Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Piskesmæld ovenpå bilulykke!
Forfatter: 
Dato:  22-09-2006 21:47

Jeg var for en uge siden involveret i en trafikulykke og har fået diagnosen piskesmæld. Jeg var i røntgen både med ryg og nakke den dag jeg ankom til skadestuen, og denne viste intet.

Jeg fik fra egen læge henvisning til en fysioterapeut som kun kunne bekræfte at jeg har et ordentligt piskesmæld, men også at det skulle tjekkes ydereligere pga så voldsomme smerter, og derfor fik jeg en henvisning til MR-scanning. Den har jeg så været igennem i dag og afventer svar i midten af næste uge.

Jeg har hørt at Kranio Sakral skulle være det eneste der hjælper og vil naturligvis forsøge mig med dette når jeg har fundet en på Midt-/vestSjælland der opererer med det - evt. nogen der kan anbefale en ?

Hvad er jeres andres erfaring med Piskesmæld ? Hvor meget kan I ? og hvad kan I ikke ?

Har jeres liv fået begrænsninger ? Eller lever I som før ?

Jeg er lige begyndt på mit studie som sygeplejerske, og kan godt se at der vist går længe inden jeg er tilbage. I øjeblikket kan jeg kun være oppe nogle timer om dagen, og jeg har konstante smerter som går fra nakken og hele vejen ned gennem ryg til lænd.

Det er frygteligt lige pludselig at være så begrænset - dårligt at kunne bære sin egen tallerken i en alder af 20 år - jeg synes det er frygtelig hårdt selvom jeg prøver at tænke positivt og overholder alle råd fra fagfolk og mine omgivelser

Håber at høre fra nogen.

Venlig hilsen,

Juliette

2 OX-hingste med pragtfuldt temperament, tilbyder bedækning for sæson 2007 - Rabat ydes ved booking inden 1/2-07. Se mere om hingstene på www.Richelieu-arabians.dk

0
0
Svar på denne tråd

Piskesmæld
Forfatter: 
Dato:  22-09-2006 21:56

Hej Juliette,

Jeg fik i ´99 et piskesmæld ved et trafikuheld.

Jeg har benyttet mig meget af fysioterapeuter, og det har også hjulpet - men kun lige når jeg var behandlet.

Jeg døjer stadig med voldsom hovedpine (migræne lignende), og til tider slemme smerter i nakken. Hovedpinen kan dulmes let, med massage, men ellers ikke afhjælpes - ej heller af stærke piller.

De dage hvor jeg har det rigtig slemt, kan jeg intet foretage mig. Har aldrig prøvet kranio sakral, men er da fristet til at undersøge nærmere, efter du skrev det.

Jeg fik efter 1 års tid konstateret en méngrad på 5%, og fik derfor erstatning.. Piskesmæld er jo ikke det som lægerne ved allermest om, og slet ikke dengang - derfor fastsatte lægen det bare efter andre sager han havde hørt om.. Men for pokker, - jeg ville gerne være foruden disse smerter.

Kan desværre ikke tilføje noget positivt til dig - men håber det bedste for dig.

Trine

0
0
Svar på denne tråd

tine gade
Forfatter: 
Dato:  22-09-2006 22:00
spørg Tine... hun har oplevet det...

Årets Pinto og Årets Hingst 2004
Materialprøvevinder og Bedste Hingst 2005
www.samondo.dk eller www.123hjemmesidedk/samondo
0
0
Svar på denne tråd

12 % men fik jeg
Forfatter: 
Dato:  22-09-2006 22:01

efter en båtnakke af en kvinde absolout skulle køre hendes bil direkte ud foran min bil...

Jeg syntes at livet er blevet holdbart, men når min nakke gør ondt kniber det med at koncentrere sig og ikke mindst ride...

Så jo det er en slem ting...

Krydser fingre for at du ikke får men...

Bettina.....

Salgsdag af brugt ride-/Køreudstyr på Rideskolen Birken - Kommer du?

www.rideklubbenbirken.dk/

0
0
Svar på denne tråd

piskesmæld
Forfatter: 
Dato:  22-09-2006 22:44

Hejsa..

Ja, det er nu lidt over to år siden jeg holdt ved hajtænder og ventede på der blev frit, da den bagfra kørende billist slet ikke bremsede.. og derved bankede op bag i mig.. Jeg havde ikk set bilen komme.. Så fik et kæmpe chock da jeg næsten fløj ud på den voldsomt trafikerede vej..

Som følge deraf har jeg desværre også et grimt piskesmæld.. Er lige for tiden i arbejdsprøvning, da jeg ikk kunne holde til mit tidl. job som rengørringsassistent.. hvilket jeg altid har holdt meget af.. Fyreseddelen gjorde meget ondt, men selvfølgelig kunne de ikk have en medarbejder som havde så meget fravær..

Har tidl. arbejdet MANGE timer i perioder.. nu kan jeg ikk engang holde til 20 timer hvor jeg blot sidder og hygger med ældre på et plejehjem (dvs. ingen pleje løft og lign.) -Det er dælme hårdt at erkende!!

Jeg kan ikk gøre rent i hjemmet, ordne vasketøj og lign. uden der "afregnes i kraft af migrene lign. smerter nogle dage"

Jeg har dage hvor jeg må bede min mand om hjælp til at få tøj på + komme ud af sengen!

Kan ikk koncentrere mig ret længe (dette indlæg er skrevet igennem nogle timer til og fra).. kan ikk læse ret meget.. og kan ikk engang følge med i en far til fire med mine børn..

Jeg får akupunktur, kiopraktor behandlinger, fysioterapi og kranioterapi... MANGE MANGE PILLER hver dag!

-Kæmper virkeligt bare for at være mor for mine 4 børn.. men piskesmæld er virkeligt noget møg!!

Nyder mine dejlige belgiere.. men det er ikk sjovt når man kommer op på ryggen af en MEGET ROLIG HEST.. og man bare føler man falder af nu!

.. Havde det bare været et brækket ben.. så vidste man hvornår gipsen kom af.. og der så skulle genoptrænes..

-Nu er jeg træt af familie og "kollegaer" som mener at det bliver nok snart bedre..du ser ellers ud til at have det godt i dag.. -Kan du ikk arbejde en time mere???

.. undskyld .. men jeg har det lige for tiden ikk så godt.. håber det hjalp at læsse af..

Knus Ulla Nielsen

se vores hjemmeside:

www.123hjemmeside.dk/p...densevej80

Nu også Forhandler af REGULATOR COMPLETE hestefoder... På fyn!!

0
0
Svar på denne tråd

Vi er faktisk mange på HN med
Forfatter: 
Dato:  22-09-2006 23:17
denne lidelse, dog i mere eller mindre grad. Heldigvis for det!

Jeg har pt. haft glæde af Kranio Sakral Terapi på den måde at det kan smertelindre men ikke kurerer mig, da skaden er gammel, - men jeg håber stadig på et mirakel! Især da jeg er svær at smertedække medicinsk, og ikke har gavn af morfin.

Når jeg får en af de rigtig slemme ture, som jeg prøvede i sommers, så gør det ubeskrivelig ondt og jeg kan intet gøre, ud over at gå i "hi" med min dyne og en masse papirslommetørklæder (til at tørre tårene væk med), samt tage stærke smertestillene til at dulme lidt, og jeg mener lidt.

Det eneste jeg har prøvet som kunne tage toppen af smerterne var Vioxx, men de slog mig tilgengæld ud, så jeg sov 20 timer i døgnet, men jeg måtte stoppe med dem da jeg begyndte at få kraftig hjertebanken, pga den dosis jeg var oppe på for at få effekt. Kort tid efter blev de kaldt tilbage fra markedet.

Selv, blev jeg pådraget et piskesmæld i 1986, men blev først diagnoseret for få år siden, da ménene fra dengang tildels er blevet forværret med tiden, samt den læge som undersøgte mig dengang mente at jeg var pylret, på trods af at den ene arm ikke kunne løftes og manglede kraft, hvilke var unaturligt ud fra mit daværene erhverv, samt nakken ikke kunne drejes, hvilke senere kiropraktorbehandlinger har hjulpet væsenligt på.

Jeg er i dag flexjobber med 17 arbejdstimer ugenligt, med skånehensyn på arbejdspladsen.

Symtomerne forventes at forværres yderlige med årerne, og jeg kan feks idag ikke selv klarer en husholdning, slet ikke samtidig med et arbejde.

Derud over må jeg afstå for mange ting, som før var en naturlig del af mit liv. Jeg har måtte flytte fra en elsket landejendom, og nedskærer hesteholdet til en hest på rideskole.

Før har jeg været meget aktiv udemenneske og klaret mange ting selv, men idag skal jeg have hjælp til pasning af min hest, hvis jeg forsat vil have en. Men det er god træning for mine muskler, og en af de få sportsgrene jeg stadig har glæde af, dog videne om at jeg aldrig kommer tilbage på mit tidligere niveau ridemæssigt.

Men jeg har dage hvor jeg kan klare hele verden (selvom der bliver længere imellem dem), og dage hvor jeg må have hjælp til at komme ud af sengen og få tøj på.

En god hjælp kan være PTU, tlf. 36 73 90 00, www.ptu.dk

God bedring!

mvh
LGI

En god dag starter med et smil!
0
0
Svar på denne tråd

123456789
Forfatter: 
Dato:  23-09-2006 00:13
jeg kender et par stykker med piskesmæld. den ene var igang med at uddanne sig til tandteknikker, men måtte stoppe og blev i stedet kok. hun havde det bedre med at gå rundt end at sidde i samme stilling i mange timer. den anden er radiograf.

synes jeg hører om mange, der bliver sygeplejesker, fordi de ikke kunne holde til deres tidligere job. det undrer mig lidt, da det ikke ligefrem er et skånejob. en lille sygeplejeske, der skal flytte rundt på store patienter, ligner tit en smølf, der er ved at ælte 500kg dej. men der er trods alt en variation i arbejdsstillinger og man kan jo selv sørge for at løfte rigtigt osv.

god bedring.
0
0
Svar på denne tråd

hmmm underligt
Forfatter: 
Dato:  23-09-2006 00:27

Pablo: undskyld mig men hvordan kan det være skrevet Citat: (dette indlæg er skrevet igennem nogle timer til og fra).. ? Du har postet dit indlæg 57min efter Juliette har oprettet???

Bare lidt undren...

0
0
Svar på denne tråd

timer til og fra..
Forfatter: 
Dato:  23-09-2006 08:25

Hej Vibber..

Mit indlæg er kopieret.. det er oprindeligt skrevet til forsikringen (efter opfordring fra min neulog)... som heldigvis forstår alvoren i skaden i dag..

De dækker al mine behandlings- og medicin forbrug.. De har også dækket en bideskinne, som jeg sover med om natten, da jeg pga smerter spænder meget når jeg skal sove.. Og deraf har ødelagt et par tænder!

Knus Ulla Nielsen

se vores hjemmeside:

www.123hjemmeside.dk/p...densevej80

Nu også Forhandler af REGULATOR COMPLETE hestefoder... På fyn!!

0
0
Svar på denne tråd

to gange piskesmæld
Forfatter: 
Dato:  23-09-2006 16:05

Jeg har 2x piskesmæld!! Fik mit første som 15årig i et biluheld og nr. to som 19årig da jeg faldt af en hest. Idag er jeg tæt på 20 og det er kun et lille halvt år siden jeg fik nr to...

Jeg har droppet to uddannelser pga. jeg ikke har kunne koncentrere mig ordenligt samtidig med at min nakke ikke kunne holde til at sidde på skolebænken.

Det har været nogle ekstreme hårde og sure år!

Før i tiden var jeg vant til at ride tre-fire heste hver dag plus min egen, gå i skole, arbejde osv. Men fra den ene dag til den anden var det ændret! Måtte sælge den gamle hest og lave om på min hver dag.

Har gået ved kiropraktor i to år, hvor det har hjulpet nogenlunde -altså med det første piskesmæld. Derudover har jeg prøvet en fysioterapeut, men det forværrede det hele, og sådan en alternativ behandler der havde et magnet tæppe (?).

Min hovedpine blev hjulpet af en healer, så det er kun i de slemme perioder jeg har meget hovedpine.

Ved nr. to piskesmæld kunne min kiropraktor ikke hjælpe mig! Jeg var blevet skæv af at rende rundt og spænde sådan, fordi jeg havde så ondt - min højre skulder hang ti-tolv cm længere nede end den venstre og det gjorde pokkers ondt hele tiden!

Jeg vidste virkelig ikke hvad jeg skulle gøre -var så depri- havde det bedst når jeg lå hjemme i min seng.

En weekend i maj-måned var jeg til konfirmation, hvor jeg fik et tip om en alternativ mand i Esbjerg, der burde kunne hjælpe mig! Ham der sagde det til mig, sagde at hvis han ikke kunne hjælpe mig, jamen så sku han nok betale for det, for det troede han nemlig ikke på. (Ham jeg fik tippet af var selv blevet hjulpet med hans piskesmæld.)

Jeg fik en tid i Esbjerg og allerede efter første behandling kunne jeg mærke forskel! Anden gang jeg var der, fiksede han min skævhed, og min skuldre hang igen lige ud for hinanden! Tredje og fjerde gang gik bare efter planen. De tre-fire første gange var jeg der med en uge eller to mellemrum.

Næste gang jeg skal derover (næste torsdag) er der gået ca seks uger siden sidst, vil jeg tro, og der er det kun femte gang jeg er der.

Jeg har været langtidssygemeldt fra mit arbejde siden maj-måned.

Idag har jeg det super godt. Har ikke haft det så godt de sidste fire år som nu!

Det hele begynder at se meget mere lyst ud og det kan jeg takke Morten fra Esbjerg for!

Han er en alternativ "kiropraktor", der er uddannet i Tyskland. Det hedder et eller andet, kan ikke lige huske det.

Men han er godt nok dygtig!!!

Ham kan jeg helt klart kun anbefale...

Vh. Karina med Pelle-hesten og Elvis-hunden.

2stk. Dejlige Palomino Heste sælges!!

Shiney Starlight & Capelli ;-)

*Dine venner for livet*

0
0
Svar på denne tråd

kranio Sakral
Forfatter: 
Dato:  23-09-2006 17:39

Min moster er kranion sakral uddannet - jeg vil gerne prøve at spørge om hun kan anbefale en god en på midt/ vest sjælland...

Vender tilbage...

Fredenslyst Arabians - Dejligt hoppeføl til salg!

Sød rytter søges til velreden hest!

Fotografering tilbydes

www.boxeren.dk - Se min dejlige hund

Rebgrimer & arbejdstove laves på bestilling

0
0
Svar på denne tråd

Kranio...
Forfatter: 
Dato:  23-09-2006 17:57
Der er også noget Kranio Sakral iblandt min behandling, og det er noget af den mildeste behandlingsform...

*Dine venner for livet*

0
0
Svar på denne tråd

Hej KM!
Forfatter: 
Dato:  23-09-2006 18:12
Er det muligt at få lidt flere oplysninger om "Morten fra Esbjerg"?

Gerne hvem han entenlig er, samt hvilke uddannelse han har fra Tyskland, da det måske er noget jeg vil forsøge af ren desperation.

mvh
LGI

En god dag starter med et smil!
0
0
Svar på denne tråd

ja det kunne
Forfatter: 
Dato:  23-09-2006 18:29

Det kunne jeg også godt tænke mig *S* Kommer tit til esbjerg og har problemer med min lænd

0
0
Svar på denne tråd

Links...
Forfatter: 
Dato:  23-09-2006 19:56

Hej

Jeg har snakket med min moster som gav mig følgende link:

www.stanleyrosenberg.com

Stanley Rosenberg er en meget dygtig KranioSakral Terapeut som ligeledes har uddannet andre, så på hans hjemmeside finder du en behandlerliste og derved kan du finde en i dit område.

Ellers kan min moster varmt anbefale MetteMarie Winther Johannsen: www.otara.dk

Fredenslyst Arabians - Dejligt hoppeføl til salg!

Sød rytter søges til velreden hest!

Fotografering tilbydes

www.boxeren.dk - Se min dejlige hund

Rebgrimer & arbejdstove laves på bestilling

0
0
Svar på denne tråd

Esbjerg
Forfatter: 
Dato:  23-09-2006 20:23

Jamen han hedder Morten Lauritsen og har klinik tæt på banegården...

Ang. uddannelse, kan jeg desværre ikke huske det.. Ska nok prøve og tænke det igennem og så vende tilbage

Men han er virkelig dygtig!!!

*Dine venner for livet*

0
0
Svar på denne tråd

min kæreste
Forfatter: 
Dato:  23-09-2006 21:45

Har fået piskesmæld efter en ulykke i 99 hvor han røg igennem et tag.

Han har ofte(re) migræneanfald, problemer med koncentration, problemer med at kende forskel på højre og venstre (desorienteret)

Anspændt HELE TIDEN.

Og oven i det hele er han begyndt at få "krampeanfald" i søvne og er røget på hospitalet 3 gange pga. her i sommers.

Det er først her inden for den sidste måned faktisk at han har fået bekræftet at det er piskesmæld han har.

Han har fået anbefalet en alternativ terapeut i Odense som skulle kunne hjælpe på de nerver der sidder i klemme og giver alle de her spændinger. (prøv at søge på nettet, det hedder aktivform).

Jesper kender også Morten i Esbjerg, som hjalp ham noget for et par år siden.

-Ariann

DV Hingste liste A'la mig selv under arbejde www.123hjemmeside.dk/o...kov/125087

0
0
Svar på denne tråd

Allesammen...
Forfatter: 
Dato:  24-09-2006 21:48

Da det anbefales at jeg ikke er for meget ved computer bliver dette et kort svar. Jeg vil dog lige have mulighed for at sige mange tak til jer alle for at komme med jeres historier, mange er jo desværre ikke ligefrem positive, men jeg er glad for at høre dem.

Tusind tak til dig Heidi for at tage kontakt til din moster, jeg vil uden tvivl benytte mig af de informationer du har givet, hurtigst muligt da jeg kan høre at mange har haft glæde af Kranio Sakral terapi :-)

God bedring til jer alle - og så håber jeg at I evt. med tiden får det bedre.

Nu vil min nakke gerne ligge ned, den føles stiv som et bræt :-(

Venlig hilsen,

Juliette

2 OX-hingste med pragtfuldt temperament, tilbyder bedækning for sæson 2007 - Rabat ydes ved booking inden 1/2-07. Se mere om hingstene på www.Richelieu-arabians.dk

0
0
Svar på denne tråd

Jeg er fuldstændig mén-fri!
Forfatter: 
Dato:  25-09-2006 09:27

Jeg har også haft piskesmæld, tilbage i 1997. Blev påkørt i bil, i min venstre side. Det skete en mandag aften og indtil onsdag formiddag havde jeg det fint bortset fra chokket. Men onsdag formiddag blev jeg pludselig voldsomt dårligt, svimmel, kvalme, kraftig hovedpine, ondt i nakken osv. Jeg kom hurtigt til læge, der heldigvis ikke spillede smart, men sendte mig videre til det lokale sygehus hvor han vidste at overlægen på intensiv havde erfaring med piskesmæld. Overlægen var yderst grundig og meget bekymret, tog røntgen, lagde blokader i nakken/baghovedet (uf, ikke rart at få indsprøjtninger i hovedbunden!) og sendte mig hjem med recept på smertestillende, noget anti-inflammatorisk og muskelafslappende - og en nakkekrave og strenge ordrer om at opsøge en kiropraktor. Min kiropraktor (som jeg kendte i forvejen) var helt på det rene med den slags skader, og jeg gik der 2 gange om ugen i 3 uger, og så en enkelt opfølgende behandling. Fuldstændigt smertefri efter 4 uger, da nakkekraven kom af. Så skulle musklerne lige vænne sig til at være sig selv igen, men det gik hurtigt og jeg har INTET mærket senere.

Jeg troede så at jeg bare var sluppet billigt og at piskesmældet ikke havde været så alvorligt - indtil jeg et halvt år senere blev ringet op af overlægen fra intensiv en aften. Han havde vagt og var kommet til at tænke på mig, og ville høre om jeg var vendt tilbage til arbejdsmarkedet da han troede at jeg ville få store vanskeligheder. Fedt at kunne sige at jeg var helt sygemeldt i 2 dage (!) og fik lov at gå tidligere de næste dage for derefter at arbejde fuldtids igen. Tror jeg var den solskinshistorie han trængte til at høre, så vil straks dele den med dig. Håber at du er lige så heldig.

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  25-09-2006 09:39
I 98 var jeg ude for en trafik ulykke. Jeg fik piskesæld og har lidt af det siden idag er jeg 22. Jeg er sat til en men grad på 8%. jeg har gennem 1,5 år gået et par gange til kiroprakter og massør og til fys. Det har da hjulpet ingen tvivl om det.
Men idag har jeg hovdepine hverdag nogle gange mere end andre. Man lære at leve med den sådan da.
Jeg husker ikke så godt og har meget svært ved at koncentrere mig når jeg feks er til kursus i 6 timer og skal høre på en snakke og samtidig forstå ja så får jeg ikke det meste med.
Ryg smerter har jeg stort set hverdag. jeg har købt sådan en bold man laver øvelser på og det er bare guld værd.

Men alt i alt lære man at leve med det der kommer da dage hvor man syntes det er møg uretfærdigt. Men jeg har lært at passe mig ind under det!

God bedring til dig! Det er bestemt ikke sjovt!

Klikkertræning. kurser mm se mere på min hjemmeside.
www.klikhesten.dk

0
0
Svar på denne tråd

Nussbaumer
Forfatter: 
Dato:  25-09-2006 12:36

Wilhelm Nussbaumer fra www.kiwiterapi.dk har stor erfaring med piskesmæld, ligeledes har Stanley Rosenberg.

Jeg ville nok vælge en af disse to, hvis jeg var dig.

Et så alvorligt piskesmæld, som det du beskriver, kræver en behandler som virkelig ved noget om den type skader.

Personligt ville jeg ikke selv tage dig ind, da jeg ikke synes jeg har erfaring nok til så store og akutte skader.

God bedring.

Mvh

BeritH

0
0
Svar på denne tråd

Hejsa...
Forfatter: 
Dato:  25-09-2006 13:16

Først og fremmest tak for en solskinshistorie. Dejligt at høre at nogen slipper godt fra de forbandede piskesmæld :-) Det var skønt at læse.

dsgarby : Også tusind tak til dig for at fortælle din historie. Du har ganske ret, man kan lære at leve med og acceptere mange ting i livet - selvfølgelig er der dage hvor alting føles ret sort, men har man livsglæde og lysten til livet tror jeg på det er et rigtig stort skridt :-)

Berit : Er du selv uddannet Kranio Sakral ? Jeg har nu haft kontakt til Wilhelm, og regner med jeg skal besøge ham snarest :-) Tusind tak for din henvisning til ham!

Venlig hilsen,

Juliette

0
0
Svar på denne tråd

bruger også
Forfatter: 
Dato:  25-09-2006 14:38

Morten til tider når det går helt galt med min ryg. Har dog ikke fået piskesmeld men render runde med en skæv ryg.

Han er virkelig dygtig og kan klart anbefales.

Jeg har gået hos ham i 10 år nu ( on and off ) alt æfhængig af hvordan jeg har det i ryggen..

Prøv ham. Men der kan være lang vente tid så ring i god tid, og når du ringer skal du sige at det er Morten du vil ind til.

Pensioneret hest søges til rolige ture i naturen, vil komme til at stå i løstdrift og blive passet med alt.

Skal være en stor pony eller lille hest. vallak, rolig og trafiksikker.

Skriv for videre info.

0
0
Svar på denne tråd

Jeg tager hatten af!
Forfatter: 
Dato:  25-09-2006 14:58

Jeg tager hatten af for alle jer, der slås med dette. Jeg sad faktisk og blev helt trist, da jeg læste jeres historier, samtidig med at jeg tænkte, at hvor er I da helt utroligt fantastiske, at det alligevel lyder som om, at I finder de gode sider ved livet også.

KMs behandler er måske uddannet heilpraktiker? Det er en tysk uddannelse, der er ret bred. De arbejder sammen med lægerne i Tyskland, på den måde, at "lægerne slår det grimme ihjel, mens heilpraktikerne holder resten af kroppen kørende".

Pøj pøj til jer alle!

mvh. tina

Medlem af den sønderjyske afdeling af DÅHM
0
0
Svar på denne tråd

heilpraktiker
Forfatter: 
Dato:  25-09-2006 15:08

Ja, heilpraktiker -der var den, tak!!!

Bare skriv, hvis i vil ha hans nr

*Dine venner for livet*

0
0
Svar på denne tråd

Juliette
Forfatter: 
Dato:  25-09-2006 15:44

Ja jeg er uddannet KST'er men det har været mere af personlige årsager jeg uddannede mig, og da jeg har fuldtidsjob er det begrænset hvor mange klienter jeg har, og det er så årsagen til at jeg ikke selv vil tage voldsomme og akutte skader ind, da de skal behandles af erfarne behandlere med rutine i netop den slags skader. Men almindelige ting som spændingshovedpiner, stress og skævheder, det kan jeg sagtens tage mig af :-)

Jeg er i øvrigt uddannet hos Stanley, men ved at Wilhelm har stor erfaring med piskesmæld.

Smil fra BeritH

0
0
Svar på denne tråd

KM...
Forfatter: 
Dato:  25-09-2006 16:09

Ikke Fordi jeg døjer med piskesmæld men med tendens til skræv ryg vil jeg også gerne vide mere om ham Morten... ss.

God bedring til jer alle

Hygge

Sprit

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider