Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Hvor pinligt
Forfatter: 
Dato:  27-09-2006 11:51

Vi har jo været den helt store tur igennem med at få skiftet tag, forstærket spær og skiftet isoleringen.

I den forbindelse begyndte vores signal til fjernsynet lige pluselig at være meget dårligt.

Jeg bad håndværkerne gå efter om de havde trukket i noget eller slukket for noget, men nej det havde de ikke.

Jeg fik så en teknikerud i dag og det viste sig så at der var slukket for forstærkeren - hvor pinligt.

Jeg er heldigvis ikke den eneste, der laver det nummer.

Puskin

0
0
Svar på denne tråd

Lige så pinligt som
Forfatter: 
Dato:  27-09-2006 12:12
...den gang jeg fikk "oljemanden" ud, fordi jeg trodde fyringsoljen var slutt. Det visede seg at jeg hadde slått av fyret. Midt i vinter. og sur var jeg også fordi oljen var så udrøy...
0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  27-09-2006 13:26

Ja, jeg har gjort noget lignende.

Jeg har i butikken en DK automat, en til kunden og en hvor jeg taster beløb og hvor kvitteringen kommer ud.

Pludselig en dag virkede den ikke, den skrev bare fejl 01 hele tiden, jeg kunne ikke finde udad hvad fejl 01 skulle være og TDC kunne heller ikke oplyse mig det, så jeg måtte have en tekniker ud fra TDC, ham ventede vi på i 14 dage og da han endelig kom, kiggede han på automaten i ca. 2 sek. og sagde "jamen, den er jo løbet tør for papir!!!" PAPIR Se det er PINLIGT Det havde jeg slet ikke tænkt på, for der havde ingen røde streger været på bon rullen (de røde streger plejer at betyde at rullen er ved at være tom) Det tog ham under 2 min. at skifte og sige pænt farvel igen. 2 dage efter kom der så en sød lille regning fra TDC på 1799,-

Carina

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider