Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Kender i det??
Forfatter: 
Dato:  21-09-2006 13:33

Kender i det, når man ser et billede af en hest og man bare får sådan en fornemmelse af: det er bare hesten!? Jeg tænker ikke her på når man ser en helt vildt smuk hest, men mere når man ser ind i øjnene og man bare får sådan en fornemmelse af, at dette er bare hesten for mig? Den kan selvfølgelig godt være billed smuk alligevel, men det er ikke det der er det væsentlige, det er den fornemmelse man får når man ser ind i dens øjne/ser dens udtryk. Sådan har jeg lige fået det, da jeg så et billede af en hest på DBA. Der er bare det ved det, at jeg ikke skal have ny hest nu

I får da lige et link til skønheden: www.dba.dk/asp/soegnin...d=46018838

Uha, jeg får sommerfugle i maven hver gang jeg ser på det første billede!! Hvem der dog lige havde pengene...og tiden til endnu en hest SUK.

(Det skal lige for god ordens skyld siges, at jeg absolut ikke kender hverken hest eller ejer, så dette er ikke en skjult annoncering fra min side!)

Mvh. Lene

:D Mor til de 2 dejligste drenge: Magnus og Asbjørn :D

Ejer af de skønneste Shettere: Sandra, Tulle og Tristan

Og den skønne røde Pinto: Maya

0
0
Svar på denne tråd

Jeps kender det
Forfatter: 
Dato:  21-09-2006 13:38

Jeg købte min udelukkende pga billedet.

Så hans annonce - ringede og aftalte tid til dyrlæge, rent faktisk så jeg han først live, da han blev afleveret.

Men han var alt det og mere til og jeg har aldrig fortrudt

Hilsen Pia

0
0
Svar på denne tråd

Kærlighed ved første blik
Forfatter: 
Dato:  21-09-2006 13:42

Jeg tror på, at hvis man leder, så finder man den hest, hvor det bare siger "pling" oppe i hovedet på en.

Jeg står selv i situationen, hvor jeg skal finde en ny hest...og guderne skal vide, at jeg har kigget på mange. Nogle så helt rigtige ud på billedet, men helt anderledes i virkeligheden.

Jeg venter stadig på "pling'et", der må for søren være sådan en hest.

Så jeg tror på dig...pling pling

/Nat

Om du tror at du kan - eller om du tror at du ikke kan. Så har du ganske givet ret. Henry Ford

Medlem af klubben for manipulerende, hjernevaskende, talentløse ponymødre.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider