Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Opstaldning
Forfatter: 
Dato:  23-09-2006 12:45

Nu har jeg fundet et sted her i skanderborg til mine heste og nu skal give 1100 for en boks til min hoppe og 550 for følleboks og det er så med foder, hø, halm og ind og udlukning. Men jeg har så aftalt at jeg skal komme ud og fodre om morgen inden jeg skal på arbejde (ca. kl. 06) og igen om aften ved 21 tiden.
Men så er det jeg syntes at 1650 er for meget for jeg bruger jo benz på at køre der ud til 2x foder. Ville gerne et par 100 ned.

Men hvad syntes i???

0
0
Svar på denne tråd

opstaldning
Forfatter: 
Dato:  23-09-2006 12:50

Personligt ville jeg ikke binde mig for 2x dagligt i stalden da man virkelig er bundet i al slags vejr osv..

Hvad er der er faciliteter osv på stedet?

- det afhænger prisen også af efter min mening.

M.V.H. Riderlykke

Ung hopppe søger hestepasser i Odense

...bag skyerne er himlen altid blå...

0
0
Svar på denne tråd

alt for dyrt
Forfatter: 
Dato:  23-09-2006 12:58
jeg giver 500 kr om måneden for at have min hest i løsdrift. vi skal selv købe foder og stille det frem, så fodrer gårdejeren. vi hjælper med hegn og fodrer engang imellem, men ikke noget fast. jeg synes det er en meget høj pris du skal betale, når du skal derud 2 gange om dagen.
0
0
Svar på denne tråd

Aldrig i livet
Forfatter: 
Dato:  23-09-2006 18:10

Prisen i benzin, samt tid kommer jo snildt til at rende over det som du skal give uden selv at skulle afsted 2 x dagligt.

Find da et andet sted..

Der er da masser af steder omkring skanderborg.

Overskuelig landsdækkende salgsliste
Gratis oprettelse
OX-Arabere.dk
Kig forbi, måske venter din drømmehest der
* * *
Stort udvalg i priser fra 14.000 .- Kr.
0
0
Svar på denne tråd

heeej
Forfatter: 
Dato:  23-09-2006 18:39
det er alt for dyrt for der hvor jeg har en hest koster det 500 udenanset størelsen og det er inklsiv halm,hø,udlukning o.s.v du skal selv købe mad og spåner så synes det er for dyrt det du giver
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider