Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

tag dig nu sammen
Forfatter: 
Dato:  25-09-2006 12:37

og gå ud og start bilen kør på foderstoffen og i calle , jeg vil gerne afsted men jeg gider ikke køre.

skal ud og se om der er et par jorphur støvler på udsalg en dressur pisk med fint skaft , min fine er væk pist væk borte ikke om jeg forstår det og så skal jeg have noget diverse til fiskene tror jeg skal ha lavet et akvarie mere til niels´s kampfisk hannen tager halerne på de andre fisk og det er synd har lige måtte slå en ihjel fordi halen og noget af bagkroppen var spist

er sur over at de siger i fiskehandlerne at kampfisk går fint sammen med andre, har siden så læst at de trives bedst på lavt vand og med minimalt gennemstrømning af vand , så nu skal de altså i deres eget , det kunne også være sjovt at få dem til at yngle det er jo en rigtig smuk fisk.

0
0
Svar på denne tråd

Kender det godt
Forfatter: 
Dato:  25-09-2006 12:44

Kender det så udemærket. Jeg burde lige nu være i gang med at ordne vasketøj og få gjort lidt rent, men nu har jeg fået sat mig her, og her bliver jeg nok til ungerne ikke sover mere

Vink fra Fru Melgaard - tidligere sille2408

0
0
Svar på denne tråd

Så kom dog
Forfatter: 
Dato:  25-09-2006 12:47

I GANG BERIT

Al sorg, al angst handler om en tilknytning til et andet individ, som er blevet brudt, eller risikerer at blive brudt. Al sorg er kærlighedens pris

Medlem af DÅHM syd

horseauction.dk/

0
0
Svar på denne tråd

kender det!!
Forfatter: 
Dato:  25-09-2006 13:33

sådan har jeg også dage der er!

har forresten et akvarie tilsalg hvis det var noget!

0
0
Svar på denne tråd

sidder her endnu
Forfatter: 
Dato:  25-09-2006 13:38

og tror nok jeg har bestemt mig for at hente børnene inden jeg drager på foderstoffen og er børnene flinke kan vi drage videre til calle er de hys gider jeg ikke ha dem med og venter til i morgen.

Jaba tak for tilbuddet, men jeg fik min nevøs i svogers da han har opgivet at holde fisk og der er både lys og filter og iltsten med det eneste der mangler er planter og sten. så vi har 2 og så skal vi vist ikke ha flere

0
0
Svar på denne tråd

Næ nej
Forfatter: 
Dato:  25-09-2006 13:38

Sådan har jeg det aldrig - hvis jeg skal ud og handle i Calle, det kan nærmest kun gå for langsomt.

Men jeg har sat mig selv i karantæne, for jeg vil ikke derud før jeg har penge til mine kommende Petrie Anky dressurstøvler, for så køber jeg bare noget andet for pengene

Så hvis du alligevel skal derud, må du meget gerne snuppe et par ridestøvler til mig

Nanna Hyllested

Sejlflodgaard

2-års fjordhingst sælges - ekstrem velgående!

www.heste-nettet.dk/lo...est/97359/

0
0
Svar på denne tråd

lige omvendt
Forfatter: 
Dato:  25-09-2006 14:52

Jeg har det lige omvendt, jeg har lyst til at køre i Calles, og et par andre steder, da jeg trænger til nye overgangsdækkener, og skal rundt og se om jeg måske kan finde noget godt og billigt, men der er desværre ingen biler hjemme lige nu.

Tilgengæld kan jeg bare ikke tage mig sammen til det som jeg egentlig burde- nemlig at se af at få skrevet mit afsluttende speciale færdig- min plan var at det skulle være i dag det skulle være færdigt, men det ser ikke ud til at holde.

Mvh. MajkenM

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider