Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

hvad så jeg dog i ham/hende
Forfatter: 
Dato:  26-09-2006 12:09

Kender i det at man sys man har været et rigtig fjols..

jeg sad igår aftes og rystede på hovedet af mig selv, for hvad så jeg dog i den fyr jeg har gået og spilt min dyrebare tid på??

Det er ganske vidst nogle måneder siden vi gik fra hinanden, men det kom bare pludselig bag på mig hvor stæreblind jeg har været, og ser nu at gud hvor var han dog egentlig en båtnakke og gud hvor behandlede han mig dog dårligt!

Jeg kan slet ikke se hvorfor jeg nogen sinde så noget i ham, og hvorfor jeg brugte 4 mdr på at udsætte mig selv for en masse unødig "sorg"

Men jeg kan alligevel ikke lade være med at irritere mig over ham.. for han har lige indrømmet at han de sidste 3 mdr har boet sammen med sin nye kæreste som han har kendt i 3 mdr og 1 uge.. og for at gøre det bedre så er hun lidt lav, med blond (ganske vidst farvet)langt hår, lidt ekstra på sidebenene, og køn..

Jeg er lidt lav, med blond langt hår (som er ægte blond og nu er det klippet til skuldrene) og lidt eksra på sidebenene og køn, (hvad jeg har fået atvide)

Jeg måtte bare lige ud med min opdagelse..

Kram Irco Miro/Kat
Hvis du vil ha´de bedste, så køb Gustavii´s HESTE
www.gustavii.com

Mangler du et heste-job i England så kontakt mig!!

Du kan ikke have din egen hest med, og du skal være over 18

0
0
Svar på denne tråd

Kender det.
Forfatter: 
Dato:  26-09-2006 12:52
Ja, jeg kender det godt. Og man kan bruge lang tid på at undre sig over det. Og man fatter det bare aldrig

Køb billigt her
Medlem af "smårytternes" klub
0
0
Svar på denne tråd

Det kender
Forfatter: 
Dato:  26-09-2006 13:01

jeg alt til..

Det er bare det at jeg ikke nøges med 3- 4 mrd. jeg tog 15 år om at blive kloger..

Det fatter jeg heller ikke i dag hvor meget af det som jeg fortager mig bærer præg af de år..

Hej fra Annette

Nu med 3 Tinker Hopper

Alberthe - Gipsy Molly - Sine. Hansen

Og nu med en Kåret Tinker Hingst.

Nordlichts Snoopy

0
0
Svar på denne tråd

Enig...
Forfatter: 
Dato:  26-09-2006 13:05

Sjovt som tingene pludselig går op for en, kærlighed kan virkelig gøre blind, det har jeg godt nok måtte erfare! Det var en frygtelig hård tid, men jeg kom stærk ud på den anden side - der er altid lys forude selvom det ikke altid virker sådan...

Juliette

2 OX-hingste med pragtfuldt temperament, tilbyder bedækning for sæson 2007 - Rabat ydes ved booking inden 1/2-07. Se mere om hingstene på www.Richelieu-arabians.dk

0
0
Svar på denne tråd

Kender det også
Forfatter: 
Dato:  26-09-2006 13:09

kender det alt for går - nåede at spilde 4 år af mit liv på en tosse der levede dobbeltliv...

Han var forlovet med en anden han havde kendt 1 år længere... Vi var temmelig ens i tøjsstil, højde (hun nok lidt bredere end mig), væremåde etc...

Man fatter ikke hvad det var man så i sådan et fjols... Så lækker var han heller ikke...

Håber da hende den anden også vågner op en dag og tænker: Hvad var det lige jeg så i ham, for de er nemlig sammen igen...

Så ja man kan føle sig mægtig dum indimellem, men det er da altid noget man kan se det og tør indrømme det, så må man bare håbe at man har lært af det :-)

mvh. Heidi, High-Line & High Hope

Stutteri High

Afkom efter Blis DS 5040 efterlyses

Blå fodertønder sælges - se mere på min præs.

0
0
Svar på denne tråd

Kender ikke den
Forfatter: 
Dato:  26-09-2006 13:40

følelse, - har da været glad eller lettet når jeg er kommet videre efter et forhold, som ikke var rigtig, men jeg holder stadig meget af alle (altså så mange er der ikke!) ex-kærester.

Jeg taler stadig med enkle af dem jævnligt og en betragter jeg som en særdeles god ven. Jeg har intet i klemme hos nogle af dem og jeg ønsker dem alt godt i livet...

KH

Linda

"Du får alt hvad du giver...."

0
0
Svar på denne tråd

Det kender jeg..
Forfatter: 
Dato:  26-09-2006 13:46

men jeg har nok også lært noget af det..

Nu har jeg dog den flinkeste kæreste man kunne tænke sig.. Håber aldrig jeg kommer til at tænke, hvad jeg dog så i ham

Krone og bølge - En selvfølge

Hesteklipning tilbydes i Midtjylland

Frieserhopper sælges

0
0
Svar på denne tråd

Alt for godt
Forfatter: 
Dato:  26-09-2006 15:45

Det er det punkt man når til, så man kan sige, at man virkelig er kommet over fjolset og kommet videre i sit liv. ;)

Al den tid man føler man har spildt på "fjolserne", er ikke spildtid, hvis man forstår at bruge sine erfaringer senere i livet. Gentager man det samme igen og igen, er det ren spildtid, men fortjent "spildtid" (=ris til egen rumpe) til man får brudt mønsteret og finder en der ikke er Fjols. :)

Tina

0
0
Svar på denne tråd

pinligt
Forfatter: 
Dato:  26-09-2006 17:06

ja jeg kender det for godt...jeg er pinligt berørt over min ex...jeg vil helst ikke indrømme at jeg har haft noget med ham af gøre...og så i næsten 4 år...det er svært at finde på dårlige undskyldninger for at have være kæreste med en i så lang tid...

pas å din kærest' og pas å din tænder. For wos fra æ team slår hårdt med begge hænder

0
0
Svar på denne tråd

Enig...
Forfatter: 
Dato:  26-09-2006 19:44

Kender det..

Men vil så sige at jeg ikk hader nogle af mine x kærester, og jeg ønsker de skal ha det godt..

Noget gjorde jo jeg var sammen med dem, så der må jo være noget godt gemt et sted

At jeg så ikk længere kan se det, er jo bar det..

0
0
Svar på denne tråd

jeg er glad for jeg ikker er alene!!
Forfatter: 
Dato:  26-09-2006 23:27

Jeg er virkelig glad for at høre jeg ikke er helt ensom om min opdagelse..

Ciska: Præcis!! Så lækker var han nemli helle rikke!! han ligner mere et anretisk eksemplar af robert hansen.. (eller det gjorde han engang..)

Jeg ved godt hvorfor jeg var sammen med ham for han er så himlens charmerende, og sød.. men så bliver han lissom træt af at være det og så handler det hele bare om s*x..

Jeg snakker stadig med ham en gang i mellem når vi "mødes" på MSN, men så heller ikke ret meget mere..

Kram Irco Miro/Kat
Hvis du vil ha´de bedste, så køb Gustavii´s HESTE
www.gustavii.com

Mangler du et heste-job i England så kontakt mig!!

Du kan ikke have din egen hest med..

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider