|
|
| der er da ikk så meget gang i salget |
| Forfatter:  |
miss perfekt ,-eller noget :p |
| Dato:  |
23-09-2006 18:32 |
|
her for tiden hestene/ponyerne står på meget længe, har også selv en til salg og den har været på 1 uge men der ikke 1 der har henvendt sig! hvånar på året er der flest der køber hest/pony? Tænk over tingene det gir et bedre rasultat.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| årstid... |
|
|
Jeg tror året rundt at nogen føler der ikke er gang i salget.. Og også omvendt så er der nogen der kommer nemt af med deres hestepå alle årstider.. Men umiddelbart ville jeg mene at foråret var der hvor flest køber hest..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg synes |
|
|
heller ikke der er så meget gang i den. Jeg har haft en hest i ridning her i sommer og der var et hold og se på den ud af de par måneder han stod her. Har også selv en til salg og her har der været to hold ude og se på ham (han har stået til salg 2-3 uger). Troede faktisk at der ville komme et par stykker i denne weekend også, men har ikke hørt fra dem igen. Synes det er lidt træls når folk ringer og lyder ret interesserede og næsten planlægger fremvisning og så hører man aldrig fra folk igen. Men det er nu deres eget problem så. Det hører med til at sælge hest:) Hvis man skal sige en årstid hvor folk mest køber hest, ville jeg nok også mene at foråret er bedst at sælge i. Men synes så også at priserne ligger lidt højere der end om efteråret.
Sød vallak sælges. Se mere på præsentationen eller på min hjemmeside.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sætter I dem for højt? |
|
|
Jeg har lige solgt og det gik rigtigt stærkt, havde endda flere købere der gerne ville have ham - at han så var uren pga en overbelastning ved første handelsundersøgelse var så bare en skam, men køber holdt ved og ventede næsten 1 mdr på ham.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jonas skal nok.. |
|
|
Tjaa.. Du skal nok få Jonas solgt på et tidspunkt  Han er jo en dejlig hest og han kan jo også en del. Han har en god højde osv - så bare vent, der skal skam nok komme nogle henvendelser. Det kræver dog lidt tålmodighed - det sjællent man kan sætte hesten til salg og så næste dag er den solgt og hentet  - Men har i evt. ikke fået nogle henvendelser i løbet af nogle uger - må i jo overveje prisen nøje igen - om den egentlig ÈR korrekt sat  I kan evt. også lægge en annonce ind på www.horse.dk - hvis det 'lyster' ..
// Mvh. Sandra Det Er Så Svært At Skilles Ad, Så Svært At Gå Sin Vej. Men Alle Mine Tanker, Vil Altid Følge Dig :'(-<3' Hvil I Fred Kristine <3' - Vil altid huske dig..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg har lige |
10vildeheste |
23-09-2006 20:46 |
|
solgt en hest før den overhovedet var sat til salg - så det gik i hvert fald hurtigt  Nu skal han bare lige igennem dyrlægetjekket og så skal han nordpå til sin nye ejer 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Salg.. |
Sabina83 |
23-09-2006 20:48 |
|
Jeg har også min til salg.. Han har stået til salg 3 uger på tirsdag og jeg har ikke haft en eneste henvendelse.. Jeg har læst lidt i andre salgsannocer mth hvad de tager for en tilsvarende hest, og har sat prisen efter det.. Men der sker intet overhovedet..  Er kommet i tanke om nogle ting jeg egentlig synes burde stå i annoncen, men ville som køber synes det virker mistænkeligt hvis sælger pludselig ændre i teksten... Hvad synes I..?? Kan man indføre ting i salgsannoncen eller virker det mistænkeligt...???
Nu med den meget skeløjet killing Kong Loui
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kommer an på... |
Tine (Ego A Go Go) |
23-09-2006 20:57 |
|
... hvad det er for en hest. Min bliver i hvert fald heller ikke ligefrem revet væk 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| næææ, |
Sabina83 |
23-09-2006 21:44 |
|
det ville da også være synd at påstå at min gør.. 
Nu med den meget skeløjet killing Kong Loui
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Min heller ikke |
|
|
Jeg kan ikke rigtig greje hvad man egentlig skal slå på i en annonce. Så nu prøver jeg igen at finde en part/rytter til os, men det er der heller ikke meget held ved. det er søreme ikke altid let at være heste ejer. SUK!
Pia Nielsen
Rytter til ditte søges-se præs.
Den der elsker-lever.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hje... |
|
|
Vi har også næsten lige både solgt og købt en ny. Havde solgt meget, meget hurtigt, men der gik noget tid før den rigtige frieser dukkede op. Til gengæld var hun værd at vente på.
Rønnebjerggård... Dalmatinerhvalpe sælges, klar i uge 42.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ugygyuggyu |
|
|
Sabina83 - er det Tate du skal sælge?
Hilsen Nanna - Turning heads since 1987
Nu: Hest Købes. ca. 155,skal have et godt hovede, dressur, ca. 30.000 til godt hjem. Kontakt mig via min præsentation
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hestesalg |
Ditte H |
23-09-2006 23:45 |
|
Min Tulle var tilsalg i en 5dage og så var hun solgt, efter anden fremvisning. Sørg for at få annoncen til at virke spændende, uden at overdrive, sæt den ind på hesteinfo.dk, der er mange der kigger 
Ditte Det er ikke altid jeg tjekker debatterne 2gange, så hvis du har en kommentar, til hvad jeg skriver, så send en besked til min gæstebog.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ORK JO |
|
|
Vores pony var til salg 1 time 
rigtige ponymødre har intet andet liv klub for manipulerende, talentløse ponymødre, der tvinger deres uskyldige børn til at opfylde deres egne ambitioner
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kun en time. |
|
|
Wow, 1 time  Det var ikke meget, heh 
// Mvh. Sandra Det Er Så Svært At Skilles Ad, Så Svært At Gå Sin Vej. Men Alle Mine Tanker, Vil Altid Følge Dig :'(-<3' Hvil I Fred Kristine <3' - Vil altid huske dig..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg har også.. |
|
|
hej jeg ville nu også gerne have solgt nogle flere men det kommer vel før ellers siden..har dog solgt 2 her for nylig...den sidste tog 5 hvarter..men har nogle som har været meget længe til salg... men det kunne egnetligt være sjovt at finde ud af hvilke sider der sælger bedst..de 2 jeg har solgt ..er den ene solgt på dba og den anden igennem hestenettet mvh.Liselotte
dv heste sælges .. føl fra i år,1-2-3-4 års vallakker og hopper, avlshopper nogle ifolet.. desuden 3 års hingst
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg har |
|
|
ind imellem redigeret annoncen, hvis jeg er kommet i tanke om at der manglede noget. Evt skiftet lidt billeder ud. Planen er så at jeg vil have lavett en bette video som jeg vil have lagt ind. Men tror bare at man skal have tålmodighed. Jeg synes i hvert fald ikke Marengo er sat for dyrt. For nogle år tilbage havde jeg en pony til salg. Først stod han lige rigeligt højt i pris. Men efter at have sænket den flere gange, blev jeg lidt muggen over at folk alligevel ville presse prisen. Så jeg satte den op og fik det for ham. Der gik en uge efter jeg satte prisen op til han var væk. Det er altså en underlig verden vi lever i:)
Sød vallak sælges. Se mere på præsentationen eller på min hjemmeside.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overvejer at sætte |
|
|
min ene pony tilsalg... skal måske vente??? hmmm eller handler det bare om held når man sætter de kære dyr tilsalg? Det handler jo meget om at finde den rette hest, pony når man er ude og "lede"
EN RIGTIG HEST ER EN OLDENBORG HEST
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|