jeg har fået "motions flip" igen... 
Jeg skal helst røre mig mest muligt, og ALT tæller.
Jeg cykler til/fra job og til og fra hest de dage jeg rider, jeg styrketræner, jeg går ture...
Og for at det hele ikke skal blive for trist går jeg tur med forældrenes hund indimellem, shopper (så går man jo meget), tager i byen og danser rundt (og danser rundt derhjemme), spiller vikingespil og lignende (men det tillader vejret ikke rigtig så meget mere)...
Og det jeg efterlyser er så de små SJOVE ting man kan lave i sin fritid (eller på job) for at bevæge sig...
Ikke de f´klassiske med "tag trappen i stedet for elevatoren, stå af et stoppested før osv."
mere noget alla det her:
At løbe om kap med en tosset kollega (hvis man nu havde sådan en)ud til kopirummet, at lege gæt og grimasser med familien, at prøve at fange ens lille fætter når han stikker af med ens dagbog, at skulle rejse sig og så en runde hver gang en bestemt reklame kommer på tv - jamen you name it!
Så kom så - SKØRE, SJOVE, ALTERNATIVE forslag er velkomne...
For at summere op - det overordnet spørgsmål er:
HVAD kan man gøre af små sjove ting for at være mere aktiv i hverdagen og have det sjovt samtidig??
Kom så, kun fantasien sætter grænser, måske er jeg tosset nok til at teste jeres forslag

Bluckie - Med alt for meget energi for tiden