Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Sjove forslag til en mere aktiv hverdag
Forfatter: 
Dato:  27-09-2006 12:24

jeg har fået "motions flip" igen...

Jeg skal helst røre mig mest muligt, og ALT tæller.

Jeg cykler til/fra job og til og fra hest de dage jeg rider, jeg styrketræner, jeg går ture...

Og for at det hele ikke skal blive for trist går jeg tur med forældrenes hund indimellem, shopper (så går man jo meget), tager i byen og danser rundt (og danser rundt derhjemme), spiller vikingespil og lignende (men det tillader vejret ikke rigtig så meget mere)...

Og det jeg efterlyser er så de små SJOVE ting man kan lave i sin fritid (eller på job) for at bevæge sig...

Ikke de f´klassiske med "tag trappen i stedet for elevatoren, stå af et stoppested før osv."

mere noget alla det her:

At løbe om kap med en tosset kollega (hvis man nu havde sådan en)ud til kopirummet, at lege gæt og grimasser med familien, at prøve at fange ens lille fætter når han stikker af med ens dagbog, at skulle rejse sig og så en runde hver gang en bestemt reklame kommer på tv - jamen you name it!

Så kom så - SKØRE, SJOVE, ALTERNATIVE forslag er velkomne...

For at summere op - det overordnet spørgsmål er:

HVAD kan man gøre af små sjove ting for at være mere aktiv i hverdagen og have det sjovt samtidig??

Kom så, kun fantasien sætter grænser, måske er jeg tosset nok til at teste jeres forslag

Bluckie - Med alt for meget energi for tiden

0
0
Svar på denne tråd

vandkrig
Forfatter: 
Dato:  27-09-2006 12:31

Ja hos os er vandkrigen gået ind :P

Det får man i hvert fald lidt motion af når man styrter rundt i huset for ikke at få vand.

Det hele startede med at jeg vil køle kæresten ned, men han er desværre stærkest og tog vandpistolen fra mig, så det endte med det var mig der fik vand.

Min mor opdagede det og gangen efter han kom ja så var hun klar til at give ham vand, for han skal jo ikke sprøjte på hendes "lille" pige :P hæhæ

Så nu er der gået vandkrig i det hver gang kæresten er på besøg... jaja ved det godt vi er ikk helt normale, men stolte af det :D

Ninkamus

Love is like the wind, you can't see it but you can feel it!
I KNOW :)
0
0
Svar på denne tråd

Hmmm
Forfatter: 
Dato:  27-09-2006 12:51

Drik din oel af tungere glas, det er den eneste form for motion jeg faar for oejeblikket.

Til gengald er min form nu saa daarlig, at jeg bliver forpustet naar min naese loeber.

Hav det hyggeligt

Frank

0
0
Svar på denne tråd

Hehehe...
Forfatter: 
Dato:  27-09-2006 15:14

Den med vandkrig skal jeg da huske...

Den er kæresten sikkert med på - om ikke andet så hvis den foregår i lejligheden med mig iført hvid t-shirt...

Og den med øl - tror du også det virker med vand?

Altså - det tunge glas?

:-P

Bluckie

0
0
Svar på denne tråd

når du handler
Forfatter: 
Dato:  27-09-2006 15:39

skal du løbe 4 gange rundt om den reol/køledisk, din vare ligger i.

Den kurv, dine varer skal være i, placerer du i fjerneste hjørne af butikken og så LØBER du derhen, hvergang du har fundet en af de varer, du skal have.

For at det ikke bliver træls ikke at have en kurv at bære rundt på, har du en i hver hånd, fyldt med 5 kilos melposer (OOoo, hvor mange mon der kan være i hver kurv?)

Når din kurv er fyldt og du har fået alt på indkøbslisten, stiller du melet tilbage, een pose af gangen (i løb naturligvis!)

I kassekøen bruger du din kurv som håndvægt. Hvis du vil have en i hver hånd, spørger du bare, om du må låne en af de andre kunder, der står i kø.

Vrerne lægger du ud i din cykelkurv een efter een (i løb forstås!)

... er der andet, jeg kan hjælpe dig med? *gg*

Mvh

Christina & Prinsesserne, Skrydenlyst

PRINSESSERNE SØGER EN PASSER :-)

8830 Vammen

0
0
Svar på denne tråd

jhhøgoh
Forfatter: 
Dato:  27-09-2006 15:55
i min lejlighed er det sådan at man kan gå fra stuen-køkken-gang-stuen i en cirkel så hver gang man skal et eller andet går maan lige nogle omgange

Jjips

MVH. Thea Løvgreen

-Som er imod unødvendige Dyreforsøg!!!

0
0
Svar på denne tråd

PLaystation
Forfatter: 
Dato:  27-09-2006 15:59

Ja, som overskriften siger, køb en playstation. Så køber du spillet tekken. Og så køber du måtten og de tilhørende dimser til arme og ben -istedet for et joystick "skyder" man med arme og ben, og det går superhurtigt. Her taler vi virkelig workout foran tv'et!

/Anna

0
0
Svar på denne tråd

hejsa.
Forfatter: 
Dato:  27-09-2006 16:10

Hmm... Når du skridter din hest af, kan du stå af, løsne gjorden nogle huller og gå med den. Så får man lige en 10 min. gåtur:)

Knus Christina

<3 Christina&Rasmus <3

0
0
Svar på denne tråd

Gode forslag
Forfatter: 
Dato:  28-09-2006 16:44

Skingur - Den må prøves, har gjort noget lignende med en ven engang vi var i Ålborg... S¨å pas på derude i supermarkederne! ;-)

Jips - God ide. Her kan man faktisk gå rundt i noget der hedder stue - spisestue - soveværelse. Den er hermed skrevet bag øret.

Anna - Den var faktisk SUPER god! Den tror jeg faktisk jeg investere i, så kan kæreste også få sig et godt grin!

Chrstina - Nu rider jeg ikke tit, men går nu ofte med hesten af hensyn til min ryg der får nok efter 1 times hård træning, men tak :-)

Bluckie - Nu snart meget aktiv :-D

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider