Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Favel elskede Tulle <3
Forfatter: 
Dato:  20-09-2006 20:32

Så nu bliver Tulle hentet på Søndag, af sine nye ejere.

Efter en lang overvejelse, er jeg blevet enig med mig som, om at jeg vil videre med min ridning, imorgen skal jeg så ud og se på ny hest i Hvide Sande.

4 år gammel araber/oldenborg blanding. Jeg glæder mig meget, men kommer godt nok til at savne min Tulle.

Det bliver hårdt, men kan jo altid tænke på at Tulle har hjulpet mig med at komme videre :)

Det var 10 meget dejlige måneder.

Ditte

Det er ikke altid jeg tjekker debatterne 2gange, så hvis du har en kommentar, til hvad jeg skriver, så send en besked til min gæstebog.

0
0
Svar på denne tråd

skrift over
Forfatter: 
Dato:  21-09-2006 07:42

det er altid hårdt at skulle af med hesten...

hvordan kan det være du kun har hafthende i 10 måneder?

men håber da du finder en ny :)

MVH Eva.
Dejlig spring/allround hest sælges:
0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  21-09-2006 16:11

Hej Eva.

Jeg købte hende for 10måneder siden, da det eneste jeg ønskede mig dengang var hyggepony, men nu har jeg fået lysten til at komme videre og kaste mig over dressuren, og det er bestemt ikke Tulles farvorit, så hellere sælge hende til en familie, hvor hygge ridning er nok og hvor de elsker hende lige så højt som jeg har gør :)

Men nej, det er bestemt ikke nemt, men hvis jeg vil videre er det nu, og ikke når jeg starter på længere uddannelse, for så er pengene der ikke.

Tak for det, mvh Ditte

Ditte

Det er ikke altid jeg tjekker debatterne 2gange, så hvis du har en kommentar, til hvad jeg skriver, så send en besked til min gæstebog.

0
0
Svar på denne tråd

Tulle...
Forfatter: 
Dato:  21-09-2006 17:28

Jeg har også lige solgt min elskede pony som OGSÅ hedder tulle. Jeg savner hende også meget , da hun har hjulpet mig MEGET!

Michelle

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider