Hvor IRRITERENDE. 
Dette er et brokke indlæg - er du ikke i humør til détte, så hop venligst indlægget over, TAK ! 
Jeg er jo syg. (Hals, snottet osv).
Jeg var hos lægen hér i tirsdag og fik tjekket halsen, de kunne intet se - så fik intet medicin osv. Skulle ringe hvis jeg fik det værre.
Om torsdag (Igår) havde jeg det ret dårligt, var nu også begyndt at hoste rigtig meget så gik til lægen igen.
De tjekkede mig igen og de tog også en blodprøve denne gang, tjekkede lunger, hals, øre etc.
Det viste sig jeg faktisk havde en virus og det krævede altså pencilin for at nedkæmpe den. Fint nok..
Jeg fik en recept, min mor tager ned på apoteket køber denne pencilin. Torsdag aften tager den den - MEN..
Jeg får store ledsmerter, kraftig hjertebanken, svedture og stor kvalme af pillerne. Ringer derfor hér i morges (kl. 10) til lægen igen for at hører om jeg kan få noget andet pencilin. Jamen, det kunne jeg godt når jeg nu ikke kunne tåle den nuværende.
Hun ville ringe tilbage til mig lidt senere - og fortælle mig så snart de havde lagt medicinen på apotektet.
MEN .. Tror i jeg hører fra hende igen ?
Neeej !! Og de lukker kl. 16.
Jeg har lige ringet ned til apotektet for at hører - men der ligger innngen medicin til lille mig.
- Så nu skal jeg gå her HEEELE weekenden, vær r*vsyg fordi jeg ikke kan få dén pencilin jeg skulle have haft ! Har ikke været i skole HELE ugen (HF = Fravær) hvilkent er irriterende nok i forvejen at jeg ikke har kunnet det - men nu, er jeg tvunget til at gå syg HELE weekenden og nok også mandag osv - til jeg kan FÅ min pencilin !!!
HELT ÆRLIGT - det da møghamrerende irriterende

TYPISK læger, fordi de har lidt travlt - så glemmer de alt og alle. Bar de ikke en dag kommer til at glemme deres åhhh så fine 'lægehjerne' eller opskriften på almen lungebetændelse !!