Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

slankepiller
Forfatter: 
Dato:  21-09-2006 17:35
hej ja nogen vil helt sikkert sige "hvorfor overvejer du det" jeg er egentligt ikke tyk, men synes selv jeg gerne vil tabe mig 5-7 kg lige de der sidste kg for at se godt ud, jeg har gennem det sidste år gået fra at veje ca 79 til at veje 60 kg, men jeg ville gerne lige af med det sidste side fedt, det vil bare ikke af på samme måde som det andet kom af...derfor overvejer jeg at prøve slankepiller, men jeg vil ikke gå ud og bruge en formue på dem hvis de ikke virker, så derfor... har i nogen erfaringer med dem så vil jeg meget gerne høre fra jer...

Ditte...
0
0
Svar på denne tråd

slankepiller
Forfatter: 
Dato:  21-09-2006 17:43

Tillykke med dit foreløbige vægttab. Hvor høj er du, siden du mener, at du skal længere ned i vægt end de 60 kg? Tænk over, at vægt ikke er alt, man skal også tænke på fedt%. Måske skal en del af de 60 kg bare laves om til muskler?

Mht. slankepiller: Brug hellere dine penge på et medlemskab af en fitnessklub og en pose gulerødder. Slankepiller virker ikke, og hvis de gør, er de pissefarlige! Nu fornærmer jeg formodentlig nogen: I mine øjne er slankepiller for dovne mennesker. At vedligeholde og hjælpe sin krop kræver en indsats, og hvis man tror det kan klares med et par piller, synes jeg man skal tage sit liv og sin livsindstilling op til revision!

Held og lykke!

0
0
Svar på denne tråd

Nej til slankepiller
Forfatter: 
Dato:  21-09-2006 17:43

Det du taber ved hjælp af slangepillerne, tager du højest sansynligt på igen når du stopper med at tage dem.

Du skriver at du inden for et år har tabt 19 kg, og det går jeg ud fra at du har gjort ved hjælp af kostomlægning og motion, så hvorfor lige ty til slankepiller og evt ødelægge det flotte vægttab du allerede har???

Slankepulver og slankepiller er i mine øjne fy fy.

Det handler ene og alene om livsstilændring og "Nej tak" metoden. Det er den eneste måde der garanterer et holdbart vægttab...

60 kg er i mine øjne en fin gennemsnitsvægt og synes du der trænger til at tabes lidt mere, så er mit råd til dig, at du får trænet lidt mere, så det hele bliver strammet lidt mere op, da det også bevirker at man føler sig slankere selvom vægten måske fortæller noget andet... :-D

Pernille

Ambitiøs, småneurotisk og manipulerende ponymor ;-)

Familien er de lykkelige ejere af 4 dejlige ridedyr

0
0
Svar på denne tråd

hovsa...
Forfatter: 
Dato:  21-09-2006 17:44

ehm... der skulle stå slankepiller og ikke slangepiller...

Pernille

Ambitiøs, småneurotisk og manipulerende ponymor ;-)

Familien er de lykkelige ejere af 4 dejlige ridedyr

0
0
Svar på denne tråd

vægttab
Forfatter: 
Dato:  21-09-2006 17:53
mange tak, det er dejligt at være lidt lettere, jeg er kun 161 desværre fuldvoksen (20 år)og derfor synes jeg det ville være rart, men i har nok ret endnu hårdere arbejde er nok det der skal til i stedet for, tak for det...

Ditte...
0
0
Svar på denne tråd

bummelum ;o)
Forfatter: 
Dato:  08-10-2006 18:56

Stinedecor ;o)

Studsede en lille smule, bare lidt over *smiler* over det du skrev med, at du mente slankepiller er til dovne mennesker...

Altså.. kan godt følge din tankegang i det..men..

alligevel ikke.. selvfølgelig er det en nem vej for mange der ikke har prøvet andet..

Men hvis vi f.eks tager mig... jeg spiser ganske fornuftigt..drikker ikke, ryger ikke..husker mit frugt og grønt (er dog heller ikke hellig! *smiler) men.. tro mig det er svært at tabe sig med en knæskade der gør, at man stort set ikke kan dyrke noget motion der får bare lidt sved frem på kroppen!..

Bare en lang gåtur i alm. tempo giver smerter... Det er altså meget svært, syntes jeg, at tabe vægten udelukkende igennem maden...(jeg er 23, 163 høj og 70 kg).. jeg har da helt klart haft i tankerne at prøve de piller der, men men men.. de er jo ikke uskadelige, så valgte dem fra...vil hellere være lidt buttet så, end have en usund krop... men dem, som gør sig tanker om at forsøge sig med dem... jeg kan godt følge dem... men stadig... dårlig ide ;o)

Mange hilsner en buttet Jane ;o)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider