i tidernes morgen, helt tilbage i 90erne, hvor man stadig havde LP'er
Jeg havde en ret pæn samling af LP'er, som stod på gulvet. Og UF, lige pludselig kom der bare den største og mest ækle edderkop farende over gulvet. Selv kæresten, som normalt ikke er bange for de kryb, fór i dækning, jeg kan godt garantere at den var stor og klam og af alle steder, søgte den ly ET ELLER ANDET STED I LP-SAMLINGEN!! Vi hørte ikke musik i lang tid efter. Gudskelov så vi den aldrig igen.
Mht det med at flygte fra soveværelset, så har jeg endnu en ækel edderkoppe-oplevelse. Kunne egentlig godt tænke mig at vide, om andre har oplevet noget lignende?? Jeg var alene hjemme, og så lige pludselig sidder den der!! I sengen af alle steder, lige midt i det hele. Iøvrigt den første edderkop jeg nogen sinde har set dér, heldigvis. Nå, men jeg ville ha den væk men jeg turde jo ikke risikere, at den pludselig løb sin vej og gemte sig i sengetøjet. Og lige pludselig så SPRANG den simpelthen fra sengen og så de ca 30 cm ned på gulvet TIL MIG
Jeg er sikker på den havde angrebet mig, hvis ikke jeg havde nået at tage en gammel bog fra hylden og kaste ned over den, og så hoppede jeg på den 15-20 gange. Så var den også sat ud af spillet, kan jeg afsløre. Dyrplageri? Måske. Jeg kalder det selvforsvar.