Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Jamen, der er en fremmed hund...
Forfatter: 
Dato:  27-09-2006 12:52

...der kigger ind!

Igår var jeg gået tidligt i seng, og jeg havde sovet en lille time, da den lille af hundene sætter huset på den anden ende, og den store begynder også at gø det bedste han har lært.

Jeg går ned for at se hvad det er de har gang i. Der er ikke noget at se, og de får lov at gå en tur ud i haven, så de kan se at der ikke er nogen. Den store lunter en tur rundt, mens den lille er meget hys og gør lidt. Jeg lukker dem ind, låser døren, og vil gå op i seng igen, da jeg ser lille Joy stå og kigge meget galt ud af vinduet fra min fars seng. jeg går hen for at undersøge hvad han har fået øje på, men jeg kan ikke se noget. Den store hopper op med forbene og kigger med ud, og i samme øjeblik begynder den Joy at knurre, og dajeg forsøger at røre ved den store af hundenes spejlbillede bliver han tosset og begynder at gø.

Joy har altså fået øje på nogle meget farlige hunde, som han mener lurer ind af hans vindue...

Jaja... det er også meget vigtigt at vække mig for det

Jeg er da spændt på om det er spøgelser han får øje på i nat...

Camilse og Looksen

JA... Looksen er Lukas, som i virkeligheden er Sondergardens Look At Me. Men lige meget hvad, så er en hest der elsker gulerødder

Tjek vores HP

www.camilse.dk

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider