Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Stoppet med at ryge
Forfatter: 
Dato:  26-09-2006 15:24

ja som overskriften fortæller er jeg nu på 7 døgn røgfri..

Det er bare skønt.. Men svært når dem man bor sammen med rygere.

Men er de væreste dage ikke overstået???

Jeg er i hvert fald glad for jeg ikke ryger mere :-)

0
0
Svar på denne tråd

Tillykke
Forfatter: 
Dato:  26-09-2006 15:31

Tillykke med dit nye røgfrie liv

Min mor begyndte også på rygestop kursus for 3 uger siden, så præcis i dag har hun ikke røget i 3 uger

Hun siger at det er den først uge - 14 dage der er de værste...

Hun bor også sammen med min far som er ryger (og han har ikke pt lysten til at stoppe) og hun synes også at det kan være svært nogle gange især f.eks. efter aftensmaden hvor han sætter sig ned og ryger en smøg...

Men hun skal nu nok klare den og jeg er bare super stolt af hende :D

Held og lykke fremover med dit rygestop *S*

Hilsen

~¤~ Heidi ~¤~
&
*MaRiScA*
.
"Det du har i hånden er det du mangler at lave bagtil"
- Citat af Bent Branderup
0
0
Svar på denne tråd

min mor er også igang
Forfatter: 
Dato:  26-09-2006 15:54

Min mor er røgfri på 5. dagen idag .

Mange FjordHilsner .

Ann-Sofie & Aslaugh

En hest kan ikke snakke, men prøv at forstå den alligevel..

0
0
Svar på denne tråd

X rygere
Forfatter: 
Dato:  26-09-2006 16:41

siger, at det er de første 14 dage der er virkelig slemme, herefter kan stress, rødvin, mad, hyggeligt selskab/fest og irritation (hvis man bliver gal over et eller andet) give en stor trang til smøger.

Små gulerods- og agurkesnitter er en god ting at have ved hånden, det skulle hjælpe på trangen til at proppe noget i munden. Chokolade/slik er ikke en god ting, der er på det punkt de ekstra kg. ryger på.

Tillykke med dit rygestop (y)

Sasser
0
0
Svar på denne tråd

Også her.
Forfatter: 
Dato:  26-09-2006 19:18

jeg har været røgfri i 3 mdr nu, sikke en befrielse.

Efter en uge skulle alle giftstoffer være ude af kroppen, men det er jo ikke det samme som, at man ikke har lyst til at ryge. Jeg tror det kan tage lang tid at ændre sine vaner.

Jeg kan stadig tage mig selv i at gribe efter cigaretterne når jeg f.eks sidder her ved computeren.

Godt gået til jer alle

Mvh Jytte

Stald Topclass.

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  26-09-2006 19:43

Tillykke til jer alle.

Jeg kvittede selv smøgerne d. 120220060kl 14.00 !!

Og det er bare dejligt.

Desværre har jeg taget ca 10 kg på. Jeg skal virkelig tage mig sammen for at gøre noget ved det, nok ligesom da jeg stoppede med røgen, så teoretisk set skal det kunne lade sig gøre.

MEN,-

Alting dufter bedre

Alting smager bedre, aha der kom de 10 kg fra

De der underlige pibelyde jeg sagde når jeg var gået op af trappen og i seng er simpelthen forsvundet...

Og hvis jeg spørger ungerne hvad det bedste er ved mit stop er de to svar ikke helt ens, men dog positive.

Den ene siger det er dejligt der ikke lugter af røg og den anden siger det er dejligt de skide røgalarmer ikke starter hele tiden..

Fortsat go' ikkerygerlyst!!!

Venligst Pernille

Du kan ikke kritisere folk for ikke at gøre deres arbejde ordentligt,- hvis de ikke har ressourcerne til det!!!

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  26-09-2006 19:50

Lige et par positive tillægsbemærkninger!!

Når man er ude at handle skal man ikke huske de skide smøger man ikke kan få i netto alligevel.

Den økonomiske gevinst har jeg ikke tænkt så meget over, dog køber jeg nu det bløde toiletpapir!!(hverdagsluksus)!!

Venligst Pernille

Du kan ikke kritisere folk for ikke at gøre deres arbejde ordentligt,- hvis de ikke har ressourcerne til det!!!

0
0
Svar på denne tråd

god aften
Forfatter: 
Dato:  26-09-2006 19:53

Hey, måske kunne Jer der vil holde med at ryge, lave en tråd herinde på HN, hvor I hver dag holder hinanden ved modet når I er ved at falde I?

Ellers godt gået med de 7 dage. Har aldrig røget selv, så jeg aner ikke hvordan det er at holde op, men det lyder ikke altid lige nemt. Held og lykke med det.

god aften Betina

Stengården: Salg og avl af DSP. Ædle og dygtige ponyer med stor kapacitet

0
0
Svar på denne tråd

ryder lunger :D
Forfatter: 
Dato:  26-09-2006 22:54

JEg er 16 og har røget i 2 år røg i 9. klasse, så stoppede jeg i sommerferien ,. men begyndte igen da jeg startede på efterskole ,.

men lige da jeg stoppede på efterskole ,. holdt jeg op med at ryge ,. og har ikk røset siden ,. og detr er 3 måneder og 2 dage siden :D

Sandra og vildhesten April
Tilhænger af duerne <3
Danske mestre - 2005/2006
F.C.København
0
0
Svar på denne tråd

Faktisk er man kun
Forfatter: 
Dato:  27-09-2006 07:10

fysisk afhængig af nikotin i 3 - 5 dage, alt derudover er psykisk.

Er nu røgfri på 2. år, og gud hvor er det dog dejligt, at kunne lugte,smage, røre sig og vide at man ikke hørmer af røg.

Skal dog ikke kunne frasige mig at der til fester engang imellem ryge en fest-smøg, men det bliver aldrig til mere.

MVH
Jon Larsen, Far til englebarnet Tika,født d.18/3 2006, R.I.P
Suzuki GSX-R 250
Fiat Punto 1,2 ELX

Jossie og Chico = Foldboss og Foldbums

0
0
Svar på denne tråd

Her er
Forfatter: 
Dato:  27-09-2006 08:03

det 5 ½ uge siden jeg stoppede med at ryge. Det er bare super lækkert at kunne være fri for det og nøj hvor kan man lugte når andre ryger, tænk man selv har lugtet sådan

Desværre er min astma gået helt amok efter jeg er stoppet, så er i intensiv behandling. Det var jo ikke lige meningen

PernilleKrake
0
0
Svar på denne tråd

I fredags kl. 13
Forfatter: 
Dato:  27-09-2006 09:07

Ja der stoppede jeg, en veninde og jeg, tog ind til Klinikken i København, og fik en gang laserbehandling, og så var det slut.

Jeg har ellers prøvet at stoppe mange gange. Har røget i 22 år ca. en pakke om dagen.

Det er imponerende som denne gang at det har hjulpet, det er ikke som det plejer at være som når jeg har haft stoppet, både trang, dårlig humør og vanen. Det eneste jeg som sådan sloges med denne gang er vanen. MEN den klarer jeg med at lave noget lige efter maden, f.eks. gå en tur med hunden, eller gå i hestestalden.

Er dog glad for at være stoppet, og jeg vil blot hilse de ekstra kilo velkommen hvis der kommer nogen, jeg har en enorm forbrænding.

HA og pengene ja dem ved jeg hvad jeg skal bruge til... nemlig westernundervisning.

Men det er fedt at være ikke ryger.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider