Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Første stævne :S
Forfatter: 
Dato:  25-09-2006 21:23

Uhh..


Mig og smuksakken skal så starte vores første stævne på søndag. d. 1 nov på Askov ridecenter..


ER godt nok en del spændt.. men pyt.. deltager kun for at have det sjovt og for at hun skal lære det..


Men.. Må jeg gerne ride dressur i en grå stævne jarke??


Dansk rideforbunds hjemmeside er nemlig nede.. så kan ikke finde svaret..


Og.. Hvide gemacher til en lys grå hest? hmm... hvad syns i?


Eller kan det godt gå?


Ville helst sort underlag og bandager.. men har engang fået minus point fordi jeg havde sort underlag på.. hmm


Hmm.. hjælp mig lige ud her søde hn´er..


Mvh Sussi Og Mischa


3 dejlige hest søger en eller flere til at passe og ride...(4750)

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift...
Forfatter: 
Dato:  25-09-2006 22:23

I dressur må man ikke starte med andre farver jakke end sort og mørkeblå.

så længe du skal ride under LA2 må du gerne have gamacher på.


jeg kan ikke helt huske om der står noget om underlagsfarven, men hvid er nu en gang det normale - men jeg er ikke sikker på om der ligefrem er forbud mod andre farver.


Hvis det er et mindre klub stævne, kan du spørge dommeren om du må starte i en anden farve jakke. men Du skal hvae tilladelse.


Jeg har flere gange set en næsten hvid (pony) der startede med hvidt underlag med en blå streg rundt i kanten og så blå bandager. (rytteren havde så også blå jakke og blå hjelm på - det så ret sejt ud) det fik hun, aå vidt jeg ved, altid lov til.


Men hvis du ikke vil risikere noget så hedder det hvidt underlag og hvidt på benene hvis der skal noget på.


Held og Lykke med starten, hilsen Nina



0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider