Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Øv, fjernsyn...
Forfatter: 
Dato:  22-09-2006 19:12

Hvor er det typisk. Efter en lang dag, sætter man sig ned for at et af sine yndlingsprogrammer, nemlig Simpsons på TV3+, som der burde komme 4 herlige afsnit af fra 18-20. Men hvad er der på skærmen når man tænder for den? HÅNDBOLD! Øv, øv og atter øv!

Det er jo udmærket for dem som gerne vil se de/de pågældende kamp(e), men der er hele fire Viasat Sport-kanaler, hvor de sender henholdsvis golf (har varet fra 8.55, og slutter 19.30), Countdown til en eller anden fodboldkamp, en boksekamp (hvilket jo er fint nok, men næste program på denne kanal er en genudsendelse af en kamp fra 1978!!) og den sidste er så en oversigt over hvad der sker på den kanal med golfen!

Tør man foreslå en let justering? F.eks. kunne de fleste nok undvære en næsten tredive år gammel boksekamp?

Ja, måske lidt overfladisk, men hvor kan man dog blive irriteret når man havde glædet sig til et møde med sofaen og et godt grin

Nå, på med en god film!

Andre der et blevet skuffede over deres ellers så trofaste TV for nylig?

Venlig hilsen
Tina

0
0
Svar på denne tråd

annonceret
Forfatter: 
Dato:  22-09-2006 23:33

Nu er der jo blevet reklameret for fredagshåndbold i et stykke tid og jeg synes egentlig at det er ok at der sendes andre ting end genudsendelser af amerikanske tv-serier.

Der er jo nogen som ikke har adgang til alle sportskanalerne og som gerne vil se lidt sport engang i mellem. De viser jo også fodbold hver lørdag på 3+.

Ikke at jeg ikke sympatiserer med din skuffelse over at din yndlingsserie ikke kom, men det er annonceret i tv-programmet og de sender håndbold hver fredag i et godt stykke tid endnu.

Marie

"hvorfor gøre tingene nemt, når det kan gøres besværligt"
0
0
Svar på denne tråd

Nå ja...
Forfatter: 
Dato:  24-09-2006 17:43

Så må jeg undvære fredag

Tænkte faktisk slet ikke på, at nogen har 3+ uden at have resten af Viasat pakken! Så kan jeg bedre forstå det!

Vi takker og undskylder

Venlig hilsen
Tina

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider