Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

min kat åbner døren...
Forfatter: 
Dato:  26-09-2006 19:44

...til det ene toilet og gennembanker toilet rullen!!!

Nu har hele familien beskyldt gud og hver en mand for at glemme at lukke døren...og hvem er synderen!!! Nemlig ..

Jeg har nemlig liiige opdaget det...hehe

Gud hvor jeg morer mig, hihi...

Nu har jeg låst døren udefra...den kan den vel ikke låse op?

Det skal siges at det er en meget let dør...de andre døre i huset er tungere og dem kan hun ikke åbne... hun prøver ellers ihærdigt! hehe

den skøre kat der er besat at toiletruller...

andre der har døreåbne katte?

knus Nanna Og den vilde kat -bella

Støt de græske hunde
www.graeskehunde.dk
Nu med part på Bella
0
0
Svar på denne tråd

Mig...
Forfatter: 
Dato:  26-09-2006 19:51

Jeg har også en af de der undelige døråbnene katte... hehe...

Terkel har også fundet ud af at han kan åbne døren ud til gangen og den med toiletdøren kender jeg også godt...

Terkel har så sin kattebakke ude på toilettet så der må han gerne være, men han har fundet ud af at han kan åbne døren udefra når man sidder på toilet... Skøre kat

Han er også total besat af toiletruller så herhjemme slår vi ikke toiletbrættet ned for så kan han nemlig nå toiletpapiret *S*

Han har heldigvis ikke fundet ud af hvordan han åbner døren til bareværelset (har toilet og bad adskilt i hvert sit rum) og til soveværelset... endnu... hihi

Hilsen

~¤~ Heidi ~¤~
&
*MaRiScA*
.
"Det du har i hånden er det du mangler at lave bagtil"
- Citat af Bent Branderup
0
0
Svar på denne tråd

ikke katten
Forfatter: 
Dato:  26-09-2006 19:56

Men en hund der er en hund efter toilet ruller. Vi har også været nødt til at låse døren udefra, ellers ville vi ikke have en toilet rulle i huset.

Anita Osk Rasmussen

"Ingen er for store til at vise venlighed,
men nogen er for små"
0
0
Svar på denne tråd

hahaha hvor morsomt
Forfatter: 
Dato:  26-09-2006 20:03
-min gamle kat på 18 er noget mere stilfærdig nu, så den slags har jeg ikke problemer med.
Prøv i øvrigt at kigge på youtube.com - jeg mener det var der jeg så en video med en kat der trak ud i toilettet i 3 minutter! Den blev bare ved og ved og ved, og kiggede ned i kummen! Og trak så ud igen osv. Morsomt!
Dyr er da bare for sjove at have i sit hus.

/Louise
0
0
Svar på denne tråd

vores gør
Forfatter: 
Dato:  26-09-2006 20:09

Vores kat har siden han var nogle måneder kunnet åbne alle vores døre både udad og indad. Da vi havde den anden kat fik han også lært hende det.

Vi kunne dog altid se hvem af dem der gjorde det. Minnie som hunkatten hed var en lille størrelse. Hun hang stadig i dørhåndtaget når den gik op.

Mjauritz som vores stor kastereret hankat på 7 år hedder rejser sig op på bagbenene og slår håndtaget ned. Når den går indad kan han finde på at hoppe en gang op på dørhåndtaget og så skubbe fra på dørkarmen.

Det eneste irrerterende ved det er kunne han da bare lære at lukke dem igen

Hilsen

Mona

Se vores hjemmeside

www.123hjemmeside.dk/staldhyldtoft

0
0
Svar på denne tråd

toiletruller
Forfatter: 
Dato:  26-09-2006 20:18

Ork ja... det kender jeg alt for godt til...

Min store monstorkat til Samson har altid været besat af toiletskyld så han nærmest levede på toilettet for det var det mest spændende sted.

Men ak en gang blev hans bestættelse udvidet med toiletrullen... fandt ud af det en dag hvor jeg havde været væk i lang tid. Samson så meget uskyldig ud da jeg kom hjem! Men det viste sig at jeg havde glemt at slå brættet ned så havde Samson rullet en HEL NY rulle toilletpapir ned i kummen!!! Nam nam... der var for meget papir i til at jeg kunne skylle ud så jeg måtte fiske fiske fiske... eeew. tak samson...

Nu er hans besættelse af toilleter "begrænset" til toiletskyl og så skal han have en ordentlig kæletur når kæresten er på tønden

Åbner man ikke døren mens man sidder der og bummelummer så går han besærk på døren... herligt

0
0
Svar på denne tråd

jo tak...
Forfatter: 
Dato:  26-09-2006 22:45
det kender jeg godt. Problemet blev løst ved at vende håndtaget, så det nu skal trykkes opad, istedet for nedad for at åbne døren.. den ku han dog ikke greje..
0
0
Svar på denne tråd

halløjsa snulle
Forfatter: 
Dato:  26-09-2006 23:16

Den ville jeg godt have tænkt over for længe siden!!!

Jeg har nemlig både en hund og en kat der åbner ALLE døre og åh hvor er det træls at skulle låse hoveddøren..bare fordi man lige skal i stalden.

Så tak for et super fif!!

May.

Vores sorte perler

Frieseren Thundra & Shetlandsponyen Clyed

Hestene er vores partner og ledsager gennem livet

Slå aldrig - vær en blid, kærlig og retfærdig leder

Vær ydmyg

Sig tak

0
0
Svar på denne tråd

Hehe...ja
Forfatter: 
Dato:  27-09-2006 09:49

Jeg var blevet træt af, at min kat skulle sidde på lur på den anden side af badeforhænget hver gang jeg var i bad. For hvis jeg kom til at røre ved forhænget, angreb den udefra 8-)

... Så jeg gik i bad forleden dag, og lukkede lige døren, da den alligevel lå og sov inde på min seng.

Men så kan jeg pludselig høre noget hamre med døren... BANG... BANG... BANG

Tænkte godt nok - hvad fanden sker der ... men så kunne jeg pludselig høre at døren blev åbnet på en lidt voldsom/sjusket måde... Så katten havde efter 5-6 forsøg hoppet op og fået fat i dørhåndtaget

Og så sad den ellers og holdt vagt ved badeforhænget, så den kunne angribe alt hvad der bevægede sig inde på den anden side

...Den overkommanderende chefpræsidentlederkejserkongegeneraldirektørberider...

Det klinger :D

... Ej at forglemme smukke Plethest ...

0
0
Svar på denne tråd

skører katte
Forfatter: 
Dato:  28-09-2006 08:45

min dejlige kat elsker også at være med i bad... altså på den anden side af badeforhænget. For når jeg så er færdig, så kan hun o liiige drikke lidt :-D

Trods hun har to vandskåle.. en i køkkenet og en på badeværelset

Min eks lærte hende også at man kan drikke fra vandhanen.. så hvem kommer løbene hver gang (næsten) man tænder på den hane? hhee

nu ligger hun og sover...gider ikke engang komme ned og sige hej. Frække kat, hehe...

men elsker hende jo højt ... det er herligt med lidt liv i huset ...

Støt de græske hunde
www.graeskehunde.dk
Nu med part på Bella
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider