|
|
| Anders vil dræbe mig!!! |
| Forfatter:  |
Nuna med Stepper! |
| Dato:  |
25-09-2006 08:48 |
|
Det ved jeg han vil, hyyyl!!!...har lige modtaget en besked hvor der stod " Lænket: Anders var en dreng på 13 år, han elskede at spille fodbold, og selvf piger. Han døde i et meget tragisk trafik uheld man men opdagede aldrig hvem der kørte bilen. Jeg (hans søster) hjælper ham med at finde DEN der har gjort det!!!...Hjælp mig med at finde den der har gjort det!..Anders tror måske det er dig?..og han vil hævne sig!...hvis ikke du hælper med at få bragt denne besked rundt i hele landet vil Anders stå ved din sengekant d. 4/11-0? og DET bliver ikke et kønt syn!!!... Jeg ved da godt det ikk er rigtigt..men blev virkelig bare bange da jeg så at det var HEMMELIGT Nr...kender godt den kode man skriver foran nummeret..men aligevel
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg fik den |
|
|
også i går, men der måtte være udeladt noget for jeg kan læse på din besked at der er noget jeg ikke har modtaget  Min var ikke skræmmende da jeg manglede dette i min: der har gjort det!!!...Hjælp mig med at finde den der har gjort det!..Anders tror måske det er dig?..og han vil hævne sig!...hvis ikke du hælper med at få bragt denne besked rundt i hele landet vil Anders stå ved din sengekant d. 4/11-0? og DET bliver ikke et kønt syn!!!...
Knus fra Fleur Mange tanker og hilsner til alle jer her på heste-nettet. Medmenneskelighed gør en forskel. Er der nogen der kender OX 913 ??????? Ikke afstamning, men selve heste.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| det var da |
jaba |
25-09-2006 08:52 |
|
også lidt en morbid kæde sms, den syntes jeg sådan set ikke er vildt sjov, hader i forvejen de der kæde sms´er 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hehe - og den her: |
|
|
Fra en veninde: Sorry, tør ikke andet end at sende den videre: <Videresendt fra +4522132608> Hej. Mit navn er Cornelia. Jeg har intet ansigt, for jeg døde i en brand for 3 år siden. Hvis du ikke sender det her til 10 kommer jeg ind på dit værelse i aften og stirrer på dig. Jeg ser ud som en treårig med rødt hår og uden ansigt. Jeg kommer til dig hver nat... Du har 7 minutter til at sende videre. Ps. Ring nummeret op hvis du ikke tror på det... Jeg sendte den ikke videre - men turde heller ikke ringe nummeret op 
Mvh. Cat Fedmekuren startede: 07-09-2006 Ekstra kilo = 0,8 Højde: 174 cm Vægt: For lidt Mål: 55 kg (BMI på 18,1) Humør: Det går da lidt fremad:)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| De er så klamme |
|
|
Har også fået en i den stil en gang... Sendte den dog ikke videre, og opdagede ingen ved min seng...
Zamangah Palomino hoppeføl sælges
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| *Cat*.. |
|
|
Den besked har jeg også fået. Hvis du søger på nummeret inde på krak, kan du se hvem der har telefonen. Det har jeg gjort.. Der må da godt være grænser for hvad folk sidder og finder på!!
Cathrine og smukke Zeppe Hvis det ikke er en araber, er det bare en hest!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hvilken kode? |
HelleSophie |
25-09-2006 09:04 |
|
Hvad er det for en kode man kan skrive for at skrive fra hemmeligt nr? Jeg kender dem man kan trykke inden man ringer, men jeg vidste ikke at det kunne lade sig gøre når man sms'ede??!!
Med venlig hilsen Helle Sophie Christensen
...med den Smukke Røde Ganger
- Jack Ellis sikkerhedsvest str. XS sælges 400,-
- Kingsland jakke, beige str. small sælges 600.-
Se billeder på præsentation
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hephey |
|
|
har fået begge sms'er sendte dog kun den med cornelia videre... og fik et par meget bebrejdende beskeder tilbage...
Carina. Mango-Min elskede DV'er. Nu military vinder. Surprise- Min smukke ponyblanding.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Cathrine & Zeppelin |
|
|
Hmm.. det var da en god flok mobiler han har - måske han har én kun til kæde-sms'er Fuu*ck man må kæde sig når man laver sådan noget 
Mvh. Cat Fedmekuren startede: 07-09-2006 Ekstra kilo = 0,8 Højde: 174 cm Vægt: For lidt Mål: 55 kg (BMI på 18,1) Humør: Det går da lidt fremad:)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| *Cat*.. |
|
|
Ja.. Det tænkte jeg nemlig også.. Han kan vel bare lave en eller anden form for telefonsvarer, hvis der er nogen der prøver at ringe..
Cathrine og smukke Zeppe Hvis det ikke er en araber, er det bare en hest!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| interview |
Jakob Dam |
25-09-2006 09:25 |
|
Tja, jeg fik også en lignende besked engang. Jeg arbejder tit med kodning til langt ud på natten, så jeg havde sikret mig at webcam og mikrofon var tændt, og så havde jeg forberedt 10-15 spørgsmål. "Nu hvor du ikke er fuldt ud manifesteret i den virkelige verden, benytter du så nogensinde et toilet?" "Har ordene 'Borte med Blæsten' fået en anden betydning for dig siden du blev et spøgelse?" "Hvilken karriere har du tænkt dig at gå efter du er færdig med at turnere rundt og kigge på folk?" "Har du nogensinde skulle hjemsøge én, og ankommet lige i det tidspunkt hvor han sidder på toilettet og laver stort?" ...osv... Men der kom ingen, så jeg har stadigvæk svar til disse spørgsmål til gode. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jakob.. |
|
|
Du lyder godt nok lidt fjollet  
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| eergvrtbhrdgtn |
|
|
jeg har fået begge sms,er.. Den med anders der stod der i min han var 14 år.. Jeg lå i min seng da jeg fik den.. Jeg synes helle rikke den nogen sjove sms,er..
Joe... Du er super skøn.. Elsker dig mijn bølle..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ha! Griner |
rfx |
25-09-2006 11:26 |
|
Haha Jacob, det sgu humor!!
HUBERTUS KOSAK SPRING 17" TIL SALG
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg har også dem |
|
|
Jeg har både fået den med cornelia og anders... Hmm  i min stod der næsten det samme; "-Han hed Anders - Han blev kun 14 år. - Han havde store grønne øjne. - Han havde lyst hår. - Han spillede fodbold. - Han elskede piger. - Han var helt igennem ligesom alle andre. Der er intet af Anders tilbage. Hverken hjerte, eller lunge. Han døde i en tragisk bilulykke, d. 4/11-05. Hans sjæl vandrer fra mobil til mobil. Denne besked er det eneste der er tilbage af ham, han prøver at finde hvile. Sms'ens formål er, at finde frem til den skyldige i hans død. Lige meget hvad, så bryd ikke denne kæde, Anders selv, vil stå ved din sengekant d. 4/11-06 og tage hævn, måske tror han det var dig, der var årsagen til hans ulykke. Send til mindst 13 personer, inden midnat som bevis på at det ik var dig. Denne sms, er skrevet af Anders's søster!"
-Og hold da op jeg blev da bange når jeg ligger i min seng kl. 23.30.. Det er bare ik rart sådan noget! Og tænk at de kan gøre sådan noget.. Før var det sådan noget med sin kærlighed(som jeg dog heller ik sendte videre), men nu er det direkte gået over til trusler  -Desuden er beskeden hele 5 sms'er lang, og hvis man skal sende den til mindst 13 personer, så kan det godt blive lidt dyrt hvis man ik har frisms... Synes slet ik den salgs er rart! Puha - STOP DET DOG DOM DER GØR DET.. grrr Nå, bare en besked herfra 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Scirrocco Ashk
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
- Ejer af en broget skønling 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| De eneste... |
|
|
... der kan stoppe den slags mail, er modtagerne! Hvis i ikke sender dem videre så stopper de - hvis i sender dem videre så vil endnu flere blive irriterret (og af uransaglige årssager BANGE) når de modtager dem. Lad være med at sende videre! (hvis man kun eksisterer inde i en mobiltelefon, hvordan kan man så stå ved nogens seng??? ÆVL!!!)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lisbeth |
danielluca |
25-09-2006 12:22 |
|
Hvor har du ret! Jeg har også fået den med Cornelia..sikke en gang fis! Men det giver jo god profit til telselskaberne..som højest sansynligt også er ophavsmændene i alt det her kædelort! Lad dog vær med at bruge jeres penge på det..
danielluca
Jeg kan sejle foruden vind Jeg kan ro uden åre Men ej skilles fra vennen min Uden at fælde en tåre
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Langt ude |
|
|
Gud hvor er det langt ude, jeg er glad for at jeg ikke modtager den slags spam...
Med venlig hilsen Rikke * ~~ * ~~ * ~~ * ~~ *
Hurra for forskellige meninger!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det er godtnok synd |
|
|
Det er ærgeligt at i tror nok på de beskeder til at sende dem videre. Syge mennesker(fra teleselskaberne) laver den slags sms. Det har ikke noget med virkeligheden at gøre, men er ligesom gyserfilm på computeren. Men den slags er jo også være svære at lægge fra sig når tv'et er slukket.
Verden har mistet en af dem der betød noget Hvil i fred Steve Irwin Daisy 04/06-1997-05/01-2005 Savner dig min skat, men sorgen er kærlighedens pris Det sværreste er at vise man er noget særligt
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| har også fået... |
|
|
begge beskeder og hold op en gang fis! Ikke om jeg overvejede at sende dem vidrere det gider jeg godt nok ik bruge mine penge på! Tænkte os med den unge der var brændt ihjel, hvordan pokker kan den have rødt hår -når den er brændt?! Håret er da noget af det der brænder aller nemmest på et menneske, og for det andet hvordan vil den kunne stirre på én uden ansigt = uden øjne? Og HVORFOR komme 3 år efter den er død?! HELT ÆRLIGT!! Jeg fik os den samme besked som Christina (Team Rocks) fik med Anders der, jamen altså slet dog braset! Har jeg gjort og ind til videre har der hverken stået små børn eller teenagere og gloet på mig mens jeg sover. Så kunne jeg da os starte en smskæde og finde den flugtbillist der kunne have kostet mig og mine kæreste livet men som heldigvis kun blev til en smadret bil, vil da gerne har betalt udgifterne for at måtte købe en ny! Og TRUE folk til at sende kæden videre "-eller jeg sender bussebøhmanden efter dig!" Tsk tsk... Og hold op hvor blev jeg gal da det var direkte trusler i den der med Anders, så vil jeg da SLET ik sende noget som helst! (Ik at jeg ville ha gjort det alligevel!)
Lizamuhtella Jeg har ik sort humor, men farvet humør 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ja underlig humor |
Cirena_m |
25-09-2006 12:41 |
|
det sjove er så at numrene kan man søge på på krak og der er tre boende på adr- bosiddende sælland.
de to af dem har hver hele 3 mobil tlf numre. må indrømme at jeg seriøst overvjede igår (eller var det lørdag) at ringe til et af de andre numre.
ikke på vilkår om jeg vil finde mig i så syg en humor- plus at jeg hader kædebeskeder...
og nej der kommer ikke et lille barn til jeres sengekant...
Personligt fik jeg næsten ondt af de kære små "spøgelser" prøv at tænk på hvor mange der har sendt denne besked rundt- de arme små får dælme travlt med at komme rundt i dk...
og hvorfor jeg så ikke ringede? stod og skulle ud af døren, og kom fra det igen, men kunne være man skulle ligge en besked til politiet.
så vidt jeg er orienteret er trusler og lignende strengt forbudt i dansk lovgivning
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ligesom Helle Sophie |
(Fendi)Margit |
25-09-2006 13:03 |
|
så kunne jeg da også godt tænke mig at vide, hvad det er for en kode, man kan skrive for hemmeligt nummer, i en sms? Det har jeg aldrig hørt om
Hilsen Margit Man kan hvad man skal
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| nu har man hørt det med |
Windstrup |
25-09-2006 13:29 |
|
Sådan noget @!#$ at sende rundt, hvis nogen af mine venner eller bekendte sendte sådan en gang bræk videre ville de straks blive oplyst at sådan noget skal de IKKE sende til mig, vorherre bevares sådan noget pladder! LAD være med at sende den slags sms kæde beskeder videre, det er fis og mange af dem er lavet af tele selskaberne og det er også de eneste der for noget ud af dem !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Cornelia. |
|
|
"Nummeret eksisterer ikke" 
Mvh. Lea -Who the hell took my cookie ?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Hi hi hi |
|
|
Lisbeth... Man kan vel bare slukke telefonen når man går i seng så... Så er der slukket for Anders og Cornelia... GGG Det er sikkert mobilselskaberne der har lavet den slags sms'er, for at de kan tjæne nogle penge... 5 sms'er a' 20 øre stykket til et utal af telefoner... Det skal nok give godt i kassen... Og der er jo altid nogen der sender videre...
Zamangah Palomino hoppeføl sælges
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bummelum |
Windstrup |
25-09-2006 14:04 |
|
Det er kun det øverste nr på krak der måske virker, der er tlf svarer på, de to andre nr er Ikke i brug.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bla bla bla... |
|
|
Har dog godt nok ikke modtaget sådan en sms endnu kender flere der har.. Sjovt nok sletter jeg dem altid ligemeget om jeg så kan få en kæreste inden for 12 timer, eller andet.. nøøøj hvor er jeg dog ligeglad. Gider ikke bruge min tid/penge på at sende sådan noget fis videre  Det kan jo også være en mulighed at telefonselskaberne sender dem videre, for de tjener kassen på når folk er godtroende til at tro på sådan nogle ting.. !! Men ja slet det, jeg er træt af at modtage de kædesms'er... de bliver slettet.. 
Hilsen 007 Den der ler sidst, er meget langsomt opfattende... § 1. Jeg har altid ret! § 2. Hvis det umulige sker, at jeg tar fejl, træder § 1 i kraft!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hej hej |
|
|
Som flere andre vil jeg også gerne vide, hvad det er for nogle koder, man trykker for at se hemmeligt nr, både når det ringer og ved sms (har jeg dog aldrig prøvet).
Helena Hansen - og det skøre dressurdyr Rid med stil - Giv et smil 
JHN's CHAMPIONATSLISTE i dressur 2006 - Send resultater til mig
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| yyy |
|
|
hader kaede smser, og blir mega bange naar det saadan nogle. fik en den anden dag noget med en cornelia som d'de i en brand oh hvis ikk jeg sendte den besked til 10 andre inden 7 min. ville lille cornelia paa 3 staa ved min sengekant hver nat og stirre paa mig..
en gang kristen altid kristen!!! Gud er God!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| nå men også mig så |
|
|
Jeg har også fået de to beskeder der, og jeg har det på samme måde som mange andre, nok kan jeg sende beskeder gratis men om jeg dog ikk begriber at der virkelig er nogen som bruger deres penge på sådan en gang HØNS
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tja og han |
kalundborg |
25-09-2006 17:12 |
|
han stå ved ens seng den 4/11-0?... Der kan jo være en udsigt på 100 år hvis det er det...
En gang hestefreak-altid hestefreak 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| der findes |
|
|
ikke hævn eller had i den ådenige verden, kun kærlighed. så den sms er det mest modbydelige jeg har læst længe, har selv fået den.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tja... |
Traverskravl |
25-09-2006 17:35 |
|
Jeg synes de er enormt egoistiske. Derfor sender jeg dem aldrig videre  Hvorfor? Jo, HVIS og så fremt dette nu var virkeligt, hvorfor så pådutte andre mennesker (og endda venner) at SKULLE sende den videre- "for ellers"- bare fordi man ikke tør stå ansigt til ansigt med et lille væsen (som givetvis ikke kommer- men alligevel)? HVORFOR vil man gerne tørre dette af på sin ven (eller hvem man nu har i sin telefonbog)?  Jeg bliver sådan lidt muggen hvis jeg får sådan nogle fra en ven- hvis denne ven virkelig VAR en ven ville personen vel ikke ønske mig hjemsøgt og ville derfor ikke sende beskeden til mig?:) Men altså sender jeg dem aldrig videre- og der har ALDRIG stået mærkelige ansigtsløse piger eller drenge der er smadret af biler på mit værelse 
Skandinavisk PIGE med Skandinavisk HEST Sådan skal det da være? 
Nu med Tulle  Uden Stay (i et stykke tid...)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| det er da |
Shetter |
25-09-2006 17:39 |
|
den dårligtste joke jeg længe har hørt... Kom den til mig så røg den ud med det samme..
~ Shetter ~ ~♡~~♡~~♡~~♡~ "Lær at pille i din egen navle, før du piller skidtet ud af andres" ~♡~~♡~~♡~~♡~
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| rgregsrg |
|
|
Jeg synes kædebreve er gået LANGT over stregen. Det der er decideret ubehageligt at læse og jeg vil simpelthen ikke modtage den slags. Har aldrig sendt kædebreve videre, og det ændrer de der modbydlige beskeder ikke på.
Highlander <3 Nyd livet på de evige græsmarker.. Glemmer dig aldrig!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ja hvordan |
Elif |
25-09-2006 18:11 |
|
Skriver man egentlig fra hemmeligt nummer??? :)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Grine... |
|
|
Man kan altid sætte sig ned og grine af stave- og tegnsætningsfejl  Cornelia: "Jeg har ikk ansigt" (Cornelia bruger slang ) "Kommer jeg ind på dit værelse og stirre på dig" (har man hørt om nutids-r?) "...med rødt hår uden ansigt jeg kommer til dig hver nat" (mangler vist et par tegn)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Noget møg |
|
|
Min 9 årige datter fik også den sms om Anders igår - hun blev vildt bange og vi havde endnu engang en snak om mobilen, hvad den skal bruges til og hvad den IKKE skal bruges til. Vi har en aftale om at hun ikke må sende sådan nogle kæde nogen videre hvor der er trusler i om alverdens ulykker - jeg vil ikke have det. Til gengæld må hun gerne sende de søde videre. Det kan hun sagtens finde ud af - men den her om Anders var lige i overkanten for hende - hun turde næsten ikke andet end sende den videre- men hun endte da med at kunne indse at det var noget fis.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sikke nogle grimme sms'er |
|
|
Har ikke modtaget dem, da min størte, send videre sms'er sender, er jeg uvenner med, så hun har ikke sendt noget i lang tid  Nej, det er da godt nok nogle grumme nogen, men som LIsbeth skriver, så er der ikke andet at gøre end at lade være med at sende dem videre. Der er bare nogen som synes det er sjovt. 
Mvh Lisbeth Johansen Ingen er for store til at vise venlighed og høflighed - men nogle er for små. Lykken er ikke at få, hvad man ønsker - men at ønske det, man har [2x fugle bure købes]
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Har også fået den om Cornelia. Sendte den ikke videre... Og helt ærligt, hvis hun ikke laver andet end at stirre på mig, så overlever jeg nok 
--------------------------------- Linnea med supermulerne Dalgaards Figo & Sergeant Jay-Jay
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Oplys os lige... |
|
|
Hvordan sender man sms'er med hemmeligt nr? Hader kæde-sms'er, dem har fanden skabt (læs: teleselskaberne)! Ej, da sms kædebeskederne var på sit højeste, fik jeg denne fra min søster: "Dette er en kædebesked. Du skal sende denne besked videre til 137 mennesker inden for 4 minutter, ellers bliver du totalt dårlig til stangtennis" Tør man løbe risikoen 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fik også |
|
|
Den der Cornelia-sms - Mit hjerte galoperede i en time - er ret så hys mht spøgelser osv. da jeg bor på et gammelt plejehjem, og i forvejen oplever ubehagelige ting. Sov med lyset tænt  , selvom jeg godt vidste, at det var gas, slog også nummeret op, og viste sig, at være en Jeff, som ejede det nummer, som der var angivet, som Cornelias nummer.
Søger hest at nusse om og ride i weekenderne tæt på Valby
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hemmeligt nr |
winnieA |
26-09-2006 08:09 |
|
Jeg vil da også gerne vide den kode man skriver ved sms beskeder...
Jeg har plads til flere heste/ponyer i løsdrift! Vogn+seletøj søges hurtigst mulig til shetlænder!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hemmelig sms |
|
|
hej jeg har aldrig hørt man kan sende som hemmeligt ved sms kun ringe ved at taste en kode men vil da også gerne vide koden til hemmelig sms . Nogen der kender en kode ? ?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| blab bla bala |
(Fendi)Margit |
26-09-2006 09:51 |
|
ja..det kunne jeg også godt tænke mig at vide...
Hilsen Margit Man kan hvad man skal
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|