ingen herinde fra jeg specielt vil møde. Kender nogle stykker og det er fint.

Det kunne da sikkert være hyggeligt, men kender sikkert også nogle som er her, men som jeg ikke ved hvad hedder herinde.

Der er til gengæld en del jeg har det fint med ikke at kende, men det er fordi den personlighed de viser herinde absolut ikke virker som nogle jeg har lyst til at møde IRL...

Hilde Knab - *26. marts 1981 ¤6. juli 2006 - elsket og savnet

Video af Hilde: media.putfile.com/Hilde-Knab-10

:-) If you see someone without a smile, give them yours (-:

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  01-10-2006 19:37

Kan godt forstå ingen gider mødes med mig. For jeg er skide irriterende !

(Selvironi er en god ting!)

♡ KSR ♡

♡Don Shcufro,Cavan,Martine♡

♡Ida Steen Nielsen♡

Ryttergården

0
0
Svar på denne tråd

Allycat..
Forfatter: 
Dato:  01-10-2006 20:07
... dyt eller stop lige op næste gang du ser mig - vil da mægtig gerne lige sige hej til dig *s*

Mvh Gitte,

mor til Tera f. 08-02-05 (19 mdr.)

1 årig glathd. gravhund han, søger nyt hjem. Se mere på præsentationen.

www.trenddog.dk for det lækreste hundeudstyr

www.26270272.dk - min hjemmeside

0
0
Svar på denne tråd

Hmm...
Forfatter: 
Dato:  01-10-2006 20:42

Jeg vil gerne møde alle de kloge mennesker der har hjulpet med foderplaner (Yankee, Eva L-O, LeneG m.fl.) samt hingstevalg (Flo specielt, da her er en virkelig inkarneret springhesteavler gemt ;-), men også alle de andre avlere og alle deres kanongode heste).

Derudover er jeg generelt nysgerrig efter at få ansigter på folk - he he, Julie Taylor, nu kender jeg dit

-Mia

*** Mangler din hest en dygtig rytter et par gange om ugen?? ***

Bor den i nærheden af København??

-Så vil jeg meget gerne hjælpe dig! :-)

0
0
Svar på denne tråd

Julie Taylor
Forfatter: 
Dato:  01-10-2006 21:53

Du er da sød på det billede... :) :) :) :) :)

Mkh.
Else.

Man lugter ikke af hest, man dufter.. :) :) :)

HUSK: Altid kontrakt, ALTID, andet er for dumt.. !!

Lækker kl.münsterlænder/breton bl. hanhund 1 år, søger nyt hjem NU.

Henv.:Laila Thomsen 97301303

0
0
Svar på denne tråd

CharlotteGC
Forfatter: 
Dato:  02-10-2006 14:05

Invaderet? Bare fordi folk spørger om I er mine forældre ;-)

Du kan da bare sige hvis du ikke kan li' mig

Stutteri High

0
0
Svar på denne tråd

Ingen nævnt, ingen glemt
Forfatter: 
Dato:  02-10-2006 14:24

Men her er da bestemt en masse mennesker, som det kunne være sjovt at møde - eller er det måske bedst at lade bekendtskaberne gro i cyberspace??! Jeg ved det faktisk ikke...

Hvorom alting er: Det er lykkedes mig at møde et par stykker, og det har ikke været en skuffelse!

Venlig hilsen
Randi G.

Mors hest er bedst
(Anne-Katrine, 4 år)

0
0
Svar på denne tråd

Har mødt
Forfatter: 
Dato:  02-10-2006 14:47

rigtigt mange herindefra. både fra 2 hn træf, og så i alle mulige andre sammenhænge.

men en jeg rigtigt gerne ville møde er YANKEE, simpelthen for at overrække hende en lille ting med en pæn sløjfe på fordi hun altid er så sød til at hjælpe med fodring

Hilsen Sjanna

0
0
Svar på denne tråd

Jeg har mødt
Forfatter: 
Dato:  02-10-2006 15:12

en hel del herinde fra, bla. min meget meget gode veninde (tak).

Ellers har jeg ikke behov for at møde specifikke mennesker hefra, men kan i det hele taget godt lide at møde fremmede menesker.

Nej, ok, jeg vil godt snart møde min veninde igen og igen og igen

... Hellere en fed bil end en fed hest...
0
0
Svar på denne tråd

overskrift.
Forfatter: 
Dato:  02-10-2006 15:20

Jeg har aldrig været med herinde til HN træf. Og tænker ikke over at møde nogle herinde fra når jeg er her. Men ville da være hyggeligt at møde nogle. :)

Navne jeg husker herine fra så lidt som jeg er her: Illum, Jan med Maxi, Graver, Sasser, ElseG og Tine med dejlige Tulle :)

Det var dem jeg lige hurtig kom i tanke om. Men helt klart husker jeg flere om lidt :)

Med Venlig Hilsen Lea

Take the chance and follow your heart !

<3 <3 <3 <3 Skovgårdens Phoenix <3 <3 <3 <3

0
0
Svar på denne tråd

Lidt et kys-og-klap
Forfatter: 
Dato:  02-10-2006 15:40

indlæg *ss* for hvem håber ikke at blive nævnt som én man gerne vil møde?? Det lyder jo dejligt i ens selvværds-balje af skvuplende hyggeligt ord...

Dem jeg møder vil jeg prøve at huske til næste gang vi mødes...

HN er mit "slap-af" sted hvor napper et par indlæg ind i mellem adfærdsbesvarsler, kursusplanlægning, bogførring og øvrigt regnskab *s*

Mvh Gitte,

mor til Tera f. 08-02-05 (19 mdr.)

1 årig glathd. gravhund han, søger nyt hjem. Se mere på præsentationen.

www.trenddog.dk for det lækreste hundeudstyr

www.26270272.dk - min hjemmeside

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider