Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

har sovet på sofaen
Forfatter: 
Dato:  22-09-2006 10:13

Ja så har jeg altså sovet på sofaen og nøj jeg er træt.

da jeg ville rasle i seng i går og kommer i soveværelset sidder der en kæmpe edderkop over min pude på væggen og jeg siger jer STOR det var den bestemt . Så jeg prikker til peter som sover trygt og siger "øh hvis jeg skal ligge her ved siden af dig så vil jeg MEGET gerne du fjerner DEN DER, hvorefter han bare grynter "fjern den bare"... hm jeg pisker ud i køkkenet og griber fluesmækkeren og da jeg kommer tilbage er den VÆK!!!

Jeg griber min dyne og vandrer i stuen ikke om jeg ville sove der uden at vide hvor den var ...

desuden har jeg læst et sted at man spiser x antal edderkopper om året imens man sover og det bliver bestemt ikke DEN.

Nu er spørgsmålet så om jeg våger pelsen og sover der i nat hvis ikke katten finder den... ADR.

andre med denne fobi... behøver vel ikke sige at da jeg vågnede i morges havde jeg stadig smækkeren i hånden.

0
0
Svar på denne tråd

jeg begynder...
Forfatter: 
Dato:  22-09-2006 10:16

Selv om peter også er bange for dem her hos os, begynder jeg at skabe mig, og stå og pive ind til han bliver træt af at høre på mig og finder noget langt at dappe den ihjel med.

Så nej jeg sover heller ikke i osveværelset hvis der sidder en edderkop over mig.

0
0
Svar på denne tråd

Jeg havde
Forfatter: 
Dato:  22-09-2006 10:20

ikke helmet, førend den edderkop var fundet og elimineret!!! Sådanne gevækster skal IKKE og jeg gentager I K K E findes i et soveværelse!!!

Hilsen WinnieK

0
0
Svar på denne tråd

den var stor
Forfatter: 
Dato:  22-09-2006 10:21

Altså nu virker jeg pyller men har aldrig set så stor en ... altså vi taler om de der sorte med behårede ben - jeg kunne HØRE den gik på væggen - ejh tak ikke lige en hyggelig fætter..

nu virkede den nok større da skyggen jo også gjorde sit indhug på væggen med natlampen meeen .. var ved at overvej om ingen savnede den (sluppet ud et sted)

Opstaldning, parter og undervisning tilbydes v. Randers

skriv for nærmere..

0
0
Svar på denne tråd

Nul.. om jeg sover sammen med
Forfatter: 
Dato:  22-09-2006 10:22

en edderkop.

Min seng er altså min, og hvis sådan et kryb har bevæget sig inden for vores hus 4 vægge så må mads godt nok få dem væk i en frygtelig fart, uanset hvad klokken er.

Men kravler de på gulvet så er min hund så sød at klappe dem en med poten til de ligger stille.

Og sådan en rottweiler pote, kan gøre det af med selv den største edderkop.

Overskuelig landsdækkende salgsliste
Gratis oprettelse
OX-Arabere.dk
Kig forbi, måske venter din drømmehest der
* * *
-
Fantastisk lækker ox hingst sælges til 16.000.-
0
0
Svar på denne tråd

Jeg kan huske engang
Forfatter: 
Dato:  22-09-2006 10:27

i tidernes morgen, helt tilbage i 90erne, hvor man stadig havde LP'er :D Jeg havde en ret pæn samling af LP'er, som stod på gulvet. Og UF, lige pludselig kom der bare den største og mest ækle edderkop farende over gulvet. Selv kæresten, som normalt ikke er bange for de kryb, fór i dækning, jeg kan godt garantere at den var stor og klam og af alle steder, søgte den ly ET ELLER ANDET STED I LP-SAMLINGEN!! Vi hørte ikke musik i lang tid efter. Gudskelov så vi den aldrig igen.

Mht det med at flygte fra soveværelset, så har jeg endnu en ækel edderkoppe-oplevelse. Kunne egentlig godt tænke mig at vide, om andre har oplevet noget lignende?? Jeg var alene hjemme, og så lige pludselig sidder den der!! I sengen af alle steder, lige midt i det hele. Iøvrigt den første edderkop jeg nogen sinde har set dér, heldigvis. Nå, men jeg ville ha den væk men jeg turde jo ikke risikere, at den pludselig løb sin vej og gemte sig i sengetøjet. Og lige pludselig så SPRANG den simpelthen fra sengen og så de ca 30 cm ned på gulvet TIL MIG Jeg er sikker på den havde angrebet mig, hvis ikke jeg havde nået at tage en gammel bog fra hylden og kaste ned over den, og så hoppede jeg på den 15-20 gange. Så var den også sat ud af spillet, kan jeg afsløre. Dyrplageri? Måske. Jeg kalder det selvforsvar.

The tragedy of life is not that it ends so soon, but that we wait so long to begin it.
- W.M Lewis
0
0
Svar på denne tråd

Fy for satan!!!
Forfatter: 
Dato:  22-09-2006 10:29
Tænk om den havde gemt sig i din dyne og du så har ædt den?!

Hvorfor være besværlig, når man med en lille smule anstrengelse kan være krop umulig?!

Et smil er udløst af andre smil, så husk at smile og du vil se at folk smiler tilbage.

0
0
Svar på denne tråd

dynen...
Forfatter: 
Dato:  22-09-2006 10:32

Min dyne lå nede i fodenden tror simpelthen den er faldet på gulvet men ved det ikke...

vil gerne have lov at tro den ikke er spist.. havde dog stadig min naturlige sult da jeg vågnede og den her havde gjort mig mæt mæ det vuns..

Opstaldning, parter og undervisning tilbydes v. Randers

skriv for nærmere..

0
0
Svar på denne tråd

Her hos
Forfatter: 
Dato:  22-09-2006 10:44

os er det omvendt..

Kæresten er bange for dem, og jeg tager dem, og smider dem ud af vinduet..

Nogle gange når kæresten står og råber "træd på den, træd på den" kommer vores dreng løbende og siger nej det må man ikke, hvorefter han selv træder på den..

Så blir jeg sur og kæresten glad, for så er der 1 edderkop mindre..

Hilsen Diana.

0
0
Svar på denne tråd

mulle -
Forfatter: 
Dato:  22-09-2006 11:08

Hold fast i den tanke. Den naturlige sultfornemmelse var intakt, ergo kan du ikke have fyldt mavesækken med behåret monstrum

The tragedy of life is not that it ends so soon, but that we wait so long to begin it.
- W.M Lewis
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider