Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

1 stævne i 7½ år
Forfatter: 
Dato:  26-09-2006 15:38

Her i weekenden var jeg til stævne for 1 gang i 7 ½ år.

de sidste 6 år har jeg brugt på familie, fået 2 børn og ridning uden at ville konkurrere. plus underviser i spring.

Jeg har ingen hest lige p.t. men så købte min venninde en hest, malou og spurgte om jeg ikke ville ride den lidt , og så springe på den.

Jo det ville jeg da mægtig gerne. samtidig underviser jeg hendes datter i spring og da hun skulle til stævne, syntes vi det kunne være sjovt hvis jeg red på malou i de 2 mindste klasser. sådan for sjov.

jeg nåede kun at springe malou 3 gange inden vi skulle afsted, men det skulle nok gå.

Men det gik fint, dog var jeg alene i begge klasser, da de andre 2 jeg skulle starte imod , havde meldt fra.

så det var clear round metoder.

1 klasse, 80 cm, gik fejlfri, 2 klasse 90 cm rev vi en bom .

så vi fik en gul sløjfe med hjem.

Og så skal det lige nævnes, at jeg for kun 3½ mdr siden fødte mit 2 barn.

Men det har virkelig givet mig blod på tanden med stævner igen, så nu har vi fundet 2 stævner i nov. som vi prøver at tage til.

så har vi da lige lidt mere tid til at træne.

Her er et par billeder fra i søndags.

Stilen er ikke helt hvad den var for 10 år siden da jeg red mange flere springstævner, men jeg satser på den snart kommer igen.

Jeg glæder mig allerede til næste stævne.

Anita.

0
0
Svar på denne tråd

Dejligt...
Forfatter: 
Dato:  26-09-2006 19:49

Tillykke med det!! Det er sør'me da godt gået!!

Det sidste billede ser sjovt ud, håber han nåede at få hevet hovedet til sig, før du landede !!!

Sys

Living is.....knowing which bridges to burn and which to cross
;-)
0
0
Svar på denne tråd

Tillykke
Forfatter: 
Dato:  26-09-2006 20:14

Med det!

Ja man får lidt blod på tanden efter et stævne!

For nogle år siden lånte jeg min venindes hest og startede dressur stævne på hende! Jeg vandt skam begge klasser og det var mit første stævne siden jeg var ponyrytter, dvs 11 år siden jeg sidst startede!

Nu har jeg så startet et par stævner på min egen hest, Det er ikke gået så godt! Men hovedsagen er jeg har været med!

Hygge fra Stine

0
0
Svar på denne tråd

fotograf...!
Forfatter: 
Dato:  26-09-2006 20:56

Ham der bukker sig på det sidste billede er en fotograf fra en ugeavis fra Sdr. omme.

Han var og tage billeder og interwie folk der havde været til stævne der.

Anita

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider