Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Han er bare SÅ god...
Forfatter: 
Dato:  25-09-2006 19:27

Nu må det være min tur til at rose min PONY. Købte ham som selvskab og leg til min fjordføl. Han er 118 ca og 3 år samt hingst, altid gået langt ude på landet og i løsdrift...indtil jeg købte ham. Han kom hjem og han blev kastereret og nu et halv år efter bliver han mere og mere nuser. Tilridningen er lige starte, sadel og hovedtøj intet problem, mig op på, intet problem. En træk tur i skoven på en time..kold over for alt! I dag var jeg oppe i byen , med busser, toge, lastbiler, han er helt kold og det er bare så fedt, for han skal være vores kørehest og jeg er så stolt af ham. I lørdag fik han seletøj på( ikke 1. gang) og jeg spændte en rist bag på, på ridebane, han er kold. Og ham fik jeg for 1500 kr...

Hilsen Malena

Motorcykelsæder ombetrækkes!

Klik ind på www.ombetraek.dk
0
0
Svar på denne tråd

Ditto,,
Forfatter: 
Dato:  25-09-2006 19:37

Kender følelsen... . Min 3 års vallak er også utrolig fornuftig, selvom han er en vågen én.

Alt hvad man byder ham tager han i stiv arm, også selv om man kan se på øjnene at han er lidt bange, så gør han det aligevel. Har han prøvet noget én gang, "sidder det der bare".

Fx idag har han efter kun 14 dage i tilridningen stået bomstille, imens hans gumpetunge ejer (mig ) selv kravlede ombord for første gang.

Så bliver jeg altså også både stolt og glad. Det er nu det, der er med til at gøre det hele lidt sjovere..

vh louise

0
0
Svar på denne tråd

ja, man
Forfatter: 
Dato:  25-09-2006 20:30
bliver ret glad. Jeg havde ingen forventninger af ham ,ud over at mit "barnebarn" skulle have en træktur og min venindes datter skulle tulle rundt. Jeg er jo som sagt for stor, men ikke større end jeg kan ride på ham (moderat).Men han skal jo rides til og det er han bare så god til. Så nu har man lige pludselig 3 heste der skal rides/passes... for fjordfølle skal jo også passe til ug kryds og slange...Godt man har dem hjemme

Hilsen Malena

Motorcykelsæder ombetrækkes!

Klik ind på www.ombetraek.dk
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider