|
|
|
|
| Har set den før.. |
|
|
ved heller ikke hvad der får folk til at gøre sådanne noget. Det er sørgeligt, især at der ikke rigtigt bliver gjort noget ved det.. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Irk... |
|
|
Nej hold da op - jeg er ved at kaste op  Hvordan kan folk være så grusomme?
Hvorfor være besværlig, når man med en lille smule anstrengelse kan være krop umulig?! Et smil er udløst af andre smil, så husk at smile og du vil se at folk smiler tilbage.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Pyh ha! |
| Forfatter:  |
Lene P |
| Dato:  |
20-09-2006 13:48 |
|
Det var godt nok hårde billeder! Hvordan kan nogen behandle sine dyr sådan? Og sikke da en god dyrlæge, de havde det jo alle godt i følge hende 
Mvh. Lene Mor til de 2 dejligste drenge: Magnus og Asbjørn
Ejer af de skønneste Shettere: Sandra, Tulle og Tristan Og den skønne røde Pinto: Maya
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| uha uha |
|
|
det her er et af de indlæg hvor jeg undlader at klikke på linket. Orker simpelthen ikke rædselsfulde dyremishandlingsbilleder på min nethinde, som jeg er forfærdelig lang tid om at kunne slette igen. KH
Annette rigtige piger rider hver dag BOKS MED SELVUDMUGNING UDLEJES I LILLE SPÅNESTALD...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nååår... |
Frederikke vs. mirla |
20-09-2006 16:27 |
|
Hvad i alverden tænker folk på? Ad ! og stakkels heste! Det med føllet var meget ulækkert :/ Mennesker, TAG JER DOG SAMMEN!!!
© MIRLA FOREVIGT. © - DU VIL ALTID VÆRE ELSKET ! »Vil savne Lock og Dina til evig tid. Da jeg havde jer, var I det eneste jeg ville ha'. Savner den tid..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 1234567 |
ane jensen |
20-09-2006 18:11 |
|
De fotos har været vist herinde før, mener det er 1 år siden.. Så dom i kan gæte har de sat sig fast på min nethinde og, som en anden skriver det Ad.. Og ganske forfærdelig.. Tænk at et menneske kan behandle et dyr sådan
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| svinsk |
wammic |
20-09-2006 18:44 |
|
hold da op.. Det er godt nok skræmmende at tænke på, at de billeder er virkelighed! Forstår simpelthen ikke hvordan der er nogle som kan behandle dyr på den måde.. Det er Sindsygt !!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Jeg har lige sidde |
lene308 |
08-12-2006 12:43 |
|
og kigge de billeder af disse stakkelse stakkelse hest, hvor gør det ondt at se sådan noge, at man kan finde på at behandle dyr på den måde, er over min forstand... kan se det er fra 2002 er der nogen der ved hvad der skete i sagen?? Det ville jeg gerne vide! Man får helt lyst til at købe alle hestene, bare for de komemr væk fra ham... Stakkels dyr 
Rasull, min dejlige fjollerhest...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Faktisk er |
|
|
billeder som disse grunden til, jeg ikke kommer på diverse markeder. Jeg kan slet ikke klare tanken om at skulle stå ansigt til ansigt med eksempelvis Låsby Svendsen. Mage til rø... skal man da lede længe efter. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Jeg kan ikke anbefale nogen at klikke frem til sidste side, og klikke på føllet. Det kan vidst få tårer frem i enhver dyreelskers øjne... Nina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Godt ser.. |
|
|
Godt ser det ihvertfald ikke ud. At man kan have samvittighed til sådan noget er mig en gåde.
Mvh Lisbeth Johansen Ingen er for store til at vise venlighed og høflighed - men nogle er for små. Lykken er ikke at få, hvad man ønsker - men at ønske det, man har
Frk. Stjerneskud - Elsket og savnet.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejsa. |
|
|
Fy for pok..., det er da godt nok nogle uhyggelige billeder. Hvis det ikke er dyremishandling, så ved jeg ikke hvad er. Skræmmende, og uhyggeligt at nogle behandler deres dyr sådan.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| !!! |
Maibritj |
08-12-2006 21:08 |
|
Åhhh har helt lyst til og købe dem alle sammen, og sørge for de fik det godt, enten ved at komme over på den anden side, eller bare en masse pleje, og opmærksomhed.! Han er jo lige direkte et svin!
Fjordheste er også dressurheste..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej |
|
|
jeg læste lige artiklen om det, og det er sku da forfærdeligt at en dyrlæge mener de er ok?! Hvor har hun dog fået sin uddannelse, ja jeg spørger bare! Hmpf sådan et gammelt svin, håber den slags stille og roligt bliver stoppet permanent når de nye regler kommer til. jeg ku forestille mig det bedste for hestene ville være at blive aflivet.. man har jo lyst til at passe og pleje dem, købe det bedste foder, strigle vaske pudse osv, men tror deres system er ødelagt indvendigt når de har levet af roe affald mm.. meget trist  sandra
Nu med halvpart på Nerenia: Klubmestre 2006 i spring:-D Og den heldige springrytter til Okholms Gaia: Nr 2 i klubmesterskabet 2006 Lækker kat 1 dressur stjerne sælges. se præs.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmm |
|
|
og så er der nogen der undrer sig over, at jeg vil være hesteterapeut? Korser mig... specielt fordi, at uanset hvor mange hestevelfærdslove vi så end får, så vil sådan en person ALDRIG nogensinde følge dem alligevel, og han vil fortsætte med at drive sin virksomhed bøder eller ej... Og er målløs over dyrlægen... er i chok...
Foderplaner udarbejdes specielt til din hest, med hensyntagen til specielle behov! Stald Skyttehus - nu med massage og terapi!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| låsby... |
Tine85 |
08-12-2006 23:19 |
|
ja ham fik jeg "fornøjelsen" af for et par måneders tid siden på Hobro marked! Han havde en rød hest med som så meget forslået ud i hovedt og havde en meget dybt hak lige ind over det ene øje! Den havde et dækken på som var ca 20 ca for kort - men gæt hvad der gemte sig under det?! En tynd, forslået hest med mange skrammer på kroppen og ribbene kunne man spille musik på! Blev så harm over at se det at jeg stod og skulede efter ham, og var SÅ tæt på at gå over til ham og sige HVA FANDEN #¤%&!/ det var for noget! Men så gik han ind og drak kaffe med nogle andre mænd, så det møjfald nåede jeg ikke at give ham - UHHH hvor jeg dog bare var i mit ES til det!!! Syns det er så grimt!!!
M.V.H Tine ***Vær dit eget ikon*** (") (") ('.' ) (")-(")
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det er en frygtelig sag.. |
|
|
manden fra ejby har været hestehandler hele hans liv og man må sige at de sidste mange år har han IKKE magtet opgaven. Jeg er ret sikker på at han ikke må have dyr mere. og ser man ham med en hest må man melde ham. Men jeg er ikke 100 % sikker.. Og så vil jeg lige tilføje at han ikke er den eneste hestehanlder her på fyn der ikke behandler sine dyr tilnærmelsesvsis ordentligt.. Det er der skam stadig i dag i 2006 1 enkelt eller 2 der gør. og man kan melde dem herfra og til nytår.. Det hjælpe aller en fis.. Så hvem er det der fejler?? i min verden er det samfundet. Politiet burde reagerepå det. og vi burde igen igen have et særligt politi til at varetage disse opgaver..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ja mette |
Tine85 |
08-12-2006 23:41 |
|
ellers må man jo sende nogen ud og ordne det for en så de heller vil sælge hele mulivitten frem for tjaa...hvem ved  undskyld men kan godt blive ondskabsfuld når jeg høre om sådan nogle hestehandler!!!
M.V.H Tine ***Vær dit eget ikon*** (") (") ('.' ) (")-(")
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hulk... |
|
|
Hvor er det sørgeligt. Sidder her med tårer i øjnene Det er ganske forfærdeligt. Det er bare så synd for de stakkels uskyldige dyr. Hvordan i alverden kan en dyrlæge sige godt for det der??? Jeg ved simpelt hen ikke hvad jeg ville gøre ved det gamle svin hvis jeg mødte ham. Og det ville jeg ikke ønske hvis jeg var ham. klamme svin. Min dag er så godt som ødelagt, det der kan man ikke bare glemme. Og mig som troede at enkelte heste hernede havde et sørgeligt liv, men de lever jo som konger og baroner i forhold til det der. Fy for den... .
You can´t get away from the trouble, ´cause there ain´t no place that far. SMUK FRIESERPLAG SÆLGES Super velredet Stb frieserhoppe sælges
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|